Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

koutlosh

4. 4. 2011 13:44
Jak vaše články většinou moc nemusím,

dnes karma jasná, výborně napsáno ;-D

0 0
možnosti
B

B.D.S

4. 4. 2011 13:30
Co to je?

Zápisky z Melouna?

0 0
možnosti
KV

KarelV

4. 4. 2011 13:22
Bezva čtení !!!

..... ;-) R^

0 0
možnosti
KV

KarelV

4. 4. 2011 13:24
Re: Bezva čtení !!!

Stejně ale...  ono je to strašně nebezpečné ! -  Člověk by mohl (zvl. na jaře)  lehce i spadnout z kola (?!!!), když proti němu jede z ničehož nic najednou nějaká taková (poodhalená) .... ;-D

0 0
možnosti
PZ

0xf

4. 4. 2011 10:42
velice trefne

docela me to rozesmalo dik... ;-)

0 0
možnosti
G

Gmur

4. 4. 2011 7:40
Svata pravda!

dobre napsano. Je nutno uvest na pravou miru!R^

Zvlaste k jistym minulym clankum.

0 0
možnosti
JC

REDD-Grrr

4. 4. 2011 2:27
Máte pravdu

pokud se zaměříme na českou republiku. Nevím jak je to v jiných Evropských zemích, ale tady v Austrálii to funguje úúúúplně jinak. Tady mi přijde že ženské, ať už jakkéhokoliv věku, mindráky prostě nemají. Možná za to může to, že do školy se zásadně chodí v uniformách. Alespoň přes základní a střední školu. Všechny panenky jsou vystrojené stejně. A zakrývaj stejné množství tělesných partií. Chlapci si akorát sem tam na protest vystrkaj košili z kalhot. To asi aby se oddělili jako ti alfa samci. Ale když jdu po pláži, tak tam se na nějaké špeky nebere ohled žádnej. Ba naopak. Někdy mi přijde, že některé ženy jsou na své špeky snad dokonce i hrdé. Jinak nechápu jejich honbu za co nejminiaturnějšíma plavečkama. Prostě jdete a najednou před vámi vyroste rozpláclá nahatá velryba. Nebo, nedej bože, rovnou celé stádo velryb nasumírovaných vedle sebe. To už pak ale slzí oči. A co se týče už těch odrostlejších žen, když jdu večer do hospody, tak holky si na superodhalování taky moc nehrajou.

0 0
možnosti
JC

REDD-Grrr

4. 4. 2011 2:33
Re: Máte pravdu

Většinou letí takové ty šaty, co mají pas těsně pod prsama. Takže i ze superštíhlé barbíny to udělá holku krev a mlíko. Stejná móda platí pro velké množství žen i co se týče společenských šatů. Vím o čem mluvím, do mé restaurace chodí politici, děláme jim kanape menu, před dvěma týdny tam slavil narozeniny nějakej člen ze stáje Ferrari. Nebo nevim co to bylo, ale všichni měli na sobě Ferrari hadry a onen chlap dostal dvoumetrový dort ve tvaru Formule Ferrary. Opravdu nádherný kousek, škoda že na mě pak z rozkroje nic nezbylo. Pak jdu venku po ulici a co se mi tady líbí je, že se fakt nikdo na nějaké plandající špeky nedívá a hodně lidí vytáhne elasťáky a jde si večer zaběhat. I když má břicho jako pneumatiku od traktoru a skáče s metrovýma kozama nahoru a dolu po metrové sinusoidě. Ale to je vnímáno mojí optikou Čecha, co je zvyklí na trochu jiné společenské normy. Tady je to normální a lidi se na vás přečs prsty nekoukaj a vaše špeky ani nevnímaj. Takže - asi tolik ke zevšeobecňování.

0 0
možnosti
VV

voloda44

3. 4. 2011 23:51
a na kolik %

populace to má jako sedět??? užen byla skupina aspoň vyznačena (barby, těch bych řekl může být 15-20%?). to já jen tak, bo jsem své okolí do toho mustru nemohl zařadit...

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 4. 2011 0:07
Re: a na kolik %

:-) Což je naprosto v pořádku.

Kdybych tady někdy náhodou mimoděk tvrdila něco ve smyslu: "všichni dělají xxx a všichni mají rádi xxx", hned mi volejte felčara, to jsem se totiž právě zbláznila :-)

Tento zápisek prostě berte ryze jako příspěvek do diskuse o tom, proč někdy někdo něco dělá - čistě jako jednu z milionu možných motivačních variant. Jen mi přišlo, že ač je vcelku běžná, nikde není moc zmiňovaná a tak zmíněna být měla... čistě pro ty, kdo žijí v dojmu, že celý svět něco dělá kvůli nim ;-)

0 0
možnosti
MK

mašlomcha

3. 4. 2011 21:27
je to tak

odpovídá to přesně tomu náhledu, ke kterému jsem se dopracoval i já, jen bych to tak výstižně neuměl napsat.

Jen bych na sebe prozradil jednu věc, já jako muž vím okamžitě, že se mi ta která žena líbí. Ale nikdy to nemá do činění s tím, co má ta kráska na sobě ani s tím, jak je dotyčná inteligentní. To první bych ještě mohl zaregistrovat, to druhé nijak z vizáže ani zjistit nejde. Nikdy si nepamatuji druh oblečení, ani barvu. Tvář, postavu ano.

Takže mi z toho vyšlo, že to, jak se některé ženy a dívky strojí, nebude kvůli nám mužům ale spíš kvůli tomu, obrazně řečeno, že  žena jiné ženě, co se oblékání týká nic nedaruje.

Je to ale hezké soupeření a konec konců velká část ekonomiky se kolem toho točí.  

0 0
možnosti
JL

jjyyy

3. 4. 2011 18:00
EEvvaa PPaalloottoo..

Co FŠECHNO jsem už o Vás od koho četl. Asi necháváte jen málo lidí lhostejných.

A zapomínáte na sortu mužů, kteří sázejí na rozesmávávání, nebetyčnou drzost, ukecání. Těch vyšpulených. Někdy ona ani neví, co se s ní děje. Často jsem nevěřil svým očím. Nabijte pořádně zbraně. Vás vyšpulené si určitě FŠICHNI FŠIMNOU. Je přece jaro. Takže : lovu zdar.

0 0
možnosti
LHV

Lord Havelock Vetinari

3. 4. 2011 16:38
Ještěže

už tahle divná móda přešla. Nevím, jestli se to komu líbí, ale já mám pocit že budu čůrat krev pokaždé, když v zimě vidím v šalině holku s bundou do pasu a nízkýma kalhotama, jak visí na madle- takže má holý pruh nějak od pomyslné linie bobra až do pasu. Mně takové typy, co si pro ehm, krásu, ničí zdraví, nijak neimponují.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky