Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GS

generál Scheisskopf

21. 6. 2011 13:39
Vzájemný vztah rodičů

Nevím úplně přesně jak to myslel kolega Zlý Soused, ale všichni tu s naprostou samozřejmostí řeší pouze vztah otec - dcera, obecněji rodiče - dcera. Potud s názory souhlasím, asi bych své děti z tohoto důvodu také nemohl jen tak zatratit. Ale co rodiče mezi sebou? Vždyť právě jejich vzájemný vztah je základem fungující rodiny. Pokud to mají "nějak" už z minulosti vyřešeno, je to v pořádku. Ale co taková nově zjištěná informace o genetické nekompatibilitě jednoho z rodičů s potomkem udělá s jejich vztahem? Netvrdím, že bych šel hned vraždit, ale pocit intenzivního zklamání bych zcela jistě měl - těžko takhle teoreticky odhadnout s jakými důsledky.

0 0
možnosti
S

skoda-lasky

21. 6. 2011 15:35
Re: Vzájemný vztah rodičů

To jistě, ale protože do toho vztahu i do těch důvodů nikdo nevidí, těžko se k tomu může někdo vyjádřit.

0 0
možnosti
LP

Libor Čenský

21. 6. 2011 13:33
Dobrý den,

moc rád bych to udělal stejně a doufám, že bych i na to měl charakter, ale dokud se člověk do takové situace nedostane, těžko může 100% říct co by to s ním udělalo. Článek krásný

0 0
možnosti
LP

Libor Čenský

21. 6. 2011 13:31
Dobrý den,

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

21. 6. 2011 13:19
já bych to udělal v roli Sýkorky stejně

..., tedy krom toho života dle tatínkovy volby, ale být tatínkem, tak ihned a na místě skončím s maminkou - už jen za ty její blbý kecy.

0 0
možnosti
VOCÚČ

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

21. 6. 2011 13:16
Klasická dámská demagogie.

Jedna poslankyně v Německu prosazuje zákaz testů DNA. Asi ví, jak je to s ženskou počestností.

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

21. 6. 2011 13:28
Re: Klasická dámská demagogie.

;-D

0 0
možnosti
RS

Zly_Soused

21. 6. 2011 12:33
Nad věcí

Líbí se mi, jak jsou zde všichni nad věcí. Ale zajímalo by mě, jak by zachovali klid a chladnou hlavu, kdyby došlo na ně, zejména na "otce". Já u svých dětí po ničem nepátrám a věřím, že jsou moje, ale kdyby se nějak prolátlo, že to tak není, tak jsem si celkem jistej, že bych to nevydýchal. A nijak se za to nestydím, podle mě je to tak u většiny chlapů.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

21. 6. 2011 12:37
Re: Nad věcí

jj, ono se to teoretizuje, když se to člověka netýká... :-)

Jen otázka - co přesně by bylo zdrojem Vašeho "nevydejchání"? Ponížení a zklamání, že jste byl "oblbován", něco "biologického" nebo něco úplně jiného? A to byste k těm dětem úplně ztratil jakýkoli vztah, s jejich matkou se rozešel a je už nikdy v životě nepotřeboval vidět?

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

21. 6. 2011 12:11
Já jsem dal především karmu ...

... protože ten článek je super, krátký, výstižný a opět obnažuje jedno choulostivé téma ... R^ ... Upřímně, byl jsem u obou porodů a zbožňuju své syny od první chvíle, kdy se narodili. Někdy je to s nimi "soda", mrzí mě, že s nimi nejsem víc, ale nedám na ně dopustit, v tomto směru jsem asi Ital (nebo žeby z části Polák?) ... :-) ... Jsou moji a ikdybych náhodou nebyl autorem těch "trapných pohybů", které devětměsíců předcházely jejich narození, nic to na tom nezmění ... otec je přece vždy nejistý ;-) ...

2 0
možnosti
MH

art.dent

21. 6. 2011 14:26
Re: Já jsem dal především karmu ...

Ja jsem byl taky u obou porodu, tak mam aspon jistotu, ze obe deti jsou moje. :-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

21. 6. 2011 11:54
V tomto věku i já :)

R^

0 0
možnosti
D

Draggo

21. 6. 2011 11:19
Nesouhlasim!

Je dost dulezite znat svoje biologicke rodice! Z hlediska zdravi je dulezite vedet, jake mam geneticke dispozice a ceho se mam vyvarovat! Nejake city s tim nemaji co delat.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

21. 6. 2011 12:03
Re: Nesouhlasim!

Otázka je, zda je to "poznání" tak strašně nutný. Spousta lidí neznala svoje rodiče vůbec a taky přežili...

Navíc, pokud máte genetické predispozice např k rakovině plic nebo obezitě, pak máte nepochybně i genetické predispozice k tomu víc si užívat kouření a bůčkovou pomazánku, takže se jen těžko něčeho zásadního vyvarujete... příroda je v tomhle mrcha... :-)

0 0
možnosti
ZO1

Zálohovaný obal 10

21. 6. 2011 10:46
Jaký si to udělali

takový to mají.Nám je po tom kulové.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

21. 6. 2011 11:59
Re: Jaký si to udělali

Jasnačka, že nám po tom kulové.

Já jen dumala - co bych na jejich místě dělala já, co bych na jejich místě dělala já... a došla jsem k tomu, že taky nic... :-)

Ono těch vysvětlení může být spousta, vedle toho, které se nabízí jak první, tedy "záletná mamuška" - např. existují velmi raritní případy, kdy se krevní skupiny nedědí klasickým způsobem, může být adoptovaná, může být počata ochotným kamarádem, protože otec má nějaké zdravotní problémy (nevím, jestli v mé generaci už byla umělá oplodnění, asi jo, tak i to je možnost), může být nalezenec... kdo ví. Je zvláštní, že oba její rodičové to s pragmatickým klidem naprosto neřeší, takže to asi mají dávno vyřešené... Proto - proč by to měla řešit ona, zvlášť když má se svým otcem tak skvělý vztah...

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky