Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Aveva

28. 10. 2008 19:07
Také nejsem bez výše definované viny!

Zastávám však heslo: "Piju-li neřídím, řídím-li nepiju!" Je to jako překročení rubikonu.

Vaše otázka: "Vážně se vám nestalo, že jste „museli“ z oslavy odjet i pod

vlivem?" je stejný prohlášení jako:

Čistotu neznám na morálku se mě neptejte. ONI to také tak dělaj! :-©

Slepej alibismus, za kterým zůstávaj jen smutný zahořklý vzpomínky, uraražení kamarádi, vztek a hlava plná pomsty.Rv Najti v tom pokoru.

0 0
možnosti
A

Aveva

28. 10. 2008 19:10
Re: Také nejsem bez výše definované viny!

Oprava: ... Najdi v tom pokoru!

0 0
možnosti
JM

krabathor

28. 10. 2008 18:09
Nejsem bez viny, ale stejne je to vul

Autorko pokladate trosku nesmyslne  a sugestivni otazky. Jasne, ze malokdo je bez viny. Ale snad Michala nikdo nesoudi, ne? (krome teda soudu). Ano, sed jsem si jednou za volant s alkoholem, ano, nic se mi nestalo a souhlasim, ze kvuli tomu nejsem lepsi, akorat jsem mel stesti. Vsak taky nikdo netvrdi opak. To ale nic nemeni na tom, ze to byla naprosta zhovadilost (v jeho i mym pripade).

Co mel spravne udelat je slohnout mu klicky a kdyby to neslo, tak pohrozit, ze na nej zavolam benga a kdyby ani to nepomohlo, tak je opravdu zavolat. Presne to bych udelal i nejlepsimu kamaradovi.

0 0
možnosti
A

Aveva

28. 10. 2008 19:09
Re: Nejsem bez viny, ale stejne je to vul

Co takhle složit se na TAXI. R^

0 0
možnosti
HW

joyFX

28. 10. 2008 17:22
Lidi,

co jsou namol, většinou jedou opatrně. Z hlediska nehodovosti jsou nejhorší ti, co mají okolo 1 - 1,5 promile. Ti jsou v dobré náladě, agresivní, soutěživí, všeho schopní. Ovšem neznám nikoho z naší rodiny ani ze svého okolí, kdo by v takovém stavu sedl za volant (a už ani nemluvím o tom, že by sedli za volant, jsouce namol). Co je to vlastně za exoty?

Na Západ on našich hranic si můžete dát jedno pivo či víno, a volant vám zapovězen přesto není. Tamním řidičům zřejmě nechybí pocit zodpovědnosti.

Jinak doufám, že autorka již v jehlových podpatcích neřídí. Když vidím madam nasedat v takové výstroji za volant, ač agnostik, pokřižuju se.

0 0
možnosti
T

TurboFrank

28. 10. 2008 16:57
A vám skočil do cesty kdo?

Ještě dobře, že to neodnesl někdo nevinný.

0 0
možnosti
M

Michail

28. 10. 2008 16:25
Alkohol za volantem

Ten článek opravdu vyznívá jako jako zlehčování viny toho opilce co vezl ještě většího ožralu. Ne, opravdu to nejde omluvit, a to ani za "polehčujících okolností".

Také se mi to stalo, dávno v minulém tisíciletí, tehdy s čerstvým řidičákem. Tehdy jsem dojel bez jediného problému, dnes bych si za to nejraději nalískal po hubě. Dokonce i 1 pivo výrazně zhoršuje reakce, cit a správnost rozhodnutí. Říkat si jsem nalitej a snažit se jet opatrně zdaleka nestačí.

Spaní v autě není zrovna pohodlné ale dá se to.

0 0
možnosti
JH

děteněkam

28. 10. 2008 15:55
Ano,

právo soudit má soud.

0 0
možnosti
M

Martin5412

28. 10. 2008 18:09
Re: Ano,

Ano, my ostatní máme právo být zhnuseni.

0 0
možnosti
AD

puchejřův stín

28. 10. 2008 15:39
drsně ale pěkně napsáno

s nečiností u nehody mám podobnou zkušenost a dost mě za volantem změnila. Děkuji autorce

0 0
možnosti

sorgedoktor

28. 10. 2008 15:22
Ve státní svátek..

neměla byste něco onačejšího??

0 0
možnosti
KH

klarisah

28. 10. 2008 14:59
Skvelej blog

Zazila jsem to trochu jinak. Meho kamarada zabil nekdo v aute a ten kdo jel v protismeru (a ktery usnul za volantem) taky umrel. Ackoliv to bylo hnusny, byla jsem rada, prislo mi to spravedlivy.... a je pravda, ze pro nej (jeho svedomi) asi lepsi.....

0 0
možnosti
R

rohatey

28. 10. 2008 14:39
No mírně podnapilý tak do 5ti piv jsem kdysi

jezdil poměrně často, vcelku bezpečně , ono to záleží na povaze,  člověk který se necítí v autě jako závodník ten si při té opilosti opakuje pomalu, pomalu jsem podnapilý. Je pravda že úvaha podnapilého je pomalá a někdy špatná, jednou jsem málem takhle na přechodu srazil chlapce, naštěstí ještě zvednul hlavu viděl mě a zastavil. Dodneška s hrůzou vzpomínám na tu eventualitu  že bych ho zabil. Dneska už ovšem do auta s alkoholem nevlezu, strašná představa způsobit nehodu a někoho zabít.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky