Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

flame

29. 10. 2008 7:55
Vyjdeme z domu a stáváme se

automaticky potencionálním účastníkem dopravní nehody, Rozbíháme toto osudové kolo a je jedno jestli jako řidič, chodec, pasažer MHD atd. Boural jsem dvakrát.....zatím....jednou chyba moje, jednou druhého. Měl jsem jenom štěstí a nemusel jsem. Jel jsem ale v obou případech poměrně pomalu, takže jsem možná tomu štěstí přispěl. Jen pár pomačkaných plechů, jinak nic. A doufám, že nikdy neudělám takovou chybu, která by druhého stála život. Bohužel v naší lidské společnosti je všeobecně známo, že si nevážíme lidského života a to mimochodem dokonce ani ve sportu. Ovšem nesedat si za volant opilý, to už bychom snad měli mít v sobě zakódovaný. Pro vašeho kamaráda něco skončilo a jak vyřešil své otázky nejspíš pozná s propuštěním na svobodu......bylo to jeho rozhodnutí tenkrát jet s alkoholem....Nerozhodovali ti, co mlčeli u baru nebo stáli v poli s rukama v kapsách.

0 0
možnosti
L

loginname_

29. 10. 2008 7:03
Jednoduchá prevence:

Když se chystám na oslavu, nechám klíčky doma.

0 0
možnosti
PP

Rafaelou

29. 10. 2008 6:25
mám jiný názor...

Snažím se žít jako člověk.Když se napiji tak jen s mírou a za volant bych nesedl.najezdím tisíce kilometrů a vidím na silnici frajery co předvádějí neskutečné.alkohol i jaký koliv hazard odsuzuji.nejsem mirek Dušín ale když se dostanu k nehodě chovám se tak jako by postižení řidiči byli moji blízcí a snažím se co nejlépe a nejrychleji pomoc.Tak by se měl chovat každý .Kdo to nedělá na silnicinemá co pohledávat.

0 0
možnosti
VP

krajinář

28. 10. 2008 22:52
přirozený výběr

Neukáznění řidiči prostě občas umírají, je to takový přírodní výběr, protože nejen že nerespektují pravidla silničního provozu, ale i fyzikální a biologické zákony. Horší je, pokud sebou vezmou někoho dalšího. Není problém pravidla striktně dodržovat. Už jen proto, že přece nebudu platit pokuty nějakým Langrovým či obecním nemakačenkům a sponzorovat starosty, kteří si neumí sehnat peníze pro obec jinak. To raději jedu o 10 km míň. Konec konců jsem na tom i díky vzdělání ekonomicky tak dobře, že se nemusím jako někteří ubožáci snažit být někde o 10 minut dřív abych si vydělal tisíc korun nebo milion.

0 0
možnosti
VM

Dědeček Vševěd

29. 10. 2008 8:40
Re: přirozený výběr

No, on to sice částečně je "přirozený výběr", ale, bohužel, při něm zahyne i mnoho zcela nevinných .... :-/

0 0
možnosti
SM

Tutanka

28. 10. 2008 22:19
Kde ze to tu prodavaj baterky..

mne asi taky dosly v te me svatozari..

0 0
možnosti
SM

Tutanka

28. 10. 2008 22:20
Re: Kde ze to tu prodavaj baterky..

Pomalu kazdej druhej se tady haji tim jak ONI za volant ani po sklenicce.. odsoudit kohokoliv za cokoliv pac ja jsem ten nej nej nej..jo nej nej, ale co..

hmmm myslim, ano a mozna se i mylim, ze pointa autorky nebyla zprostit Michala viny, ani ho nikde neomlouva, pouze pozoruje reakce okoli, mozna ze prave vy nej, jste kamaradi Karla jenz ani nepipli kdyz ho Michal odvezl, svedomite jste jeli domu taxikem, mozna prave vas zdrzela sanitka ktera jela k one havarii.. mozna ze prave vy patrite k jedne ci druhe strane sachove partie, jenz okamzite ucinila zaver, vinen/nevinen..

0 0
možnosti
JS

DeWalt

28. 10. 2008 22:04
Není to Viki?

ale dik za článek, poučí:-(

0 0
možnosti
OU

28. 10. 2008 21:40
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JS

Montu

28. 10. 2008 20:42
Ridit pod vlivem alkoholu je silene

I v te nezapadlejsi vesnici je dnes mozne si zavolat taxik. Ten kdo pije a potom ridi si zaslouzi co nejtvrdsi potrestani. Pani autorko, opravdu jsem nikdy neridil pod vlivem alkoholu a nikdy to take ani nezkusim. Relativizovat vinu za smrt cloveka, ktere se tak jednoduse dalo predejit je nezodpovedne.

0 0
možnosti
H

Hempknight

28. 10. 2008 20:20
Takovy pribeh

No celkem klasicky pribeh, proste lidi delaji chyby a nekdy ty chyby proste maji vazny nasledky. Ta prvni situace je humus to bych neveril ze nikdo nepomohl....Rv

0 0
možnosti
JJ

Jen Já

28. 10. 2008 19:37
...

Nepochopil jsem větu, že jim do cesty skočil opilej strom. To je tak těžký napsat, že kamarád superhrdina nezvládl řízení? Musí se to svádět už i na stromy?

Jsem řidič, který se snaží dávat pozor i za ostatní a už mnohokrát mi to pomohlo na poslední okamžik zabránit nehodě. Samozřejmě, že občas občas jedu rychleji, než bych měl, ale jen na přehledných úsecích a hlavně jen pokud jedu v autě sám. Nechci si pak do konce života vyčítat, že jsem někoho zabil nebo zmrzačil. Když nejsou podmínky pro bezpečnou jízdu, jedu raději pomalu, sice můžu pro některé "mistry světa" působit jako děda v čepici, ale už se mi párkrát stalo, že jsem je za pár kilometrů míjel vysypaný v příkopě a čekající na příjezd policie a odtahovky.

No a pokud jde o ty magory, kterým tatík na diskotéku půjčí svoje auto a oni pak jedou v autě opilí a do cesty jim "skočí opilej strom", těch mi líto není, každý svého štěstí strůjcem. Je mi líto jen těch, kteří je musí uklízet.

Tak vám všem přeji mnoho šťastných kilometrů.

0 0
možnosti
MN

kubam

28. 10. 2008 20:21
Re: ...

To s tím stromem byla metafora.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky