Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

hendrixx

15. 10. 2010 13:41
Vám je teprve pětatřicet?!

Vypadáte starší.

0 0
možnosti
GMI

Glock Mark IX

15. 10. 2010 13:43
Re: Vám je teprve pětatřicet?!

sprosťáku jeden !!:-P

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

15. 10. 2010 13:33
Skvěle napsané ...

... :-)R^ ... ale tos měla ještě štěstí, za mnou byl v pětatřiceti s krizí středního věku chlap ... Tak jsem ho popadl za límec a vyhodil oknem. Vrátil se dveřma ve čtyřiceti a pochodil stejně, tak doufám, že se do padesáti neukáže ... vždyť, jaký střední věk? ;-) ...

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

15. 10. 2010 13:47
Re: Skvěle napsané ...

;-D

0 0
možnosti
R

Rafael59

15. 10. 2010 12:42
lempl

Kazdy z nas najde, co na nej ceka. To neni rezignace, nybrz oddani se osudu (ono se to zda byt, ale neni to to same).

"Crisis" zvali anticti rekove "soud", v jinem smyslu slova i "zpytovani svedomi". Krize je mnohdy neprijemna a tezko snesitelna, ale lidi jako jsi ty z ni vychazeji posileni. Ze jsi ze sveho zivota jeste nic neudelala (to tvrdis ty), neznamena nic dal, nez ne nemas stejna meritka jako "bezni" clenove spolecnosti. Jdi dal a mej oci, usi a srdce otevrene. Vsechno se ti ukaze.

P.S.: A ja mam taky blog... :-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

15. 10. 2010 12:48
Re: lempl

:-)

0 0
možnosti
F

Fanýs

15. 10. 2010 12:38
To máte ještě pohodu,

mně nedávno poslala upomínku zubatá a výsledek inventury nebyl také nijak valný. ;-(

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

15. 10. 2010 12:41
Re: To máte ještě pohodu,

Upsydejzy... :-(

No, z toho, že píšete soudím, že to mrcha nakonec vzdala - tak snad Vám daj jen podmínku a povolej Vám opravky... Budu držet palec!

0 0
možnosti

Dyna

15. 10. 2010 12:38
Hezky napsaná rekapitulace,

;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

15. 10. 2010 12:39
Re: Hezky napsaná rekapitulace,

Děkuji :-)

0 0
možnosti
MM

myskamiki

15. 10. 2010 12:31
hezkyyy

chytra jak radio a lempl k tomu... jako bych to uz nekde slysel ;-) Joo, soudruzka ucitelka to nasim tvrdila od prvni tridy... jen kdyby se trosku vice ucil ;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

15. 10. 2010 12:39
Re: hezkyyy

:-)))

0 0
možnosti
J

janne

15. 10. 2010 12:23
baba krize

tuhle se mi baba strkala do dveri, ale myslel jsem, ze je to jehovistka, tak jsem ji shodil ze schodu :-) karma, jak jinak R^ j.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

15. 10. 2010 12:38
Re: baba krize

Pravda, měla jsem jí vyhodit, babici. Ale zrovínka jsem neměla dost sil, byvši náhlou depresí a zmarem stižena :-)))

0 0
možnosti
M

martin13

15. 10. 2010 12:22
Tak to jste mi připomněla

událost, kterou jsem nedávno zažil. Jedna moje krásná, inteligentní, muži obletovaná a karierně úspěšná dáma mne požádala, zda bych jí nemohl udělat dítě. Jsem dost dlouho ženat a popravdě se mi o ní zdají občas dost erotické sny. Takže nechci být na jednu stranu nevěrný, ale na druhou stranu..co si budeme co povídat. Potřeboval bych, aby ,mne ta Vaše krize středního věku také navštívila. Potřeboval bych nějak vzdát se nadějí a žít jak se dá (jako Vy).. to by vyřešilo tento můj delikátní problém.  

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

15. 10. 2010 12:33
Re: Tak to jste mi připomněla

Jen počkejte, počkejte, až k Vám dorazí.

Martin, Martin... nejste náááhodou z Dejvic? Tam má prej namířeno příští úterý....

:-)))

0 0
možnosti
D

doolitlela

15. 10. 2010 12:20
možná zkuste pořídit si děcko

a nemusíte se honit za pseudokariérou v LUI a je po krizi

0 0
možnosti
D

doolitlela

15. 10. 2010 12:21
Re: možná zkuste pořídit si děcko

tento článek bude úspěšný, protože takhle neúspěšní jsme víceméně všichni

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

15. 10. 2010 12:07
Nojo,

to jsou ty vysoké cíle. Já v pubertě toužila po tom, být chudá, žít na americkém venkově a mít pět dětí. Chudá jsem sice míň, než jsem plánovala (to se dá, bojím se, změnit raz dva), na venkově nežiju, ale všeho do času (jen ta amerika už mě neláká), a ty děti, tam už se počtem pomalu blížím (i Krize musí pochopit, že ani Řím nepostavili za den). Taky jsem chtěla být antropoložkou, za to mě asi Krize pěkně sepsuje, ale na druhou stranu, kdo by s sebou vláčel pět dětí na terénní výzkumy?

Za článek děkuju, moc krásně napsaný, a i když mě Krize středního věku navštívila asi o deset let dřív, než Vás (a pak naštěstí zase odešla), bojím se, že by se mohla zítra vrátit... a zeptat se znovu, co jsem ještě (ne)udělala... Jdu něco dělat se životem! :-) Díky, díky za nakopnutí! A že pozdravuju!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky