Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Markéta H.

7. 7. 2009 10:30
Přeju Vám

ať se Oleg vrátí dřív, než Vám dojdou úspory...

0 0
možnosti
LV

klojocz

7. 7. 2009 10:28
No ja jsem...

...taky po dlouhy dobe zavital do centra a nestacil jsem se divit. U Vejvodu tankova plznicka za necelejch 31!!! (tim nechci delat reklamu, ale chtel jsem dat konkretni priklad). Navic hospoda uplne prazdna. Pak jsem sel i kolem Vertiga a tam taky prazdno. Pravda, bylo neco jako 7 vecer, ale i tak mi to prisel extrem. U kocek pivko za 34. To jsem fakt nepochopil. U nas - a to neni v centru - maj tankovou plznicku za 39. Chodil jsem zacatkem 90tych let do skoly u Staromaku a tenkrat se pres turisty nedalo pomalu ani projit...natoz si dat pivo za 8 petek...

0 0
možnosti
ZK

SID09

7. 7. 2009 10:30
Re: No ja jsem...

A pak, že není žádná krize.

0 0
možnosti
JD

pedr64

7. 7. 2009 10:14
no, a já jsem před týdnem

v našem okresním prdelíkově kupoval na zahrádce plzeň za 28,- Asi k nám ta krize ještě nedorazila;-D

0 0
možnosti
P

praveverka

7. 7. 2009 9:21
nebědujte slečno Pallotto

Přijdou ještě horší časy-budete muset někoho prospustit, začít kupovat levnější nápoje a potraviny, prodloužit otevírací dobu, snížit ceny nebo plat...je toho hodně, ale řešit se to musí. U nás jsme zatím krizi vyřešili prodloužením otevírací doby o dvě hodiny a zaměstnanci přikývli na 20% snížení platu, propouštění si necháme jako poslední možnost. :-) 

0 0
možnosti
JZ

Vagabundinha

7. 7. 2009 8:58
Praha ve srovnání

Nedávno jsem zahraničním přátelům pomáhala s rezervací hotelů v Praze, Budapešti, Vídni a Berlíně. Přáli si dvoulůžkové pokoje pokud možno do 60 EUR za noc (tj. tři hvězdičky) a podmínkou bylo neomezené a bezplatné wi-fi. Ve Vídni a částečně v Budapešti to měsíc před cestou byl docela problém - k dispozici byly převážně neatraktivní lokality. V Praze jsme bez problému našli poměrně luxusní čtyřhvězdičkový hotel hned u metra za zhruba 52 EUR. Normální cena je 120 EUR, tohle byla akce. Poté jsem hledala další pražský hotel s dvoudenním předstihem. Našla jsem další čtyřhvězdičkový s ještě lepší polohou. V Berlíně to bylo týden předem naprosto bez šance - jen ve velice odlehlých čtvrtích. Ani v kategorii do 100 EUR se moc dobře nehledalo. Zdá se, že pro zahraniční turisty je Praha městem, kam není důvod se vracet.

0 0
možnosti
MB

buxus

7. 7. 2009 8:50
Jo, mám stejný postřeh

Ale fakt je, že když jsem pobýval v Anglii, nešla mi na rozum jedna věc. Spousty restaurací, kaváren a pubs, kde byl člověk buď sám nebo s několika lidmi. Samozřejmě, že tam byly i podniky "in", kde byly příšerné ceny a nutnost se objednat předem, ale o těch nemluvím. Člověk by se domníval, že tyhle prázdné provozovny musely zkrachovat - a ono nic, fungovaly dál a žily pod stejnou firmou z minimálního počtu zákazníků dlouhá leta - nechápal jsem jak je to možné.

0 0
možnosti
DB

dejavu26

7. 7. 2009 8:48
Já se k vám musím podívat

Kavárny miluju, až se dostanu do vašich končin, určitě zaskočím na čaj.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky