Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Arth-

2. 7. 2008 11:35
Paní Evo je to hezky udělaný... ale

má to háček.

Ano, ty ruce si dokážu začoudit taky...  ostatně aby ne - jsme přece druid! :-)

Potíž je v tom, že Andělé sice neexistují, ale přesto mohou ušpiněné ruce pomoci. Největší síla je totiž ukrytá v našich hlavách...  a v případech, kdy nejde činnost té hlavy změnit jinak, může pomoci i "kouzlo". Že to není pravda? No a co ...  dotyčný (á) věří, že teď to bude lepší...  začne se tak chovat - a ono to JE lepší! Takže cíle bylo dosaženo. Že by to šlo i bez těch začouzených rukou? To je pravda...  ale nevidím v tom problém. Že se to dá zneužít? I to je pravda - ale to je úděl všech "mocí"...  na začátku byl objev řízené jaderné reakce svítáním pro lidstvo, zmítané energetickou krizí... a pak přišla Hirošima ...  je to hodně podobný. Stejně se mějte krásně - pro jednou snad můžu trochu nesouhlasit, ne?

;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

2. 7. 2008 12:13
Re: Paní Evo je to hezky udělaný... ale

No jó, nesouhlasit... a můžu já s Vámi v tom nesouhlasení souhlasit?

Já ani malounko nepopírám to, co říkáte naopak... a navrch si myslím to, co píšu v článku....

Když bude šarlatán zaříkat východ slunce... a ono skutečně vyjde, je to důkaz toho, že je šaman mocný? Ne. Je to důkaz toho, že slunce má občas tendence vycházet....

0 0
možnosti
P

pasingr

2. 7. 2008 11:29
placebo

Zapomínáte ovšem na placebo efekt neboli věř a víra tvá tě uzdraví. Příklad:

Pracuji s PC a bolí mne hlava. Požádám ženu ať mi dá "hlavaprášek". Za chvíli slyším, máš ho na lince v kuchyni. V podvědomí odškrtávám splněný úkol a hlava po chvíli přestane bolet, jak jsem očekával. Večer ovšem zjistím, že jsem prášek zapomněl sníst. a dosud leží na lince. Od bolesti hlavy mi pomohl pouhý pocit, že jsem dostal lék. :-)

0 0
možnosti
P

pinguone

2. 7. 2008 12:29
Re: placebo

;-)  a cim to placebo nastartuju,je vlastne putna...R^

0 0
možnosti
KM

km.

2. 7. 2008 11:25
nevím

Evo, mám Vaše texty moc ráda a těším se na ně. I tenhle je fajn napsaný a video vtipný, i když se bohužel musím spolehnout jen na titulky, neb můj comp je zanesený a nevydává zvuky (asi by chtěl vyčistit se svíčkou ;-D), ale vážně, je to, myslím, ještě trochu jinak, jsou léčitelé a léčitelé a má zkušenost (nikoli se zaříkáváním a čištěním ;-)) je úplně jiná ... ale je to věc pohledu, zkušenosti a asi víry (a teď nemám na mysli nutně víru v Boha), ale každopádně děkuju za text, nutí k zamyšlení, mé zkušenosti mi ale na druhou stranu umožňují doufat ... mějte se hezky, těším se na další texty vaše věrná čtenářka km V

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

2. 7. 2008 11:17
Souhlas téměř bezvýhradný..

,ale je tady jedno malé, docela bezvýznamné "ale": Ian Steward - myslím australský matemamatik ve své knize řekl: "Nekonečně malá příčina může vyvolat nekonečně velké následky."

Tohle mne napadane, když někdo vytáhne na slunce ampulku homeopatik. Samozřejmě černé ruce od svíčky a kontrola mmol aktivního léčiva v tabletce jsou od sebe hodně daleko. Přesto..bych určitou naději léčitelství dal...samozřejmě za velmi přísných dokazovacích podmínek, protože není nic horšího, než člověk,který zneužívá bezmocnosti a bezradnosti zoufalého člověka.:-)R^

0 0
možnosti
K

kion1

2. 7. 2008 12:32
Re: Souhlas téměř bezvýhradný..

asi tak nějakR^

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

2. 7. 2008 11:07
Velmi zridka s Vami nesouhlasim,

ale ja alternativni medicinu uznavam. Samozrejme je mezi leciteli i spousta sarlatanu a proto je nutne vybirat velmi obezretne.

Ta pani, ke ktere chodim ja a moji pratele je naprosto skvela. Blizsi detaily ted nebudu psat, to je spise na dlouhy rozhovor..

0 0
možnosti
PV

vodic

2. 7. 2008 11:26
Re: Velmi zridka s Vami nesouhlasim,

To by me zajimalo jak vybirate. Asi jedna babka povidala, vidte?

0 0
možnosti
PM

nonick

2. 7. 2008 11:00
Kdy si lidi uvědomí, že tendence čemukoliv věřit

bez tvrdého požadavku na kvalitní důkaz je nebezpečná hra?

Sice se mi to nepozdávalo, ale dlouho jsem věřil Haeckelovu "důkazy ověřenému vědeckému učení" o tom, že ontogeneze je zkráceným opakováním fylogeneze...zkrátka, že lidské děťátko v bříšce maminky má chvíli žábry, chvíli ploutvičky, pak ocásek, apod...Dnes je známo, že je to nesmysl...Stejně tak jako už neplatí "vědecké důkazy" o tom, že náš společný prapředek byl neandertálec...

Co z toho vyplývá?: pozor na kvalitní důkazy...! ;-)

0 0
možnosti
MK

wopi

2. 7. 2008 10:56
a co na to Betynka, paní Pallotto

Můj tchán měl psa ve velmi vážném stavu, u veterináře pravili, že s tím už se nic nedá dělat, že umírá a je potřeba jen zkrátit mu utrpení injekcí. Psa jsem místo toho odvezl k jednomu léčiteli. Bylo to před rokem. Zrovna včera jsem se byl u tchána podívat a Betynka ke mě nadšeně běžela a skákala na mě. Že by se i psi nechali napálit podvodníky? :-P

0 0
možnosti
N

nihilistic.bird

2. 7. 2008 11:11
Re: a co na to Betynka, paní Pallotto

A neexistuje nejake jine vysvetleni? Treba ze se veterinar mylil?

0 0
možnosti
E

eNden

2. 7. 2008 10:34
Navrhovala

bych poslat film na Oskara, nejméně cena za režii by byla "v kabeli", o hercích, ztvárňujících náročné role není rovněž pochyb, ;-D;-D;-D

Mám stejné stanovisko jak E.P.  jen si nejsem jistá, kdyby těžce onemocnělo mé dítě, zda bych udržela rozum na správném místě....8-o

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

2. 7. 2008 10:16
uf

víte, já jsem vždycky hrozně proti házení do jednoho pytle - tentokrát se vám to asi povedlo s léčiteli.

Existuje řada léčitelů a podobných ...eh, teď nevím, jak to slušně napsat...., kteří neomaleně těží z lidské blbosti a přímo škodí. 

Myslím si ale, že ta Libuščina patří do jiné skupiny - k těm, kteří dokážou pomoci. Je otázkou, jestli svými nadpřirozenými schopnostmi. Já osobně si myslím, že spíše  intuicí a  velkou schopností empatie. A"víra tvá tě uzdraví" není výmysl, ale stoletími potvzený fakt, i když jistě - ne vždycky to funguje.

Očouzené ruce - to není podstatné.

 

0 0
možnosti
MK

matysek-k

2. 7. 2008 10:09
Dobrý video

fakt sem se nasmál ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky