Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Roman Potoczný

20. 5. 2009 15:32
Karma ...

... prestoze jsem megaalfasamec a citim se urazeny ;-D

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

20. 5. 2009 15:39
Re: Karma ...

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
A

Arth-

20. 5. 2009 14:20
To je dobrý...!

;-D

Tak jsem se dlouho nepobavil...  akorát klika, že nejsem alfasamec. To by se mi to asi nelíbilo.

;-)

Tak mě napadá - co máte proti Harrymu Potterovi?! ;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

20. 5. 2009 14:29
Re: To je dobrý...!

Proti Harrymu? Já?

Ehm ehm.

Já jen netrplivě stepovala před knikupectvím spolu s desetiletými dětmi v kouzelnických čapečkách pokaždý, když měl vyjít novej díl..

0 0
možnosti
PM

Pussywagon

20. 5. 2009 9:13
Mluviti stříbro - mlčeti zlato

platí v případě autorky dvojnásob : ) ;-D

0 0
možnosti
K

kOBLICH

22. 5. 2009 17:46
Re: Mluviti stříbro - mlčeti zlato

Kdybys mlčel ty, zůstal bys filozofem... ;-D

0 0
možnosti
RP

roxxor

20. 5. 2009 7:15
Cena?

Hezky a pravdivy clanek. Jen jedna chybicka ve vypoctu. Nezapocitaveje tam ten cas. Tito lide maji casu dost. Nema pro ne takovou cenu jako pro nasince. I kdyz dum jsem si opravoval radeji take sam.

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fojtík

20. 5. 2009 0:14
Geniální

Evo, opět jste mě velmi pobavila :)) Pamatuju, jak mě můj dědeček málem holí přetáhl, když jsem mu oznámil, že jsem si na zapojení elektrickéhoho sporáku objednal nějakého odborníka :)) Že prý by dojel do Prahy (cca 85 km) a zapojil to sám, to se rozumí že není elektrikář, ale nic na tom přece nebude.. :)) Ještě jednou díky za velmi, velmi vtipný článek R^

0 0
možnosti
PB

princ Bajaja

19. 5. 2009 23:33
důvody Alfasamce

Zase se "Alfovi" nedivte. Celý život to bylo tak, že si všechno musel udělat sám popřípadě přes meloucháře. Takže aplikuje stejný zažitý a léty odzkoušený model. To, že na to jsou firmy už nestihl vstřebat.

Navíc: Už jsem měl na opravách pár firem a některým řemeslníkům bych nejraději ručičky zpřelámal. Takže si nakonec u baráku na vsi zařiuji dílnu a spoustu věcí si opravím sám. Alespoň přesně vím, co jsem tam "zmršil".

Takže se ze mne stává pomalu Alfa! Doufám, že dojdu jen do takové fáze, kdy budu schopen rázně rozhodnout a najmout firmu (samice neví a jsou v tu chvíli nerozhodné) případně tu firmu poslat do háje, když to zmrší. A třeba si i nechám poradit:-).

Stejně to všechno děláme pro naše samičky, aby nás měly rády a nehudraly ;-)

0 0
možnosti
PB

princ Bajaja

20. 5. 2009 7:05
důvody Alfasamce - dpolnění

A samozřejmě se mi ten článek moc líbil!R^

0 0
možnosti
Z

zcek

19. 5. 2009 22:32
nemám!!!

Já jsem tak ráda, že nemám alfasamce, ale že mi bylo řečeno Nevím, kdo ženským nakukal, že všichni chlapi umí obložit koupelnu a vrtat do betonu, já jsem to nikdy nedělal, neumím to a jestli to chceš, tak si na to někoho sežeň. Mám štěstí;-D To spíš moje máme alfasamice - "Táto to přece zvládneš, proč bysme někomu volali a někomu platili, tak to aspoň zkus..." a táta to zkusí, zmrší to a pak se někomu volá a tento to opravuje a stojí to 3x tolik. Ale ani po 34 letech manželství na to moje máme nepřišla;-D

0 0
možnosti
MK

enpassant

19. 5. 2009 22:27
Alfa samec

Prosím, není náhodou název Alfa samec zaklínadlo? Něco jak čáry máry fuk?

0 0
možnosti
JZ

Pribinacek

19. 5. 2009 22:33
Re: Alfa samec

Alfa samec je ten, kdo si myslí, že ho má největšího z okolí. Do té doby, než jde někam do veřejného bazénu a tam v šatnách zjistí, že je sotva gamma samec...

0 0
možnosti
MMV

Mala morska vila

19. 5. 2009 21:55
klasika

a karma.:-) Holt jiná generace to vidí jinak.:-)

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

19. 5. 2009 19:26
Krucipísek,

a mě kape doma kohoutek!!!! :-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky