Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Hroznej.puberťák

1. 4. 2011 9:44
Ona je to poslední dobou čím dál větší legrace,

... páč čím dál víc nesoudných pipin místo vycenění roztomilých pupíčků na svět vyleje otřesný špeky ;-D

Zde bych také jen nerad bral dámám iluze, ale většina mužských konsternovaných pohledů v tu chvíli není zrovna obdivná :-P

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

1. 4. 2011 9:53
Re: Ona je to poslední dobou čím dál větší legrace,

Taky dobrej! ;-):-) Pravdu maj, předsedo! :-)

0 0
možnosti
FB

Durzo Blint

1. 4. 2011 9:37
No nevím,

za prvé, nějak nepozoruji, že by se na mě holky ksichtily.....možná je to tím, že u toho neslintám ani nekoktám a dost často je můj obdivný pohled odměněn velmi milým úsměvem, takže problém asi bude na straně Vašeho kamaráda.

Za druhé, neotáčím se za každým vyšpuleným pupíčkem a krátkou sukénkou, ženská mě musí opravdu zaujmout a k tomu je zapotřebí mnohem víc.......třeba to, co z ní vyzařuje a co vysílá do okolního světa.

A za třetí, přestože nesbírám hračky pro velké kluky, jako jsou drahá auta, domy a hodinky s vodotryskem, které mají opticky prodloužit penis, tak nemám důvod "alfa-samečkům" ustupovat, a když mi o ženskou opravdu jde, klidně si dám takového borce k večeři......je to jen otázka vlastního sebevědomí.

Takže snad jen ta ženská rivalita má něco do sebe, ale to není ani můj svět, ani můj boj.;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

1. 4. 2011 9:40
Re: No nevím,

R^;-)

0 0
možnosti

doriana_

1. 4. 2011 9:19
Já jsem ta, co se plíží

pod rouškou noci...Kde je můj krásný pupíček???? ;-(;-(;-(

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

1. 4. 2011 9:12
No, musím říct,

že podivnej svět, ve kterým žijete, a dost podivný hodnoty, který ctíte, vám teda namouduši nezávidím.

No jo, co není v hlavě, musí být na hlavě a pod sukýnkou...

0 0
možnosti
H

hromobiti03

1. 4. 2011 9:34
Re: No, musím říct,

a kdo nemá pod sukýnkou, tak musí hledat v hlavě :) Řekl bych, že Eva popsala rivalitu mezi ženami vtipně, to že s vámi nemá třeba nikdo potřebu soutěžit, protože to je zbytečné, ještě neznamená, že mezi pohlednými ženami tento boj nejede. I když vy ho nevidíte :-)

0 0
možnosti
K

Konvic

1. 4. 2011 9:11
Konečně pravda...

Nás chlapy to sice může občas trošku štvát, ale je to rozhodně pravda, kvůli nám to není a vlastně logicky ani nemůže. Stačí se mrknout, kolik holek / žen to prostě přehání a nám se to vlastně už vůbec nelíbí. Kdyby to bylo kvůli nám, tak to má určitý meze. To ženskejm ale nevystětlíš :-)

0 0
možnosti
D

dasa0302

1. 4. 2011 12:39
Re: Konečně pravda...

Ale třeba i vysvětlíš, ale my to stejně neposloucháme. :-)

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

1. 4. 2011 9:05
pupíčků nainstalovali zařízení

ze kterého by teklo pivo, tak by z toho měly potěšení i muži  R^

0 0
možnosti
IH

misaviki

1. 4. 2011 9:02
Co to je za blábol?

Horší blábol jsem v poslední době četla snad jen od Pocha. Nevím tedy, jak to máte vy, ale já chci vypadat dobře sama kvůli sobě. Netěšilo by mě chodit v hadrách o několik čísel větších, nenamalovaná a s mastnými vlasy. A těch dívek v mini pod zadek s tričkem pod prsa taky moc nepotkávám. Nemáme náhodou nosit burku? Přijde mi to jako výplod závistí zmítané stárnoucí ženské, že už nemůže nosit sukničky ani tričečka a že si alfasamec všimne jen stěží (taky jsem už za zenitem, ale je mi to fuk. Svého chlapa doma už mám).

0 0
možnosti
V

Viki007

1. 4. 2011 0:42
Tak to jsem nevěděl,

že su Honza a ještě k tomu kamarád 8-o8-o!

Ještě že mám za kámošku Katku1, která mi vždy vysvětlí, jak to s těma holkama vlastně je, páč jinak bych měl z těch holek strašnou depku ;-(.

Jinak, dnes R^ a těším se zas na bohatou pračku.

0 0
možnosti
V

Viki007

31. 3. 2011 22:43
Hele, už dva příspěvky

k článku, který tu není 8-o. Jj, Pallottka je holt nesmrtelná, jsem zvědav, kdy se jí karma vyšplhá na 40 i bez článku. A když ne karma, tak určitě aspoň deset tisíc čtenářů ;-D;-)

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

31. 3. 2011 21:40
Jsi k sežrání! :o)

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky