Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

tos42

29. 12. 2008 21:30
Nooo

"A přitom dobře vím, že bych šťastná být měla. Že mi, kurňikšopa, nechybí nic... a přitom všechno."

Stesti je osemetna vec... nechci byt hnusny necitelny hovado, ale ... zkuste prehodnotit Vas metrosexualne-vykonnostne-singlovy zpusob zivota a premyslet o zalozeni neceho tak sproste venkovsky obycejneho, jako je rodina... to obcas pomaha  :-) (vzpomente si na to, az zas na blogu budete zoufale volat po pravech a vysadach bezdetnych singlu)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

29. 12. 2008 22:11
Re: Nooo

Noooooooooooooooooo ..... kdybych si za sveho stavu mysli a ducha poridila dite jen kvuli tomu, abych nejak elegantne vyplnila to prazdno, ktere u nas, vecnych filosofu, zabira nemoznost verit v jakykoli univerzalni smysl zivota .... tak byt to dite, az dorostu, tak bych si teda sama sobe moc nepodekovala.

Rekla bych si: mila maminko, jako nahrazka jsem ti byl dobrej, co? Nestydis se, osobo?

A ja bych se taaaaak moc stydela, az by mne hanba fackovala.

Dokud mi NECO v hlave neprecvakne samo tak, abych po diteti touzila kvuli nemu a ne kvuli sobe, tak proste zadny dite nebude, to se (nastesti) neda nic delat.

Do ty doby si budu muset vsechny svoje smysly zivota pracne a usilovne tvorit sama, jak to ostatne povetsine delavam. I kdyz priznavam, a posledni dobou se tady hezky proflaklo, ze moje uspechy jsou jen stridave.... Nejsem zadnej zivotne-stylovej genius, placam se v tom strasne. A asi o tom i moc dumam...

0 0
možnosti
VH

Totedyne

28. 12. 2008 16:50
...

Já tu mrazivou náladu mám taky. Ty alespoň žiješ mezi lidmi. Já žiji na malé vesnici, kde chcípl pes. Možná někdy po Silvestru někam vyrazím.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

29. 12. 2008 22:19
Re: ...

Chapu. Ale ono obcas je clovek i v davu lidi sam....

Kdyz jsem byla na Floride sama a vubec nikoho tam neznala a chodila jen z prace domu a z domova do prace, hrabalo mi z toho tak uzasne, ze jsem si povidala i s babickama v supermarketu .... :-)

Bylo to strasny, ale zpetne to beru jako skvelou skolu zivota. Myslim, ze uz jsem tady nekde psala, jak moc dulezity (a osvobozujici) je, kdyz se clovek nauci byt sam a byt u toho v pohode. Jde to.

Coz samozrejme neznamena, ze obcas neni bajecny potkat novy lidi a ztratit se v nich.  Takze hura do civilizace, uzij si to! :-))))))))

0 0
možnosti
PTDT

Lenka PT

28. 12. 2008 13:40
No, to je sakra deprese.

Nikdy mě Váš blog moc nezaujal, až tímhle experimentem. Vždycky s kamoškama uvažujeme, jaké to je zvykat si na luxus. No, vždycky netrpělivě čekám na další článek o životním minimu a vy takhle otráveně.. Nenechte se odradit, to by to všechno ztratilo smysl. ;-)

0 0
možnosti
A

Arth-

29. 12. 2008 10:00
Re: No, to je sakra deprese.

Je nepochybně daleko složitější luxusu odvykat...

Ten malér nastává v okamžiku, kdy přestaneme luxus jako luxux vnímat - a vezmeme ho za standart...

A pak najednou: jak mám přežít bez druhýho auta?!! Vždyť malý se nehodí na dlouhý cestování a velký je zase nešikovný do města... ;-)

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

27. 12. 2008 16:53
Neuvěřitelné..,

tyhle a podobné pocity jsem měl kdysi na Moravě taky. Vrchol všeho bylo, když jsem si se 6000,- Kč stoupnul po dlouhém strádání na náměstí a nevěděl co s nimi. Chtěl jsem je utratit hned. Ten večer. Povedlo se, ale podivným způsobem: Povídal jsem si s prostitutkou v jednom větším městě o věcech, které by jindy přišly banální, ale tehdy strašně podstatné. Nelituji ničeho. Ale něco jsem líp udělat mohl.;-)R^ fandím ti.[>-]

0 0
možnosti
A

Arth-

26. 12. 2008 23:50
Paní Evo neberte si to tak...

Vánoce už jsou takový tak nějak ze svý přirozenosti - ale letos zcela mimořádně! Asi je nějaká korupce na Slunci, nebo tak něco...

Berte to z tý lepší strany: nové Slunce už se nám narodilo - takže jaro se blíží s  každou hodinou.

Co hodinou - minutou!

Co minutou - vteřinou!!...

;-)

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

26. 12. 2008 19:33
Mrazivé dva týdny a mrazivý blog ...

... přiznám se, že tak smutný blog jsem ještě od Tebe nečetl, ne ani tak obsahem, jako vyzněním. Vánoce jsou hektický čas a tak nezbývá, než poradit, mohu-li si to dovolit, "hlavu vzhůru", Vánoce pomalu končí a blíží se "rozjuchaný" Silvestr, takže určitě bude líp ... :-):-):-)R^ 

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

26. 12. 2008 19:26
Pro gameboytoye ...

.... musím se přiznat, že s lidmi, jako jste Vy, mám problém. Nejde jen o to, že jste hulvát, náturou negativní oportunista, ale o to, že Vy nejste schopen vytvořit kvalitní negativní příspěvek ... Jediné, co Vy umíte, je plivnout si ... vyprodukovat jedovatou slinu ... Že Vám to stojí za to i o Vánocích, se divím, ale jen tak v mých očich dokreslujete dojem naprosto opovrženíhodného člověka ... připojil bych i odpovídající zvracející smajlík, ale nestojíte mi ani za to, abych na Vás zvracel ...

0 0
možnosti
G

gameboytoy

27. 12. 2008 8:35
Re: Pro gameboytoye ...

Potočny, clovek co umi jen lezt do zadku a mi nestoji za komentar, probudte se pane co to pisete za bludy??Potocny bez komentare:-©:-©(Y)

0 0
možnosti
KB

kacinecka

26. 12. 2008 14:16
Evi

Nenechte se otrávit, na světě je hromada rádoby mravokárců, kteří svýmu veleslavnýmu svědomí ulevují kecama a předstíráním vlastní čistoty ala Ariel... Splíny padnou semotamo na každýho, ale špatný svědomí kvůli vlastnímu štěstí není potřeba. Svět by se zbláznil, kdyby se tu všichni měli dobře. Rovnováha musí být. Navíc, furt platí, že jaký si to uděláš, takový to máš, a když na to přijde, pomoct jinejm můžem vždycky :-) Dodatečně všechno nej xvátku ;-)

0 0
možnosti
LU

pidla

25. 12. 2008 14:22
Blog

čtu teprve 1 rok, čtu jen co se mi líbí tematem a nebo od autora, který mě zaujme, udělejte to taky tak, čtěte to dobré pro vás a ostatní neřešte, kdyby to tak dělal každý, hrubé, zlé , špatné i blbé příspěvky by zapadly a blogery tohoto ražení by to přestalo bavit, zde prudit. A ve štěstí nehledejte žádnou záhadu, protože už to, že jste zdravá, sytá, oblečená, se střechou nad hlavou, s partnerem, s prací by vám mělo stačit, klídek;-D;-D;-D

0 0
možnosti
A

Arth-

26. 12. 2008 23:54
Re: Blog

Tý brďo pidlo, takže když jsem zmrzačenej po autonehodě, rozvedenej a od konce října bez práce ...  to abych se šel raději oběsit, ne? :-P

0 0
možnosti
S

sabka

25. 12. 2008 14:11
rozumím vám, celý rok můžete dělat ramena,

ale na vánoce to na vás dolehne v plné tíze - život jaký jste si zvolila, život bez normální rodiny s dětmi nestojí za moc...není to jen o jídle a značkových hadrechV

0 0
možnosti
GA

ixiiiii

25. 12. 2008 17:32
Re: rozumím vám, celý rok můžete dělat ramena,

Take exemplare ako ste Vy by mali vystavovat na namesti, aby si pri nich kazdy slobodny clovek mohol odpluvnut...napisat nieco take je drzost a neohrabanost najvacsieho zrna.

Evi drzim palce...

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky