Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

VasekN

5. 1. 2010 12:11
:-/

No tak nevím jestli jsem tedy homofob nebo ne, nejsem proti homosexuálům. Jediné co bych k tomu měl je, že bych asi upřednostnil při adopci dětí heterosexuální pár před homosexuálním. Uznávám, že je lepší aby mohli adoptovat dítě homosexuálové než aby bylo někde v diagnosťáku nebo dětském domově. Nicméně tvrzení, že kdo nemusí homosexualitu je homofob mi přijde odvážné. Nicméně zároveň je pro mne prostě pohled na dva líbající se muže (nebo případně dělající něco víc) něco odpudivého. Nemůžu si pomoct. Přijde mi to asi tak stejně vzrušující jako udělat někomu "bobek na bříško". Chápu, že pro někoho je to ta pravá esence sexu, ale pro mne prostě ne :-) Nikomu to neberu ať si užívá homosexuality nebo ať se klidně někdo navzájem pokaká, ale ať mi nevykládá, že pokud se mi to nelíbí jsem homofob a nejsem normální :-) Jen doufám, že v záchvatu prověření mojí integrity a identity nepřijdu domů a kde na mne bude čekat přítelkyně s připínacím penisem rozhodnuta zjistit zda nejsem homofob :-)

0 0
možnosti
JK

MirekK1

5. 1. 2010 12:18
Re: :-/

Vy nebudete homofob, jen zdravě sebevědomý heterák. ;-D Takže se zajisté nebudete při setkání s gayem krýt za telegrafní sloup, aby vás náhodou nezprznil ;-D

0 0
možnosti
J

jirkaknop

5. 1. 2010 12:02
Toto mne zaujalo:

Málokterá maminka se zhroutí po informaci, že její dcera miluje anální sex se svým partnerem. Žádný otec nevyhodí z domu svého syna, který se mu svěří se svou obsesivní zálibou ve vzájemné masturbaci se svou partnerkou.

Mohl by mi někdo vysvětlit v kterých rodinách o sexuálních podrobnostech se svěřují děti rodičům? Proč bych měl otci sdělovat, že masturbuji? Nelze si doma povídat o něčem jiném?

0 0
možnosti

anžto

5. 1. 2010 12:05
Re: Toto mne zaujalo:

;-D taky jsem na to koukala, ale chápu, že to bylo napsáno jako nadsázka;-)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

5. 1. 2010 11:59
No bude to zajimave az si zacnou Arabove

porizovat haremy plne muzu !:-))) To budou opravdu kouzla zbaveny :-)))))

0 0
možnosti
TK

osvetitel

5. 1. 2010 11:53
Jeste ze za Jiraska jste tam nemeli motejly

jinak by tu divci valku ty divky zarucene vyhrali !!:-)))

0 0
možnosti
TK

osvetitel

5. 1. 2010 11:49
Se divim ze toho Smetanu nenapadlo slozit operu

prodanej zenich !!:-))

0 0
možnosti
G

Gmur

5. 1. 2010 12:02
Re: Se divim ze toho Smetanu nenapadlo slozit operu

vase prispevky, ehmmm, mel byste chodit dele do skoly, jak rika muj kamarad.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

5. 1. 2010 11:41
Čím vystvětlíte

fyzický odpor heterosexuála k homosexuálovi? Ten je vymyšlený. Mnoha mužům, které začne "balit" homouš, tak se zvedne fyzicky žaludek. Dokonce často dojde i k napadení. To si tedy vymýšlejí?

0 0
možnosti
G

Gmur

5. 1. 2010 11:42
Re: Čím vystvětlíte

Pani Paloto nevysvetluje ale ukazuje mozna vysvetleni . Pisete opravdu blaboly.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

5. 1. 2010 11:38
Když je normální sex stejného pohlaví

jakkoliv zadek není pohlavní orgán, tak nechápu, proč společnost odsuzuje sexuální svyzky mezi rodiči a dětmi nebo sourozenci? V podstatě se může sexuálně využívat jakýkoliv volný otvor!

0 0
možnosti
G

Gmur

5. 1. 2010 11:41
Re: Když je normální sex stejného pohlaví

No to je strasny, vubec jste nepochopil oc tu jde. Jde o odpor a extremne negativni pocity presevsim muzu k homosexualite muzu.

Sex homosexulani se u lidi vyskytuje, tuditz je v norme a je tudiz normalni. Svym zpusobem. Pokud nechapete odsouzeni znasilneni deti tak radsi premyslejte.

0 0
možnosti
TK

osvetitel

5. 1. 2010 11:36
Nekde jsem slysel nejakou pisen od K.Cernocha

ktera by byla zajimava, kdyby vni zpival o dvou homo ! "Jsi krasnej kdyz se tak branis :-)))))) Naco je mas, jsou na libani , tak my je dej , ty my je davas , prichazi den , v ocich mas mir :-)))----- Zveda se me kufr !!:-))))

0 0
možnosti
K

kores

5. 1. 2010 12:20
Re: Nekde jsem slysel nejakou pisen od K.Cernocha

a je to fakt jenom kufr, co se ti při té představě zvedá?;-)

0 0
možnosti
D

DanielPuschman

5. 1. 2010 11:33
karma

Řekl bych, že u většiny homofobů jde většionou o strach z homosexuálního znásilnění. Narážíte na článek Hluboce Věřícího Hofírka, který věří tomu, že všichni bez vyjímky ze zmínky o homosexuálním sexu zvrací, nebo co za plky to tam přesně napsal. Ten by homosexuály nejradši upaloval - a takto extrémní iracionální odpor k vrozenému rysu, ne nepodobný rasismu nebo sexismu, svědčí především o strachu.

0 0
možnosti
G

Gmur

5. 1. 2010 11:38
Re: karma

Dobre, to je sice mozne, ale moje namitka je, proc neni nikde kvalifikovana "Virofobie" u zen? (latinsky vir= muz. ale to vy vite) .

Zeny se zcela urcite boji znasilneni. Ale zadnou fobii z nich 99,9999% nepocituje. Snad ani v Pakistanu a v Afghanistanu. Tudiz nezda se mi , ze je tohle vysvetleni. Ty body pani Palotto podle mne sedi. Znasilneni se samozrejme i tak bat muzi muzou.

0 0
možnosti
PK

pkula

5. 1. 2010 11:27
Máte naprostou pravdu.

Já nechápu, proč by mi mělo vadit, že sousedovic kluk chodí s klukem? Vždyť mi do toho vůbec nic není. A abych předešel námitkám, nevadilo by mi to ani v případě, kdyby jeden z těch kluků byl můj syn.

P.S. Je jeden případ, kdy by mi to vadilo. Kdyby mými syny byli oba kluci :-):-):-)

0 0
možnosti
P

PetraHor

5. 1. 2010 11:29
Re: Máte naprostou pravdu.

A proč by vám to vadilo?8-o  Co by bylo špatného na tom kdyby jste měl dva syny kteří by se měli rádi a souložili spolu? Vy budete dost netolerantníRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky