Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Black Dragon

14. 8. 2011 13:31
Ministerstvo porpagandy

by z Vás mělo radost. Hned by Vás jistě vzali. Protože takhle pěkně si všechno přikrášlit ke svému obrazu, to už chce fakt um.

Reakce z Hradu se vztahovaly hlavně na záštitu od primátora Prahy. Na to reágovali dva notoričtí komentátoři, ale ten humbuk udělaly okolo hlavně média. A proč? Protože v okurkové sezoně se taky o něčem psát musí. A psát o prezidentovi, že zaměstnává neschopné lidi. No, pravda to být může, ale vy reagujete jen na to, že se vám nelíbí jeho názor. A to z něj dělá neschopného? To jsou mi věci. A to pominu fakt, že jste si z toho, co řekl vytáhla jen a jen to, co se Vám hodilo do krámku.

Nevím jestli to je reklama na duhové vlajky nebo co, ale článěk to moc není

3 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

14. 8. 2011 13:42
Re: Ministerstvo porpagandy

Děkuji.

Kde se mám hlásit?

Nevíte někdo prosím, kde sídlí personální oddělení Hradu? ;-D

2 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

14. 8. 2011 12:49
ano, dalo se čekat, žeakce proběhne v poklidu

pokud by ne - to by si prostě nikdo nemohl dovolit, kvůli onomu ostrému sledování. Ve světě, co jsem viděl videa, probíhají takovéto akce různě, ale často divočeji. Ono, jak jsem viděl na jednom videu ze včerejška, ani paní s odhaleným poprsím (padóón, měla přes něj totálně průhlednou kraječku) není úplně běžné oblečení.

Já souhlasím, ať se každý projeví, jak chce, pokud tím neohrožuje ostatní. Nevadil mi ten průvod, jako by mi nevadily průvody jiných -filů. Vadila mi ta politická bouře kolem. A ať se na to díváme z jakékoliv strany, začal ji Svoboda svou záštitou. Pokud to mělo být apolitické, tak i odtud.

Evo, nezlob se na mě, ale tento článek byla čirá propaganda. 

A tahle věta "..který zaměstnává lidi neschopné například pochopit byť jen základy teorie evoluce.." je zas podpásovka od tebe. Nejde o pochopení - kreacionisti prostě mají jiný názor na otázku vzniku života. Je to názor menšinový a obecnou vědou nezastávaný, ale prý mají několik zajímavých argumentů, kterými trápi vědce.

0 0
možnosti
.B

..motýl bombardér

14. 8. 2011 13:03
Re: ano, dalo se čekat, žeakce proběhne v poklidu

jasně. když někdo bude tvrdit, že v noci je tma, rozsekám vědce tím, že řeknu, že není, protože mám rozsvíceno? nebo že kostka je taky koule, protože když jí dodám dostatečnou energii, tak se taky kutálí? jaká je šedá barva, tmavě bílá, nebo světle černá? :-/

0 0
možnosti
F

felson

14. 8. 2011 11:16
O bouři ve sklenici vody

Na počátku si chtělo pár homosexuálů uspořádat festival a pobavit se.

   Nad festivalem převzal záštitu pražský primátor, představitel ODS, která je na magistrátu v koalici s ČSSD. Nečlenové ODS, pouzí, byť vysoce postavení, úředníci mu vyčetli nedostatek konzervativnosti. Následné reakce a výzvy k odvolání úředníků pro jejich názory vyvolaly další protireakce.

   Na konci byl festival a několik tisíc lidí se pobavilo.

1 0
možnosti
B

Brutvann

14. 8. 2011 11:37
Re: O bouři ve sklenici vody

Na konci si této parády  si homosexuálové stojí u české veřejnosti o hodně hůř, než doteď .......  [>-]

1 0
možnosti
ZS

Doa

14. 8. 2011 10:48
Moc pěkný článek a hlavně názory!

Dávám karmu!

2 0
možnosti
B

Brutvann

14. 8. 2011 10:46
Ha ha ha, všichni víme, že je to úchylka. I autorka.

I ten Paroubek a Bursík, kteří tam pochodovali se svými hetero polovičkami.  To jsou jen takové politicky korektní tanečky prolhaných pravdoláskovců....... :-):-):-)[>-]

0 0
možnosti
RP

tata01

14. 8. 2011 8:16
ach jo

Vaše blogy jsem vždy rád četl, ale toto je blábol, blábol blábol. Dlouhý článek o ničem. Přiznám se, že jsem ani nebyl schopen ho celý přečíst.;-(

1 0
možnosti
Z

Zygota

14. 8. 2011 9:03
Re: ach jo

Tak já mám přesně opačný pocit z blogu. Celý jsem ho přečetla a jsem ráda, že mně autorka sdělila, jak tato akce probíhala. Velmi nemile mě totiž překvapily reakce některých spoluobčanů a vrcholných představitelů a jsem ráda, že akce proběhla vklidu.  Souhlasím s autorkou, celé to na mě působilo velmi přátelsky, vesele.;-) Ještě jednou, díky za blog.

3 0
možnosti
OF

rachitico

14. 8. 2011 8:03
Karma

Dle mého názoru Klaus, Bátora,Jakl a Hájek to je základ nové budoucí strany.Proč myslíte, že se tak zviditelňují ?. Při slabosti ODS těch 5% dostanou. Neměl by nečas zathrnout Klausovi ty politické aktivity , které nemají s náplní úřadu prezidenta nicspolečného ? A ta podpora medií. Místo zdrcující kritiky komentují  " názory "pana prezidenta.Kdyby bylamedia objektivní, tak začnou provádět analýzu kuponové privatizace. To by stačilo k tomu,abychom si uvědomili, koho máme na hradě.Nejhorší je ta podpora medií a určitě i spousty podnikatelů. Koho myslíte by v příštích volbách volili Krejčíř, Pitr,Provod..... ?

2 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

14. 8. 2011 10:20
Re: Karma

Ta první věta - asi nejsme jediní, které to napadlo :-)

1 0
možnosti

3lipy

14. 8. 2011 7:37
Dala jsem dvě karmy!

:-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

14. 8. 2011 10:21
Re: Dala jsem dvě karmy!

Děkuji. Ta druhá se sice nezapočítává, ale i tak potěšila :-)

0 0
možnosti
D

duhacenzor3

14. 8. 2011 7:32
Deviant zůstane deviantem,

se zákonem i bez něj. A deviantem se nestane člověk proto jen proto že je homosexuál, ale tehdy až začne se svojí homosexualitou buzerovat. Mimochodem, autorko, podívej se na staré záběry různých těch prvomájových pride, to bylo lidí, co;-D dnes, vy levičáci, abyste dostali pár tisíc lidí do ulic, musíte vyrukovat s tou samou sexuální deviací, za kterou jste v době své vlády posílali do žaláře, jste legrační, buďte všichni levičáci homosexuální, držím vám palce, časem vymřete na aids bez potomků a bude od vásnavěky pokoj.

0 0
možnosti
G

greifer3

14. 8. 2011 8:08
Re: Deviant zůstane deviantem,

I ty jeden  "pravičáku";-D;-D;-D

1 0
možnosti
MH

Vjec

14. 8. 2011 5:43
Krásně napsáno

R^

2 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

14. 8. 2011 10:27
Re: Krásně napsáno

Díky. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky