Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

alex hart

2. 2. 2011 9:11
A co teda vlastně od mužů hcete? -1-

Poměrně často se dočítáme o tom, jak muži ženám ubližují, včetně znásilnění. Já nevím, ale asi žiju v jiném světě než vy. Já jsem žádnou ženu nikdy neznásilnil, nikoho takového neznám a přesto se musím dočítat (a ne jednou) takové věci. Ale kdyby jen to, článek ještě dost jasně naznačuje, že vlastně nejvíce muži znásilňují své ženy doma. Jako by to snad bylo běžné schéma sexuálních praktik. Nic proti zažitému traumatu autorky blogu (pokud ho tedy opravdu zažila a nevzniklo dodatečně pro účely tohoto blogu). Pokud se ale článek formuluje takto, zcela zákonitě se to musí celé řady slušných mužů dotknout a zpochybnit dosud používané praktiky, notabene diktované v drtivé většině případů ženami. Přitom velká část mužů (alespoň mé generace myslím) zažila při sexu spíše opak: velký respekt k sexualitě ženy, a velkou (ne-li naprostou) ignoraci sexuality muže. V některých případech jde dokonce až o téměř nekonečné  s r a n í  s mladou paní, až si konečně rozmyslí, co vlastně chce.

0 0
možnosti
AH

alex hart

2. 2. 2011 9:13
A co teda vlastně od mužů chcete? -2-

Netvrdím, že jsou takové partnerky všechny a že se nedají něčemu naučit, ale je to dřina a ne s každou do jde (čest světlým výjimkám, naštěstí jsem jich taky pár poznal).

.

Tak se laskavě nedivte, že právě muže, kteří nikoho nikdy neznásilnili, takové články pěkně štvou. Nota bena proto, že partnerky si zcela běžně hrají s mužovým zájmem, zneužívají ho pro vydírání, jen tak si zkoušejí, zda má muž o ně ještě zájem, atd. A zodpovědnost za to že muž neznásilní, je přitom samozřejmě výhradně na mužích. A ženy jim to moc neusnadňují. Některé přímo naopak!!!  A myslím si, že muži, kteří kdy opravdu znásilnili, se vykašlou na to aby takové věci vůbec četli. Proč? Oni jsou bezohlední a kašlou na to.

.

Tak se musím ptát, komu to vlastně autorka sděluje? Těm slušným mužům, které všechny tyhle někdy dost bezohledné hrátky podstupují a přesto dokážou své vášně krotit? 

0 0
možnosti
JH

Jirik H

1. 2. 2011 22:34
To asi bude

podobné v naší společnosti, jako s korupcí. Víme, že je to špatně, ale mnoho z nás to dělá. Jednou to jsou prachy, jednou je to požitek. Jaký je mezi tím rozdíl?

Ženská to přežije, pokud to nebudu (u korupce) já, bude to někdo jiný.

Proč nevyužít dočasné ženské slabosti (vliv čehokoli - smutku, alkoholu...) a neužít si? Že nesouhlasí? A co když to jen hraje?

Proč nevyužít toho, když mohu něco z toho mít navíc (pěněz)?

Proč zvířata (samci) neznásilňují své samice a muži ženy ano?

0 0
možnosti
JH

Jirik H

1. 2. 2011 20:14
To asi bude

podobné v naší společnosti, jako s korupcí. Víme, že je to špatně, ale mnoho z nás to dělá. Jednou to jsou prachy, jednou je to požitek. Jaký je mezi tím rozdíl?

Ženská to přežije, pokud to nebudu (u korupce) já, bude to někdo jiný.

Proč nevyužít dočasné ženské slabosti (vliv čehokoli - smutku, alkoholu...) a neužít si? Že nesouhlasí? A co když to jen hraje?

Proč nevyužít toho, když mohu něco z toho mít navíc (pěněz)?

Proč zvířata (samci) neznásilňují své samice a muži ženy ano?

0 0
možnosti
JH

Jirik H

1. 2. 2011 19:42
To asi bude

podobné v naší společnosti, jako s korupcí. Víme, že je to špatně, ale mnoho z nás to dělá. Jednou to jsou prachy, jednou je to požitek. Jaký je mezi tím rozdíl?

Ženská to přežije, pokud to nebudu (u korupce) já, bude to někdo jiný.

Proč nevyužít dočasné ženské slabosti (vliv čehokoli - smutku, alkoholu...) a neužít si? Že nesouhlasí? A co když to jen hraje?

Proč nevyužít toho, když mohu něco z toho mít navíc (pěněz)?

Proč zvířata (samci) neznásilňují své samice a muži ženy ano?

0 0
možnosti
G

Gmur

1. 2. 2011 19:47
Re: To asi bude

protoze se mezi nimi nachazi JIrik H.

Proc si neuzit? CO?

0 0
možnosti
LU

pidla

1. 2. 2011 16:55
Díky,

za téma, za normální pohled, za otevřenost. Hlavně je potřeba alespoň o tom mluvit, nemlčet .R^

0 0
možnosti
JN

issac

1. 2. 2011 16:25
křivé obvinění

Kdyby všechny ženy byly pravdomluvné, dalo by se jistě uvažovat o tom, že násilníci budou vždy potrestáni spravedlivě. Žel Bohu, ne všechny ženy jsou pravdomluvné, je i mnoho takových, které nebetyčně lžou....a je i mnoho takových, které své subjektivní pocity a vnímání považují za objektivní realitu. Občas se stává, že rozlišit mezi pravdomluvnými ženami a lhářkami je nadlidský úkol. Stejně tak se bídně prokazuje, že pohlavní styk s "poškozenou" proběhl skutečně přes její nesouhlas. Pokud se pachatel nepřizná dobrovolně, je velmi těžké u blízkých osob znásilnění prokázat. Máte bezesporu pravdu v tom, že většinu znásilnění mají na svědomí lidé oběti blízcí. Stejně tak máte pravdu v tom, že většina obětí tyto činy nehlásí - protože by se těžko prokazovaly a okolí by na ně ukazovalo pochybovačným prstem. Ale nějak mi v tom článku chybí oběti křivého obvinění, kterých je také mnoho a je to dle mého názoru srovnatelná křivárna, která dokáže zničit život....

0 0
možnosti
MC

sualk

1. 2. 2011 14:37
No nevím,

ale není v tom tak trochu i vina vlatní sebedůvěry a priorit osobních hodnot. Hlavní příčinu vidím v neobjektivitě soudů z dob minulých a bohužel mnohdy i dnes stále stejně rozhodujících, ať už jde o jakékoliv pře.Výrok soudu je dodnes objektivní pouze pro jedinou stranu a je-li oprávněný je bohužel soud jiný. Samozřejmě chápu každou takto poškozenou ženu či dívku, ale opravdu to chce idividuélní přístup k dané jednotlivé újmě, ať již psychické či fyzické. To, že ta či ona znásilnění oznámí či nikoliv je pouze její volba.

0 0
možnosti
OZ

pafffka.dostal.ban

1. 2. 2011 13:21
Názor kolegy blogera Vladimíra Kroupy.

Jen pro ukázku, paní Evo, ať víte, s kým také sdílíte tento virtuální prostor.

"Staré moudré přísloví praví - ,,když fenka nechce, pes si neskočí" " 31.01.2011 13:10 bloger-Vladimír Kroupa  -  "Bylo

by pro Vás stravitelnější, kdyby to znělo - když králičice nechce,

králík si neskočí? Význam je stejný (a pravdivý) a jen si hrajeme se

slovíčky..." 31.01.2011 14:02 bloger-Vladimír KroupaCelá diskuze zde:http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A110131_175305_blogidnes&razeni=time

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

1. 2. 2011 13:28
Re: Názor kolegy blogera Vladimíra Kroupy.

tak tenhle výrok se komentuje tak nějak sám;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

1. 2. 2011 11:37
Pro Evu

Jakkoli by se z lecčíms z článku dalo polemizovat.....myslím, že Vám tu dávají úplně zbytečně na pUdel....;-) Tak aspoň popřeji hezkého dne, ať se Vám udatněji "bojuje";-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

1. 2. 2011 11:59
Re: Pro Evu

Já nebojuju.

Já jsem takový romantický optimista, který si (občasným důkazům navzdory) furt chce myslet, že úmysly většiny lidí nejsou špatné, že většina neshod jsou jen nedorozumění. Proto se snažím rozumným lidem spíš vysvětlovat a diskutovat s nimi, i když zrovna u tohto tématu je to náročný, ZAS jsem mohla být prozíravější, ZAS jsem mohla předpokládat, že to bude o kousek jinak, než jsem si to představovala.

Já nevím, jak to dělám, ale diskuse se VŽDY zvrtnou na takovou stranu, kam by mě to prostě nikdy nenapadlo, že by se vůbec mohlo... (Alex Hart mě viní z toho, že to vím a dělám to schválně... KÉŽ bych byla tak chytrá a vyčuraná a TOLIK uměla předvídat a lidské emoce ovlivňovat. Prd prd kulajdička. :-)

Ono je to trochu o tom, že v diskusi někdo něco začne a pak se to jako obří vlna nezastavitelně žene tím směrem... Neovlivňuje to nikdo a předvídat se to jednoduše nedá. Je to škoda, ale takový už je halt život bloggerský.

Nejsem udatná, ale nevzdávám to. :-)

0 0
možnosti
P

philipe

1. 2. 2011 2:52
pro autorku

Paní Pallottová, omlouvám se za to, že jsem se zapojil do diskuse na Vašem blogu. Váš původní článek se dá ještě číst ale Vaše argumenty jsou jen citové, velmi subjektivní a dost mělké, myslím tím povrchní, výpovědi resp. líčení zážitků, které jsou do značné míry i fiktivní. To je můj osobní skromný názor.

Nebudu se na Vašem blogu již presentovat, protože intelektuelní niveau příspěvků většiny diskutujících na Vašem blogu je podprůměrné. Rád se procvičuji v češtině psaním glos do čs. blogů ale ten Váš není můj metier. Akceptuji věcnou kritiku a opodstatněné, fundované argumenty ale neurvalé a opravdu hloupé narážky ze strany mnohých Vašich čtenářů-obdivovatelů není nic jiného než závistné a žlučovité povykování pouličného mobu. Manýry a vokabulár individua s nickem Gmur mi živě připomínají jednu jugoslávskou uklízežku v naší klinice. Hodně úspěchů v dalším psaní.

0 0
možnosti
G

Gmur

1. 2. 2011 12:34
Re: pro autorku

Nez odejdete, nezapeomente si precist tohle:

(kdyz chcete vecnou kritiku, fundovane argumenty, a ne hloupe narazky, TY BYLY HLAVNE od vas.

http://sascwr.org/resources/pdfs/Legal/The%20History%20of%20Rape%20Laws.pdf

PS.je to velmi poucne. Zvlaste pak pro vas, kdyz tvrdite, ze znasilneni je vymysl z 19.stoleti. NENI!!!!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky