Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HM

Hank Moody

23. 9. 2008 12:33
Vy jste proste bajecna, Evo.

Doufam, ze budete mit co nejvice deti, aby nekdo podedil Vase skvele geny. R^

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

23. 9. 2008 13:22
Ale s někým chytrým..

, aby se nedevalvovaly.:-)

0 0
možnosti
AY

proctonejde

23. 9. 2008 11:34
Super

;-D jste proste dokonala, nepremyslela jste ze napisete knihu? Pokud ano budu rada kdyz jsem date jeji nazev;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 9. 2008 11:42
Re: Super

:-))))) Díky. :-)

O knize jsem uvažovala, dokonce jsem jich pár psát začala a některé dokonce i dopsala, ale lehounce mne znejisťuje, že VŠICHNI kdo to kdy dostali číst mi na to neřekli vůbec NIC.

Kniha to je taková osobní investice, zatím ještě nejsem ve fázi, kdy by mi bylo úplně fuk, co si o tom kdo myslí... a kdo ví, jestli se do ní dostanu.

Takže kniha zatím nebude, musíme počkat, až mi do nich doroste sebevědomí :-)))))

0 0
možnosti
OU

23. 9. 2008 11:03
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

23. 9. 2008 10:38
Já se z tebe picnu!

;-DR^R^

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

23. 9. 2008 10:45
Re: Já se z tebe picnu!

pic!

0 0
možnosti
MB

buxus

23. 9. 2008 8:45
Karma - mám podobný zážitek

Když mne zde poprvé v Česku navštívil nejvyšší šéf firmy pro kterou jsem pracoval, také jsem věděl, že jde o mimořádně bohatého člověka. Byl docela fajn, ale nejvíce mne dorazilo, když u nás mudroval nad několika cédéčky Antonína Dvořáka za 1200 Kč - ve stylu jestli to není moc drahé (přitom Dvořák patřil k jeho oblíbeným skladatelům).

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky