Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Arth-

4. 7. 2008 15:04
Tentokrát souhlasím... ale nemusíte to vidět tak tragicky.

Je to zase o tom prostředí - v pražském klubu to asi vypadá, jak říkáte - ale v normálním světě to není tak děsivý!

Ano, některé ženy se o to snaží... ale většina normálních chlapů se prostě do klece zavřít nedá.

Feminismus je totiž "pomsta neúspěšných žen těm úspěšnějším." (řekl to můj oblíbený W. Churchil)

Věřte přirozenému výběru: feministky i ti v kleci vyhynou... 

Taky mi přijde divný, že jsou dámy, který když je pustím do dveří, tak je jim to k smíchu - ale není to důvod k tomu dámu do dveří nepouštět! ;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 7. 2008 15:24
Re: Tentokrát souhlasím... ale nemusíte to vidět tak tragic

Jasně, že je to úhlem pohledu a ten můj je zkreslený prostředím v jakým se pohybuju.

Ve svý sebestřednosti mám často pocit, že to, jak žijí lidi kolem mne je jaksi "progresivní" a "napřed" ... že disponují/eme mnohem větší svobodou ve "výběru životní cesty" abycho to nazvala básnicky. A že se v tom hodně těch lidí už teď plácá jak rybka ve vysychající louži.

A že kdyby mělo víc lidí luxus týhle volby, že by to byla celospolečenštější záležitost... a že svět k té svobodě fakt míří ... a že se ho to jednou bude týkat mnohem mnohem víc...

Dává to smysl?

0 0
možnosti
M

MarrM

4. 7. 2008 14:10
Možná je to tak,

možní i ta snížená potence u mužů souvisí s tím, že se i některá zvířata v zajetí prostě nerozmnožují :)

0 0
možnosti
F

f.ake

4. 7. 2008 14:05
souhlas

Zrovna včera jsme se kvůli tomu chytli - říkám, že mě ten vztah vysiluje, protože je všecko na mně - jídlo, úklid, praní, finance i zábava. Večer pak padnu do postele a chce se mi jenom spát, protože jsem na něj naštvaná, že mi s ničím nepomůže... Jako vysvětlení dostanu odpověď, že si stejně udělám všecko sama mnohem rychlejc a líp - jenže co s tím? Mám jít nadávat jeho matce a nebo se dokonce rozejít s prvním pořádným chlapem, kterej mě nepřestal bavit po zkušební době?

0 0
možnosti
IH

misaviki

5. 7. 2008 17:01
Re: souhlas

Já to mám jako vy. Jenže kdybych si všechno neudělala, shnijeme ve špíně a přijde exekutor pro neplacení složenek. Takže proč mi je spíláno do feministek? Nejsem náhodou spíš chudák udřená ženská, která z práce letí do školky, domů, úklid, vaření apod., zatím co on a) se po práci vyvalí u TV b) jde na tenis c) jde na "jedno". Tak jakou vinu na lenosti mého muže mají feministky?

0 0
možnosti
J

Jack777

4. 7. 2008 13:22
***

Většina žen tak samostatná bohužel není.

Moderní muž zvládá dnes všechno - vařit, prát, starat se o rodinu, vydělat, všechno spravit a ještě dobře vypadat a vonět....

Moderní žena? Věčně si stěžující, velmi náročný (hlavně na druhé) kytovec s neoholeným podpaždím a melírem, se sníženou chutí na sex a zvýšnou potřebou se o někoho neustále opírat....

0 0
možnosti
H

holčička

4. 7. 2008 13:09
nesouhlasím,

a to nejen proto, že se mužů zastáváte. To jsme jim neudělaly my, to si udělali sami. Nevím, jestli jste tolik emancipovaná, že opravdu zavíráte muže do klecí, ale "moji" muži se do klecí zavírat nedají. Emancipace byla nutná a snad i přirozená ve vývoji naší společnosti. Ale ženy by měly zůstat ženami, v tom je jejich úkol, stejně tak jako muži musí sami zůstat muži. Takže, když neumím vyměnit kolo nebo neunesu těžkou tašku, nebojím se říct muži o pomoc. Je to přirozené, nehraju si na supermanku a tím si myslím dávám ten správný prostor mužům, kteří mají na výběr ....

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 7. 2008 13:23
Re: nesouhlasím,

Ten článek není zas tak osobní, jak by se mohlo zdát. Mám tady daleko osobnější věci...

Můj manžel není kočička.... jenže můj manžel taky není kluk z mojí generace ... píšu o svých vrstevnících a je škoda, že tady nemůžu uvádět konkrétní příklady ... ale slíbila jsem, že nebudu moc ukecaná o lidech kolem mne, tak o detailech mlčím... oni by mne zabili/y.

0 0
možnosti
AH

nyny.

4. 7. 2008 12:29
dnes to byl jen výkřik do tmy

nesouhlasím,všechno je to jen o osobnosti, je-li někdo normální vyrovnaný jedinec, ať již chlap nebo ženská, nemá zapotřebí kňourat a porovnávat se a zařazovat se v rámci emancipace tu k plotně tu k fotbalu.Zrovna tak je nesmyl, že emancipovaná žena není ke kuchyni -obrazně vaše marmoška.Nějak mi přijde, že jste proti stereotypu použila stereotypy a při tom vám vlastně chybí koukat na pořádnýho macha, možná mít pocit, že si s ním jde zaflirtovat,ale domů hezky dupky k tomu mužíčkovi v krizi (to není osobní, samozřejmě, taky nadsázka).A ten povzdech nad tím, že chlap nebere víc než ženská, protože má živit rodinu, tak to snad dělám, že jsem nečetla. Já to totiž běžně kdysi zažívala (a to jsem byla samoživitelka). Dnes antikarma, kdyby to šlo.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 7. 2008 13:20
Re: dnes to byl jen výkřik do tmy

Díky za reakci. Píšu o tom jak svět vnímám, jinak to ani neumím. Poslední dobou se mi prostě honí hlavou tohle ...

0 0
možnosti
S

Sampis

4. 7. 2008 10:42
Já bych to neviděl tak černě

jistě, spousta mužů je "kastrovaných", ale to spíše v důsledku jejich lenosti, či přirozené nátury a možná i tuposti. Ovšem naprosto to stejné je možno napsat o mnoha ženách, ačkoliv těm se to z důvodů tradičních prostě odpouští. Problém je spíše ve srovnávání "hodného chlapce" a "ranařky" (která se například nebojí vyměnit kolo u auta). I přez emancipaci zůstane muž mužem a žena ženou. Už jen proto, že ženy nikdy nedoženou muže, tak jako Achilleus nedožene želvu. To, že se poopraví jejich funkce a možná i význam ve společnosti i rodině není nic nového. Měli jsme už matriarchát i patriarchát, takže nás čeká třeba zcela nový model a nebo jen  poopravený patriarchát.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 7. 2008 11:06
Re: Já bych to neviděl tak černě

Já to taky nevidím černě. :-)

Já jsem shrnula to, co vidím kolem sebe.

Možná mávám baterkou předčasně ... ostatně většina žen se teprve pokouší emancipovat a často to nemívaj lehký.... Jenže já mám pocit, že jaksi nikdo hlouběji nevymyslel, co bude "pak". A že ani to po-emancipační pak není žádnej absolutní ráj bez mráčků, to vidím na lidech kolem sebe... tak mě to prostě zajímá....

0 0
možnosti
C

carol.b.

4. 7. 2008 10:34
Hm...

Evo, dnes nelíbilo. :-/ 

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 7. 2008 10:35
Re: Hm...

V pohodě, třeba zejtra a nebo jindy. :-)))

Hezký den přeji, EP

0 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

4. 7. 2008 10:31
Jaký si to uděláš, takový to máš.

jestliže se každému na potkání chlubíte, že umíte kolo vyměnit rychleji a lépe než pan manžel, nedivte se, že se na výměnu kola (a jistě řadu dalších "chlapských prací") jednou provždy vykašlal.

Každé ráno si vyžehlím JEDNU svou košili, věřím, že to zvládnu celkem slušně. Nikdy by mě nenapadlo se chlubit, že jsem zdatnější žehlič než moje žena. Mohlo by se mi stát, že bych nakonec žehlil pro celou rodinu. a to opravdu nehodlám.

Drobná jedovatost na konec. Z vašeho textu jsem vyrozumněl, že kolo měníte několikrát týdně. kudy to proboha jezdíte? Není vám toho auta líto?

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 7. 2008 10:34
Re: Jaký si to uděláš, takový to máš.

"kolo" a "marmeláda" jsou zástupné symboly....

0 0
možnosti
PJ

patockajan

4. 7. 2008 10:12
Mohou za to (jen) ženy?

Víte, můj názor na to je asi takový - naše civiilizace je sice technologicky nesmírně vyspělá, ale co se týče lidské duše, neví ani to, co věděly primitivní kmeny. Jsme v situaci přerostlého děcka, které ovládá atomovou elektrárnu, ale jinak je hloupé až běda.

Ve všech přirozených kulturách měli rituály, inciace, nebo aplespoň přesný "kariérní model", které zaručovaly, že z chlapce se stane muž. Anebo neuspěje ve zkouškách a zůstane na okraji, bez moci ve společenství a bez přístupu k plodným ženám.

Ale vždy tato seskupení věděla, že mužství není něco přirozeného, něco, do čeho se automaticky vroste, že je třeba se tomu učit a projít určitými testy. My, bílí lidé 21. století jsme naivnější, než ten nejprimitivnější kmen.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 7. 2008 10:36
Re: Mohou za to (jen) ženy?

Hezky to píšete. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky