Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Pohoda Libor

20. 3. 2009 13:30
Naprosto

normální a pohodovej článek, nechápu jak na tom může někdo shledávat něco negativního. Podle mě ti tzv. "vrtáci" jen závidí někomu, že prožil něco tak zajímavého a ještě o tom dokáže hezky napsat. Takže cítí potřebu vyléčit mindráčky a Vy jim to Evo v klidu dopřejte, přece určitě víte, že i kdyby jste napsala veledílo hodné Pulitzera, tak se vždycky najdou trotlové, kteří Vám to zkritizují.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:46
Re: Naprosto

Díky moc.

Akorát s tím Pulitzerem nevím. Já mám vyšší ambice, já si myslím spíš na Celotzera ;o)

0 0
možnosti
KF

klaun Ferdinand

20. 3. 2009 10:43
tak jak jste sympatická z fotky a zaujala jste mě,

tak mě zaujalo víc Vašich článků. Díky;-)R^

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:47
Re: tak jak jste sympatická z fotky a zaujala jste mě,

Děkuji.

0 0
možnosti
PV

Kylchap

20. 3. 2009 9:47
Jak sympatický příspěvek!

Tisíckrát lepší než politické bláboly modrosoudruhů Zieglera a Polaneckého.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:47
Re: Jak sympatický příspěvek!

Děkuji.

0 0
možnosti
VM

Si0

20. 3. 2009 9:24
Ájé, Kocandová zase objevuje Ameriku.

To věděli už naši prapředkové ješětě z dob, kdy se běžně uzavíraly sňatky "z rozumu" (rozuměj: rozhodovaly schopnosti, ne feromony). Jsou o tom plné knižnice literatúry. Jenže rozpálená kamna jsou poučnější, že.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

20. 3. 2009 9:33
Re: Ájé, Kocandová zase objevuje Ameriku.

Hmmm... no, akorát, že o sňatcích z rozumu tohle teda není ani omylem... :-(

0 0
možnosti
D

doolitlela

20. 3. 2009 8:41
Pani Pallotová,

bylo by dobre upozornit, ze vase "oblibena" bloggerka Vera Tydlitatova je jiz na tydlitatova.blog.respekt.cz, odkazujete na neexistujici blog.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

20. 3. 2009 9:34
Re: Pani Pallotová,

Děkuji, upravím to.

0 0
možnosti
V

vojtexx

20. 3. 2009 8:15
:-)

něco podobného jsem už někde četl, nedávno....

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:49
Re: :-)

A nevzpoměl byste si kde? Třeba o tom psal on, někde jinde.... to by byla úžasná ne-náhoda, to bych už asi vážně musela přehodnotit svůj suše racionalistický koncept všehomíra.... :o)

0 0
možnosti
VN

VasekN

20. 3. 2009 7:53
:-)

Tyhle příběhy zná asi každý z nás jak mužů tak žen. Mně osobně by zajímalo jak si autorka představuje takovou lásku za zásluhy :-) Přes to, že jsem racionální člověk tak jsem přesvědčený, že člověk potřebuje někdy aby proběhla ta zvláštní souhra náhod a štěstí, které někteří říkají osud aby potkal ten svůj správný protějšek.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

20. 3. 2009 9:44
Re: :-)

Už jsem o to psala mnohokrát.

V první řadě je to o tom, že většina lidí si myslí, že si musí počkat na nějakou "náhodu" a ono se "něco" stane... Což, pravda, může, ale daleko pravděpodobnější je, že se nestane nic. (http://pallotto.blog.idnes.cz/c/14678/Toho-nejlepsiho-chlapa-si-musis-sbalit-sama.html) ... dále třeba tohle... http://pallotto.blog.idnes.cz/c/37043/Vztahy-tech-kdo-neumi-byt-sami-stoji-casto-za-starou-backoru.html   případně tohle http://pallotto.blog.idnes.cz/c/8185/Muzi-jsou-prevazne-bajecni.html .... když na to tak koukám, tak já vlastně nepíšu o ničem jiným :-)))

0 0
možnosti
A

aussie

20. 3. 2009 6:59
Moc pekny,

diky... R^ dodal bych, ze cloveku vubec spousta veci dojde ex-post, treba az kdyz je uplne sam a daleko od svejch "korenu" ...  Ale pral bych to zazit kazdymu, pres vsechnu depresivnost je to nakonec docela povznasejici... :-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:57
Re: Moc pekny,

Mě to na životě strašně baví, to "docházení" ... poslední dobou mi například dochází, že to, co mi docházelo předtím mi docházelo úplně jinak než dnes.... a za dvacet let, to bude teprve dskotéka.... všechno naruby, všechno jinak.... je to fascinující.

Největší legrace je, že všechna ta "moudra" co mi s velkou pompou docházejí, jsem dávno četla... ale tenkrát to tak nějak člověk jen vzal na vědomí, ale ve skutečnosti mu vůbec nic nedošlo... jako by si tím inkoustem ze stránek knih jen zapatlal ruce, ale chvíli trvá, než se to skrz tlustou kůži ignoranta dostane do krve... Svět je báječněj.

0 0
možnosti
RB

Zorrrrrro

20. 3. 2009 6:25
pěkný článek

moc se mi líbil, zajímavý příběh, dobře napsané...  životní moudrost holt není něco, co na nás jednoho dne spadne, ale spíš něco, co dlouhodobě zraje a ten proces zrání je často chaotický a bolestný...

Mám jedinou připomínku - a to k poslední větě, že láska je za "zásluhy". Vím, co máte na mysli - že na lásce se musí pracovat, aktivně ji rozvíjet, že vyžaduje občas i odříkání a ochotu se něčeho vzdát... Ale i tak si myslím, že láska je především "darem" - něčím, co sami od sebe nemůžeme vyprodukovat, co se nám spíše "stane", co nám život "dá" a na nás jen je, to s vděčností přijmout..

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:59
Re: pěkný článek

Souhlas. Ale zas na druhou stranu - člověk nemůže sedět a čekat až se "něco" stane ... zcela obecně, ne jen ve vztazích. Ono to totiž, myslím, končívá tak, že se SAMO nestane vůůůůůůůůůůůůůůůůbec nic.

0 0
možnosti
G

geo.novotny

20. 3. 2009 0:30
A nestoji prave proto ...

...... zit "naplno"? Predstavte si, ze by jste na tom byla tak bidne ... ze by jste si musela to ilustracni foto vyvesit do zahlavi Vaseho  blogu .... aby jste neco predstirala. A prave, ze nemusite .... tak na Vas ti mene stastni zarli a plivaji. Jim zbyva jen ty fotky (holek, nebo kluku), Vy prozivate zivot ........

Karma a pohlazeni (naprosto ve veskere slusnosti). G.N.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:50
Re: A nestoji prave proto ...

Děkuju! :o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky