Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

Andrea B.

28. 10. 2008 7:51
Nejezdim dlouho,

ale jezdim hodne opatrne. Netelefonuju, nesmskuju, alkohol absolutne nepripada v uvahu. Snazim se dodrzovat predepsane rychlosti. Pres obce jezdim opravdu 50, nechci ublizit nicemu zivemu, ani cloveku ani zvireti..  Jsem proste opatrna, ale ty ridici kolem to nejak spatne snasi, strasne spechaji, potrebuji me predjet, dodrzuju rychlost a za mnou nervozni kolona... Nesnasim to...

0 0
možnosti

CART09

28. 10. 2008 12:01
Re: Nejezdim dlouho,

Vidíte, a já zase znám spoustu lidí, co si myslí, že jezdí bezpečně, protože striktně dodržují předpisy, a přitom jsou na silnici nebezpečnější, než sebevětší hovado ve dvoustovce...

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

27. 10. 2008 23:32
Paní Pallottová,

to byla ale doba, než jsem se dočetl, o co Vám vlastně jde. Příště to trochu zkraťte. Zkušenost je nepřenosná. Každý víkend zahynou mladí lidé jedoucí z diskotéky. Nic s tím neuděláme.:-(

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

28. 10. 2008 0:49
Re: Paní Pallottová,

:-)

Já jsem na to v úvodu upozorňovala, že to bude dlouhý. Ty příběhy jsem chtěla odvyprávět oba a celý...

Příště to zcela jistě bude kratší a veselejší. Doufám.

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

27. 10. 2008 22:51
Co by to tady bylo za svět, kdyby

soudci chtěli být jen ti, kteří vraždí a zabíjejí, aby si mohli smazat vinu?

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

27. 10. 2008 23:02
Re: Co by to tady bylo za svět, kdyby

Štěpáne tak tuhle repliku nechápu, můžeš mi to vysvětlit trochu jinak? Zdraví blondýna :-)

0 0
možnosti
D

dnb

27. 10. 2008 22:22
sluníčkový

lidi by měli začít chápat. když teda chtěj bejt sluníčka a zároveň ovládat stroj. brm brrrrm. ;-D

0 0
možnosti
RP

r0p0

27. 10. 2008 21:15
Možná to bude s podivem ...

... ale opravdu jsem nikdy nejel na oslavu autem, vědom si toho, že tam budu pít a že pojedu autem zpět. Proto nemůžu s vyzněním Vašeho článku souhlasit. Sama nejlíp víte, že existují nealko piva, koktejly a bavit se, myslím, lze i bez alkoholu. Nejsem svatý, netvrdím, že jsem neměl po noční oslavě nikdy ráno zbytkáč, ale lidi, kteří dělají to, co udělal Váš kamarád považuji za nebezpečné blázny. Může být rád, že sedí u nás, dostal jistě směšných pár let a brzy bude venku. Příliš hodně jezdím po silnicích a příliš nehod jsem viděl na to, aby mi ho bylo líto. Každé usednutí za volant pod vlivem alkoholu je pokus o vraždu a taky trošku ruská ruleta, protože nevíte, koho zabijete, sebe, rodinu s dvěma malými dětmi v protisměru ... Nesoudím ho. Jsem rád, že ho odsoudil soud a že už si to příště rozmyslí. Jinak první část článku je moc hezká, za to R^. Sugestivní, mělo u ní zůstat ...

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

27. 10. 2008 21:41
Re: Možná to bude s podivem ...

Pannenko marjá, dyť já snad ani koutkem huby nežádám, aby ho někdo litoval... nebo snad ano? Tak to míněno určitě nebylo. Je deb*l. Každej kdo jezdí jako prase je potenciální vrah a kdo si za volant sedne pod vlivem je id*ot. Já jenom říkám, že nikdo z nás není svatoušek, já aspoň teda zcela určitě.

Ono je to odsuzování děsně "jednoduchý.", já jen píšu, že já to dělat nemůžu, neb ... slečinka si kontroluju smsku a ruchnu to do jednoho hocha (naštěstí se nic nestalo). Tuhle jsem málem srazila cyklistu, prostě jsem ho NEVIDĚLA! a že jsem v životě nejela poté co jsem si dala sklenici vína ... no, lhala bych, i to se mi již přihodilo. Jsem běžně osoba pře-zodpovědnělá (to mi můžete a nemusíte věřit), ale i tak jsem mohla zabít minimálně tři lidi a párkrát sebe. Že se to fakt nestalo je jen náhoda, štěstí.

A o tom tenhle článek byl...

0 0
možnosti
AK

ak1975

27. 10. 2008 21:12
piji= neřídím

tedy neřídím auto, anebrž jedu do hospody na kole, při zpáteční cestě zmasakruju maximálně sebe

0 0
možnosti
H

Helmut_Zazvorka_von_Reichenberg

27. 10. 2008 20:56
A právě proto jezdím vlakem.

0 0
možnosti
PC

petulie chrupavková

27. 10. 2008 20:30
Nevím,

proč mám pocit, že to úplně přesně takhle nebylo.

Ale fakt je, že nemusím vidět karbanátky na pangejtu, abych se na silnici bála.

R^

0 0
možnosti
LV

Větva

27. 10. 2008 20:18
...

...drsny...život.R^

0 0
možnosti
J

jirkaknop

27. 10. 2008 20:08
Tak si někdy říkám

jak jsem mohl všechny blbosti,co jsem kdy udělal přežít? Jízda v opilosti, závodění v mlze , předjíždění v odstavném pruhu...a je toho hodně. Je to o štěstí nebo je v tom nějaký osud?

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky