Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peyrac

11. 12. 2008 21:16
poslanci parlamentu ať zkusí vyžít z minima !

0 0
možnosti
MP

MMister.com

11. 12. 2008 20:09
Bydlení

Nechápu, co je to vždycky za blbou výmluvu, že má někdo drahý bydlení. Nedá se svítit, musí do levnějšího. Já taky nebydlim v Buckinghamskym paláci, když na to nemám.

0 0
možnosti
PH

chekov

12. 12. 2008 9:13
Re: Bydlení

aby tohle fungovalo, musel by tu být neregulovaný trh s nemovitostmi.

Dokud budou babičky samy bydlet ve státním 3+1 za 2500 měsíčně, tak je vaše "jdi do levnějšího" pouhá teorie...

0 0
možnosti
L

Lombardo666

11. 12. 2008 16:16
Bomba

Co mě se týče, tak s dalším dílem nespěchej. Já si rád počkám.

0 0
možnosti
GH

vejfuk

11. 12. 2008 15:25
fanousek

Drive jsem byl vasim fanouskem, protoze jsem si vsimnul, ze ctete knihy Michela Houllebecqua, tak mi prislo, ze musite byt siroka duse, navic na fotce vypadate symapticky, ale timto pokusem jste u mne ztratila veskery kredit a jako fanouska jste mne ztratila.

0 0
možnosti
J

jiri.fiala

11. 12. 2008 15:43
Re: fanousek

cetl jste nazory teto ludry na partnerskou vernost? zjevne ma sirokou nejen dusi :-©

0 0
možnosti
A

Arth-

11. 12. 2008 15:18
Tak teď nevím...

psal jsem sem včera o tom praní...  8-o Už mi úplně "hrabe" nebo se maže i tady?! Ale snad jsme tam nic politickýho ani vulgárního neuváděl...   tak nevím.

Stará koupila cedník - a von teče. Tak jsme ho dali spravit - a von teďka necedí! ;-)

0 0
možnosti
RP

Roman Potoczný

11. 12. 2008 16:42
Re: Tak teď nevím...

To nic, taky jsem na to koukal jako blázen (snad se zde smí použít slovo blázen nebo mám raději napsat bazén :-) aby to prošlo?) ... Přišlo mi to jako naprosto korektní výměna názoru a ráno koukám, první, dle mého názoru minimálně "pejorativní" příspěvek zůstal a naše smazané ... Příčital jsem to ještě svému po-pondělnímu delíriu, že jsem si myslel, že jsem to napsal, ale nenapsal ;-D 

0 0
možnosti

meduzka555

11. 12. 2008 14:43
wow biovajíčka

že by se zrovna na vajíčkách tak moc podepisovalo esi jsou bio... to už bych radši koupila bio jablka

mi přijde, že paní šetří trochu jinde než je vhodné, možná by mohla používat make up a řasenku, co měla z minula, ale zkusit skloubit rozpočet s trochou zábavy, aby se to dalo vydržet déle než měsíc ;-)

0 0
možnosti
T

tom.ondra

11. 12. 2008 12:06
z toho jidelnicku

me dojaly susenky BeBe ;-D Nemel jsem tuseni, ze na svete existuji lide, ktere jsou i z nouze schopni je posnidat.

0 0
možnosti
T

tom.ondra

11. 12. 2008 9:58
Evush

drzim palce a drzte se. K te vasi Cole. Kamaradka co dela chemii mi tvrdila zajimavou, lec celkem logickou vec. Zatimco lidske telo je zvykle odbouravat cukr, ktery je obsazen v tzv. regular coke, tak rozhodne si nevi rady s chemikaliemi, ktere cukr nahrazuji v Cole light. Tyto latky se vam pak ukladaji v tele dlouhodobe a samosebou to nepusobi priznive na organismus (potazmo treba i orgasmus ;-D). Predevsim asi jatra budou trpet. Btw. Jeste si pamatuju na kavarnicku u Vinohradskeho divadla, utopenec+rezany za 25. Tedy neni to tak davno, to je fakt.

0 0
možnosti
AS

antonio seruti

11. 12. 2008 10:48
Re: Evush

"držím palce"? "Držte se"?

Máte pravdu, taky budu doufat, že snad autorka vytrvá a spasí svým utrpením nás zbloudilé. Pokud by nedejbože na své pouti padla, doufám, že jí nějací dobří lidé postaví pomník a budou se k ní modlit.

A vy madam, ne že by po tom něco bylo, ale pokud by došla při psaní blogu inspirace, navrhuji jako lednové dobrodružství výlet s Člověkem v tísni do Sierry Leone. Budu si přát, abyste se vrátila živá a zdravá, abyste si mohla uříznout levou nohu a v únoru nás obšťastnit dalším dobrodružstvím na téma "jak se žije invalidům". Už se nemůžu dočkatR^

0 0
možnosti
F

flame

11. 12. 2008 7:05
Fajn......

jste myslím upřímná. Jen ...máte to na měsíc...což je fakt málo. Poznáte jen to nejzákladnější, .... Ale možná i to, proč si u vás dost lidí mattonku nedá:-), ač by třeba taky rádi poseděli v příjemném prostředí. Širší souvislosti Vám však uniknou...

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

10. 12. 2008 21:53
Copak se vam nelibi....

..na Chrome? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky