Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

snape

19. 5. 2009 19:19
Linka 1188

Že jsem tak smělý, a co je linka 1188?

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

19. 5. 2009 19:36
Re: Linka 1188

Teda nevím, jestli jim tady můžu dělat reklamu :-), ale je to taková informační linka, kde vám prostě poradějí ... potřebujete adresu nějaký firmy, nemůžete něco najít, protože jste se ztratil, potřebujete vědět kde prodávají lístky na Madonnu a kolik stojí, kolik měří zeměkoule po obvodu ... prostě všechno.

Od některých mobilních operátorů to ale stojí děsný prachy tam volat...

0 0
možnosti
H

hnupobijce

19. 5. 2009 18:39
Tak

popravde muj postup by byl opacny ... volani firem s dotazem na cenu ( kterou muzeme vynasobit tak 1,5-2 nasobkem) a az by se mi to nezdalo tak bych volil lidovou metodu,svepomoc.Spis bych ale nejspis vyuzil nabidky firmy ponevadz ty nervy u jine varianty jsou k "nezaplaceni".Na druhou stranu ja,jako puntickar si (jestli mam na to cas )udelam co mohu sam,kvuli mym zkusenostem s praci dnesnich firem.Naklady na vlastni praci bych do toho nepocital,jestli mne to nestalo dovolenou.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

19. 5. 2009 18:49
Re: Tak

Kdyby to byla moje chalupa, tak to dělám asi podobně.

Jenže moje mamka je taková ta klasická dcera, která poslouchá svoje rodiče (zajímavý je, že se jí nepodařilo k tomu vychovat mě :-) - takže mám hlas tak maximálně poradní a to ještě jen v případě, že děda není nikde poblíž.

My máme takový rituál - protože jsme oba šílení paličáci,ale zároveň se nechceme hádat ani prát, tak máme prostě každej svoje teritoria, do kterých si nelezeme.

Po pravdě, děsím se okamžiku, kdy mu některý snaživý soused přinese moje blogy vytištěný - mám takový pocit, že mě rozštípe na polínka a zatopí se mnou v kamnech. On je fajn, ale naprosto postrádá schopnost dělat si sám ze sebe legraci... vím, že to co píšu by ho šíleně naštvalo, i když to ani malounko nemyslím zle. Mě to prostě přijde strašně vtipný, jak jsme jiní.

0 0
možnosti
M

motylek_02

19. 5. 2009 18:10
vasemu popisu se smeju

;-D;-D;-D ale ja bych na takove nacvicovani nemela silu. R^

0 0
možnosti
M

motylek_02

19. 5. 2009 18:12
Re: vasemu popisu se smeju

obcas mam pocit ze to co se nazyva alfa samcem je vlastne alfa idiot. OBCAS.

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

19. 5. 2009 17:48
senzace

:-) JK

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

19. 5. 2009 17:53
Re: senzace

Děkuju.

0 0
možnosti
HK

fenix007

19. 5. 2009 17:20
Cha cha výborný

taky ho máme doma a dokonce jsem kdysi s jedním žila. Instalace přesně 5 ks kuchyňských skříněk IKEA nás stála 3 hnusné víkendy plné nervů (alfa samec manažer manuálně pracuje a nejde mu to) a k tomu 3 x mariánské lázně a zpět. Druhá moje ROZHAZOVAČNÁ varianta byla: Najmu pár maníků, kteří to za jedno odpoledne sfouknou a já pojedu na jeden den na otočku do mariánek. Je fakt, že asi hrálo roli, že budu celý jeden den bez dozoru.

0 0
možnosti
JL

Kapitán Hollister

19. 5. 2009 17:30
Re: Cha cha výborný

tý jo, tak takovýho diktátorskýho alfasuperchlapáka vám vážně nezávidim, oni jsou strašní. ;-D

0 0
možnosti
DR

sorbox

19. 5. 2009 17:15
Příběhy ze života...

... jsou prostě nejlepší.

A prosím, prosím, ještě nějakou tu alegorickoku povídku. Na tu se těším fakt dlouho ;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

19. 5. 2009 17:58
Re: Příběhy ze života...

Ok, proč ne. Něco vykoumám.

0 0
možnosti
LU

pidla

19. 5. 2009 16:07
Karma,

alfa samce má v rodě či rodině mnohá z nás.;-D

0 0
možnosti
JN

5alfa

19. 5. 2009 17:30
Re: Karma,

Pokud by nebyl v rodině alfasamec nebylo by žádné potomstvo, které si pak dělá srandu! ;-D

0 0
možnosti
RK

Radek0075

19. 5. 2009 12:10
Já se obávám že ta úspora nebyla 2.000.

Každý kdo si někdy na něco sjednal firmu ví moc dobře, že oni by se nespokojili s doplněním pár tašek. Ty ostatní jsou také špatné a proto je třeba vyměnit všechny. Po obnažení střechy zjistějí (ač to tak sice na první pohled nevypadá, ale oni jsou firma - profesionálové, takže to poznají) že jsou shnilé krovy, že s takovou by to nejpozději do roka a do dne spadlo. Ještě štěstí že přišel orkán a tak bylo možné závady včas odhalit a předejít tak neštěstí.....  To v lepším případě. V tom horším firma zjistí, že chata je podmáčená, navíc postavená z nekvalitního materiálu, nepálené cihli, malta která snad neviděla cement, případně dřevo prolezlé dřevomorkou a červotočem. Šéf po letmé prohlídce ze sebe vychrlí výhody novostavby a hbitě vyndá připravený katalog chat i s ceníkem a mimořádnou slevou do konce května.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

19. 5. 2009 12:12
Re: Já se obávám že ta úspora nebyla 2.000.

;-D ... případně vyndá katalog spřízněné realitní kanceláře s nabídkou domků v satelitu Anglický resort ;-D

0 0
možnosti
J

JNP

19. 5. 2009 11:51
Ten příběh mi připomněl...

Takovou normální rodinku.

Vy jste z toho vyvázli celkem dobře.:-)

0 0
možnosti
K

K-D

19. 5. 2009 11:43
Žádné velké problémy

Vhodná taška se obvykle najde na nějaké bouračce nebo smetišti v okolí. Dnes se nosí ekologie, nikoli rovné zdi nebo pěkné střechy. Stejně to zaroste mechem. Jenom stále nevím, jak to zedníci dělají. Dostat maltu tam, kam patří, je sice možné, ale stejné množství mám pak na sobě. Představa, že to zatuhne a já budu stát na zahradě jako betonový trpaslík je příšerná.

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

19. 5. 2009 12:00
Re: Žádné velké problémy

To bude, myslím, v nedostatku tréninku, pane D. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky