Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

David007ek

18. 7. 2010 22:16
psychicka vs. fyzicka nevera...

je to presne tak, kdyz se mezi lidmi rekne "byl/a mi neverny/a" pro drtivou vetsinu lidi to znamena, ze se jedna o fyzickou neveru...o jaka hruza, muj mily/a byl/a prilis blizko jine osoby...a jakoze, pro vetsinu lidi je ve vztahu pry dulezite hlavne to psyche, tak najednou je pro ne fyzicka nevera rana.

Ale co takova psychicka nevera? Neni nahodou horsi, kdyz si vas/e partner/ka vyborne rozumi s kolegou a vraci se domu pozde, protoze po praci si nemuze odpustit pokec s kolegou/kamaradem apod?? Fakt je to prusvih jen kdyz je to ten fyzicky styk pohlavi?

:))

0 0
možnosti

David007ek

18. 7. 2010 22:23
Re: psychicka vs. fyzicka nevera...

jinak ke clanku bych poznamenal - amen a davam karmu.

0 0
možnosti

veronika_

13. 10. 2008 14:24
moc pěkný článek :)

0 0
možnosti

anžto

3. 10. 2008 12:15

to vidím trochu jinak...mám pocit, že když si jsou lidi nevěrní, tak je ve vztahu něco špantě...taky se mi to párkrát stalo a vím přesně proč...když ve vztahu vše funguje, když víme jistě že nás ten druhý miliju a my milujeme jeho, vůbec nemám ani chuť dotýkat se někoho jiného. Jakmile ta chuť přijde, vím, že ve vztah je pěkná díra...a jestli půjde zašít, je otázka:-) Ale každý je jiný, tohle jsou jen mé osobní pocity, blbý je, že partner to má třeba úplně jinak...:-)

0 0
možnosti

Cephaelis

8. 10. 2008 19:23
Re: já

Souhlasím s názorem, že nevěra znamená problém prostě proto, že nevzniká bez příčiny. Minimálně u žen ne. Pokud mě něco vžene do náruče jiného, tak je to důvod k vážnému zamyšlení a pětka pro vztah.

0 0
možnosti

tom.ondra

3. 10. 2008 11:47
moc pekne a souhlasim

Moc pekne a z casti souhlasim, ale s tou otevrenosti ve vztahu opatrne. Tedy alespon tak to vidim ja. Asi nepatrim uplne k te liberalni frakci, takze pokud by se mi partnerka v dobre vire sverila, ze se vyspala s nasim sousedem a jake to bylo uzasne, tak urcite nepobezim mu poblahoprat k vynykajicimu vykonu. To uz je pritazene za vlasy. Stale verim, ze legalizaci nevery nedojde k degeneraci svedomi jednotlivych jedincu. Good luck !!! R^

0 0
možnosti

anickaK

2. 10. 2008 12:06
Souhlas

Naprosto s Vámi souhlasím.byla sem žárlivka, ale můj bývalý přítel mně z toho vyléčil :) I já si myslím, že když to na člověka přijde (ať muž či žena) tak se s tím sice dá něco dělat (třeba říct si NE), ale příležitost je příležitost.Já něvěru neodsuzuji, tedy pokud je to jen "jednorázový úlet".(Stálou milenku už bych asi nepřekousla).Ale i tak mi to dělá problém vysvětlit to kamarádkám či mým partnerům.Sem ráda že v tom nejsem sama :)

0 0
možnosti

jiri.fiala

2. 10. 2008 15:29
Re: Souhlas

a nyni jiz bezuzdne rajtujete behem uletu v chtici na bezpoctu jinochu. nedivim se, ze vam to dela problem vysvetlit partnerum(sic! mnozne cislo!). partneri jsou tedy smireni s vzajemnym sdilenim nadoby na semeno, lec maji problem s ucastniky uletu?

0 0
možnosti

Karel 1

30. 9. 2008 14:22
Líbí !!!!!!!!!

Skvělý článek. Celý den jsem měl díky němu dobrou náladu. Nešla byste někdy na skleničku ? Já vím, jsem asi stopadesátý v řadě, ale mě vážně nejde o postel:-), lepší jsou ty věci kolem. 

0 0
možnosti

jiri.fiala

30. 9. 2008 23:01
Re: Líbí !!!!!!!!!

obscenni a prastary succubus vas obloudi a donuti libat na tlamu kozla, s kterym bude ona obcovat, taktez budete se s ni muset oddat narkomanum a alternativnim podnikatelum z hnizda zkazenosti - prahy 1. jen na hradcany uz na onom kozlu nepoletite, co tam neni "ehm chrchly veskrna". protiletecka dela obkruzujici klausovo uz pitoreskni zrudnosti z prahy, prastare to brany do bizarniho sveta pekel, drzi v uctivem odstupu.

0 0
možnosti

jiri.fiala

25. 9. 2008 15:47
nelidsky blabol!

tato hruza vysla v dnesnim deniku Metro. Doufam, ze si to manzel autorky precte a jsem zvedav, jestli chapave a tolerantne prijme to, ze se mu poruznu oddava tu s sejkem, tam s obchodnikem a onde s hostem kavarny.

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

26. 9. 2008 12:56
Re: nelidsky blabol!

:-)

Mrzí mne, že Vás to tak rozdurdilo. Ovšem pravda je, že Vás nikdo nenutí do mojí kavárny chodit, vyhněte se Havelské alespoň o tři ulice a jste v bezpečí. :-)))

A co se mého manžela týče, nebojte se, on je v pořádku, on se baví.

0 0
možnosti

hana.farkasova

11. 9. 2008 22:03
Ani nevíte...

...jak jste se trefila do toho, co se snažím vysvětlovat každému svému partnerovi. Bylo jich hodně právě proto, že nedokázali respektovat to, že nejsem jejich majetek a že oni nejsou mými bohy. Jsem nesmírně ráda, že se nemusím cítit jako zlá, hříšná a podlá nevěrnice jenom proto, že ve mně někdo vidí objekt zvrácené majetnické lásky. Partnery totiž obeznámím předem - nezlobte se, někteří z vás jsou prostě příliš velké pokušení. :-)

0 0
možnosti

jiri.fiala

25. 9. 2008 15:57
Re: Ani nevíte...

no super, se do vas nekdo zamiluje a az pak se ma vztah nekam posunout, tak se mu priznate, ze jste k_rvou, jak uzasne a romanticke!

0 0
možnosti

43tc

9. 9. 2008 13:21
krásně napsaný...

Tento článek mi mluví z duše paní Pallotto R^

0 0
možnosti

Kapitán Hollister

26. 9. 2008 14:23
Re: krásně napsaný...

mě taky!

0 0
možnosti

Potápka

3. 9. 2008 23:25
.

Vy prostě jdete po karmě, jak slepice po flusu...

0 0
možnosti

Kapitán Hollister

26. 9. 2008 14:24
Re: .

závidíš karmu? ono se za ní něco někde dává? vyplácí se peníze za výši karmy? proč ti tolik lží na srdci cizí karma? ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky