Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Rudolf Havlík

24. 9. 2008 21:56
vidiš...

řikal jsem to. a když teď napíšeš ještě vo tom, co jsi mi řikala, tak se to tady definitivně zblázní...:) nechtějte to vědět..hrůza.....hrůůůza

0 0
možnosti
F

flame

24. 9. 2008 8:31
oko nezůstalo suché

pro laskavého šejka v jarmilkách a dle reakcí soudě, jako oddechovčička dobrý.....jen jsem čekal, že po delší odmlce přijde přinejmenším lehce provokativní slohová prácička, co by hlavu probrala a krev povařila. No nic, jak tu někdo již poznamenal, nemusí pršet, stačí když..... a chápu, že to pořád padat nemůže.......ale přeci jen, že by zas trochu sprchlo?!....R^;-)

0 0
možnosti
K

kytka002

24. 9. 2008 7:00
produktivita práce

Paní Evo, když jsem včera narazila na Váš blog musela jsem číst a číst a číst. Zabralo mi to přibližně celou pracovní dobu, ale Vaše články jsem povětšinou zhltla se slzičkou od smíchu v koutku oka. Budete-li psát takto dále, dostanu určitě padáka.

Děkuji a jen dál a houšť. Váš nadhled je něco co mě spolehlivě dobíjí, a to i v případě, že s Vámi zrovna (i to se stane) nesouhlasím.8-o

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

24. 9. 2008 9:10
Re: produktivita práce

Ženská nešťastná, a kde pracujete? Hned tam volám ať Vám přestřihnou kábl. To nejde todleto! Dyť dostanete padáka a co si pak já počnu se svým svědomím!

:-))))))))))

Díky moc. (i za to nesouhlasení, to by bylo nelogický, aby se mnou furt někdo souhlasil, to by chudák nebyl úplně normální ale nějakej retardovanej Péťa bez vlastního názoru)

0 0
možnosti
M

motylek_02

23. 9. 2008 16:39
karma!!! a dik

jeje, vy tak pekne pisete...  zjihlejsem si pocetla a hura do prace. Dik za pohlazeni Evo. Verim ze tohle pro nej musel byt zazitek, spolecnoust pohledne zeny a prostredi bez vlezdoprdelku. :-)R^

0 0
možnosti
LU

pidla

23. 9. 2008 16:21
Karma

a moc jsem se pobavila, určitě máte takových zážitků víc, pište, prosím.;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
C

carevna.katerina

23. 9. 2008 14:28
mate pravdu

pracuji jako letuska v Dubaji a pred casem si mistni princezna jen pro sebe pronajala Airbus 330 i s celou posadkou na let do Londyna. Behem tech skoro 8 hodin nechtela vubec nic, ani jist a pit a byla velmi mila a pratelska. Po pristani dala kazdemu z 15-ti clenne posadky obalku s cca 20 tis. korunami. Chovani, ktere by cekal asi malokdo....;-)

0 0
možnosti
RP

r0p0

23. 9. 2008 13:10
Bylo nebylo, nedávno tomu ...

... vlastně jen před několika málo minutami, jsem si přečetl Váš článek a tak dávám karmu, trošku rozpačitou, ale zaslouženou R^:-) ... Když já jsem asi příliš moc náročný čtenář ...

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 9. 2008 13:24
Re: Bylo nebylo, nedávno tomu ...

Já mám náročný čtenáře nejradějc. ;-)Jenže chápejte, taky jsem jen člověk, nemůžou ze mě furt padat jen hlubokomyslný geniálnosti (padají-li kdy :-).

Já mám prostě tuhle příhodu ráda, přišla mi miloučká a taková oddechová... a tak tam nejen není nic mezi řádky, dokonce tam vlastně  vůbec není nic než to, že pan S měl prostě fajnový jarmilky. :-)))) 

Nebuďte na mě moc náročnej, já pak mám tvůrčí bloky a noční děsy. :-)))

0 0
možnosti
JK

Terrurek

23. 9. 2008 12:54
araby

považuju za nejzdatnější obchodníky... židy jejich lite verzí - nevím proč se lidem vtlouká do hlavy opak (arab sedí na ropě a  žid je schopnej)

0 0
možnosti
PJ

Anijednou

23. 9. 2008 12:41
Hezký příběh,

ale zřejmě vždy ráda střílíte od boku a zůstalo vám to dodnes.

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

23. 9. 2008 12:35
S šejky se to má nějak tak...

ti OPRAVDU bohatí, OPRAVDU urození a OPRAVDU důležití jsou milí, vzdělaní a velkorysí lidé, kteří si často ani nepotrpí na okázalost. Je jich, bohužel, malinko. Pak existují zástupy těch, kteří si na šejky hrají (od sekretářů přes diplomaty až po povaleče) a kteří jsou vesměs pravým opakem prvně jmenovaných čertví proč - snad aby si pozvedli ego či co.... S těmi druhými jem měla co do činění mnohem častěji, než s prvními (poměr je tak asi 30:3) a už nikdy bych si to nechtěla opakovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky