Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠS

CHYREN

29. 7. 2008 20:29
Úžasný.. :oO

asi bych měl začít pít vodu. Některé pohostinské služby bych chtěl opravdu ocenit.To znamená, že když se u tebe ukážu..zavděčím se víc, když vypiju dva litry minerálky?? To bych raději dal za džus 150Kč/ 0,5 l. S ledem,jak to mám rád. Mimochodem mě ty vody nechutnají..jsou opravdu bez chuti. Na moravě z horského pramene má chuť báječnou..někdy si myslím,že je ta Mattonka syntetická..;-D tak jo, zase něco novýho.R^

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

29. 7. 2008 20:36
Re: Úžasný.. :oO

:-)  Já mám i vody speciální... :-)

Ale u tý vody, tam je to složitý... někdo ocení když je úplně bez chuti, jako třeba Evian, někdo má rád vodu chuťově výraznější... já třeba miluju Magnézii nebo máminu kohoutkovici....

Ty můžeš přijít a pít třeba vodu z vodovodu, na tebe se já budu usmívat jak sluníčko i když z tebe bude prdlajzky kšeft :-))))

(milej host je milej host)V

0 0
možnosti
RK

Radek0075

29. 7. 2008 20:23
Bezva.

Teď se holka přiznej, ten článek o "zlodějích" ti přišel krásně do rány. Díky němu sis udělala bezvadnou reklamu, ve které si nás pozvala do svého klubu.  ;-D

0 0
možnosti
N

nočnilka

29. 7. 2008 20:21
Držím palce, vydrž

Každý kdo má alespoň trochu  zdravý rozum ví že má na výběr. nechceš Mattoni za 29? Máš možnost se postavit k bufetu kde je jedna obsluha, nalít si ji do kelímku a vytvořit si příjemné prostředí. Nebo se v klidu posadíš, (v prostorách kde majitel platí nájem a ještě ti koupil tu ůžasnou židli a stoleček ať nemusíš stát)necháš se obsloužit placenou obsluhou, dostaneš vychlazenou mattoni (v lednici která chladí na náklady majitele) dostaneš skleničku s citronem a ledem ( opět umytou vodou placenou majitelem, v myčce na elektřinu placenou majitelem, citronem který se sám nekoupí, nenakrájí a ledem který se vyrobí v ledníku opět na elektřinu a z vody) no a poté si v klidu můžeš zanadávat při placení,že sis ji nekoupil domů a nenachystal sám.

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

29. 7. 2008 20:11
něco o tom vím,

a prodejní cena= nákupní cena x2,5 zpravidla není zhůvěřilost, ale životní nutnost.

Hospodu nikdy, nikdy, nikdy.... Znám pohodlnější způsob vydělávání peněz.

0 0
možnosti
P

pasingr

29. 7. 2008 19:55
Ještě jeden

postřeh. Cena piva se používá na třídění klientely.

Znám hospodu, která má dvě nezávislé části a společnou kuchyň. Obě části byly původně i podobně zařízené. V jedné části je pivo za 17 a v druhé totéž pivo za 35. Jinak veškerá další nabídka a ceny jsou totožné. Z té první části je putyka a ta druhá zůstala příjemnou restaurací. :-) 

Cena vody je nezajímavá v restauraci se přeci nechci koupat.

0 0
možnosti
JZ

Vagabundinha

29. 7. 2008 19:52
Nic ve zlém, ...

... ale proč to jinde jde a tady ne? V cizině Vám leckdy automaticky nebo na požádání přinesou džbán čisté vody, ačkoli fixní náklady jistě mají také. Už jsem hodovala leckde, ale české marže na nápoje mi připadají závratné.

http://forum.florentyna.cz/index.php?topic=216.0

0 0
možnosti
BN

baryka

29. 7. 2008 19:49
Ach ta voda :)

Dobrý den,

pžiznám se, že tohle téma mě dost zajímá. Strávila jsem nějaký čas tak různě v jiných zemích a i když nepatřím mezi ty, co se vrátí do ČR a opěvují všechno mimočeské, jedna věc mi u nás vadí, a to je právě ta voda. Zvykla jsem si, že jdu do restaurace na jídlo a buď dostanu džbán vody ke stolu automaticky, nebo si o vodu požádám a nikomu nepřipadá divné, že chci vodu z kohoutku... V ČR tohle většinou nejde a mně není moc jasné proč. Je mi jasné, že se nějak živit musíte a nemyslím si, že jste zodějka zlodějská :), jen by mě zajímalo, jestli víte, proč to u nás nejde. A přeju pěkný den, ať už je ta voda předražená, nebo ne. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky