Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

nonick

24. 3. 2010 12:50
O nekontrolovatelné moci mediokracie

píše velmi výstižně již Petr Hájek ve své knize "Smrt ve středu"...

Mimochodem, myslím si - tak jako celá řada diskutérů na iDNES -  že "politická korektnost" = asistovaná sebevražda celé tzv. "civilizované" společnosti.

Problémy, které nelze pojmenovat, nelze ani řešit... 

0 0
možnosti
MK

taras

24. 3. 2010 11:41
Je to trochu hodně jinak, paní Evo:

pan Topolánek je bývalý a nedejbože i budoucí premiér, takhle musíme vnímat jeho pozici. Na tom co říkal mezi dveřmi není nic senzačního, až na jednu maličkost: takhle bezobsažně, hloupě, užvaněně, násilnicky a nepromyšleně by bývalý/nedejbožebudoucí premiér plkat neměl, nesmí. Pasáž, která vzbudila ten rozruch je jenom velmi obtížně interpretovatelný blábol a nestojí za řeč: těmhle hospodskejm řečem se politik musí na věřejnosti vyhnout a stokrát víc si musí dát bacha, když mluví s novinářem, byť i lifestylovým, hodně lifestylovým. Buchert má v tištěné části topolánkovskou příhodu ze švédského velvyslanectví, ten člověk je prostě "salonunfähig", nepřijatelný, nekvalifikovaný, nekompetentní jak formálně (viz jeho mnohokrát popsaný lifestyl), ale hlavně pak i věcně, coby politik, posuzováno výsledky jeho práce a rozhodnutí.

Takovou ostudu, jakou udělal tomuto státu na evropském fóru, tu budeme mazat desítky let.

0 0
možnosti

dav238

24. 3. 2010 11:58
Re: Je to trochu hodně jinak, paní Evo:

Pan Buchert  byl prvním novinářem, který odsoudil Topolánka aniž viděl nebo slyšel co řekl. A tím vy se oháníte??? Tímto neprofesiálním škrabalem, který své touhy vydává za fakta?

0 0
možnosti

dav238

24. 3. 2010 11:26
Naprostá pravda

K tomu není co dodat. Snad jen to, jak se včera usilovně všichni novináři snažili namluvit světu, že Bohuslav Sobotka z ČSSD je vlastně Přemysl Sobotka z ODS a pak jak na ČT24 hodinu běžela flash, že Topolánek odstupuje a mudrci z různých agentur to rozebírali. To byla taky ÓBR šaškárna.

0 0
možnosti
JM

zeolit

24. 3. 2010 11:07
Dámo, už titulkem jste mi udělala velkou radost.

Celý rozhovor jsem si přehrál a valil jsem oči. "Profesionalita" Blesku se potvrdila. Lidé, aniž by se podívali na "předlohu", reagovali podle očekávání bulváru. Politická konkurence pochopitelně toho využila víc jak na 100%. Dopadlo to podobně, jako kdysi s odsuzovaním Charty 77. Prakticky ji nikdo nečetl, ale rozhořčení veřejnosti stačilo i na vytvoření Anticharty s divadelním představením v Národním divadle. Za troubu byl mimo jiné pan Hromada, který v ČT měl naopak pochválit M. Topolánka za propagaci gay magazinu. /Váš blog jsem si s chutí "šoupnul" do záložky!/R^

0 0
možnosti
PH

Verstappen

25. 3. 2010 20:46
Re: Dámo, už titulkem jste mi udělala velkou radost.

R^R^R^

0 0
možnosti
RH

Rudolf Havlík

24. 3. 2010 0:07
nojono

lidi toho nakecaj a v hospode mluvi jak dratenici, klasicky nas narod. kydat hnuj nam jde. ale ne v praci. po praci doma kecame jakej je soused zid, ze chce furt najem, nadavem do dementu policajtum i normalnim lidem okolo, nad homousem si odplivneme, protoze nam by se to tfuj nikdy nemohlo stat. jsme proste genialni, my vsichni, mluvime jako kdyby nam z drzek padaly konvalinky a to by bylo aby to nahodou nekdo delal jinak. je mi z toho pokrytectvi na bliti. profesionalni novinari zase ukazali, jak jsou dokonali ve strihani filmu, mozna by mohli jit delat trailery na transformers. to by byl drajv panecku. radsi budu snaset kdyz nekdo rekne narovinu co si mysli, nez abych poslouchal ty blaboly plny nesmyslnych vetnych staveb, nad kteryma pulka netu potom diskutuje jako prasatka nad zlabem. Howg. jdu na hajzl. K plus

0 0
možnosti
J

jirkan01

23. 3. 2010 21:45
Nechápu,

proč se spousta novinářů věnovala snaze o odstřelení Toolánka. Chápu snahu o zářez na pažbě, ale dneska je volně přístupný celý přepis rozhovoru. V něm není chyba, jen možná ne uplně politicky domyšlené výroky. A proto mu fandím. Nechci slyšet cancy o podpoře gayú, církve, debilů a podobně. Pro mě platí, kdo se snaží pracovat, má se mít dobře a kdo chce žít ze socanských dávek, má přežít - tak aby neměil důvod závidět a nevyvolavat Marxův třídní boj.

0 0
možnosti

kabel

23. 3. 2010 20:45
Jsem rád,

že se ukazuje, že i mezi blogery je spousta inteligentních, ale hlavně rovných lidí! Dík, a karma nádavkem.;-)

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

23. 3. 2010 20:19
Evo, jako vždy na jedničku

Evo, s potěšením konstatuji, že jste mne nezklamala. Výborné jako vždy. Všimnul jsem si tohoto "konkurenčního" článku hned ráno na šichtě, když jsem potřeboval zkouknout ten můj (na stejné téma), jak si vede.

Přečíst jsem si ho mohl ale až nyní. Měl jsem trochu obavy, že budeme mít na tuto cauzu lehce rozdílné názory. Vím totiž jak a kolika lidem Mirek leze na nervy a nejraději by mu do ruk dali vidle, aby šel na Valachy "kydat hnůj".

Jsem rád, že mé obavy byly liché, přeji dobrý večer a děkuji za skvělý článek. R^

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2010 20:33
Re: Evo, jako vždy na jedničku

Nápodobně, pane kolego, nápodobně! :-) R^

0 0
možnosti
S

stand

23. 3. 2010 19:36
Eva Pallotto je Kroupa v sukních.

+ tak 15 bodů na IQ výš. Ale té lacinosti a populismu je tam jako vždy dost i když si nyní hrajeme na odbornici.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2010 20:37
Re: Eva Pallotto je Kroupa v sukních.

Člověče, vy mě neštvěte, na mě si dvejte bacha, nebo vás majznu elektrickým obuškem!

:-)

(Bylo by to dostatečně populistické gesto? ... Já se obávám, že ohlas u mnohých by si to našlo... :-P)

0 0
možnosti
V

Vikina

23. 3. 2010 19:01
Hele, Efko,

koukám, že si byla v osmnácti docela kóča :-):-P;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2010 19:16
Re: Hele, Efko,

někdo zveřejnil moje fotky z gymplu? Dobře udělal, tenkrát jsem bývala fakt krásná.... :o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky