Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

Wendolene

3. 2. 2008 20:23
Jit k spychiatrovi neni zadna ostuda.

Jenze Cesi maji strach. Jejich zivoty (hlavne na malomeste a vesnici) jsou plne dotazu, Co tomu reknou lidi? Je to skoda. Obcas dokaze psychiatr zachranit zivot. Ja osobne jsem k zadnemu nikdy nechodila, ale nepovazuji to za nic spatneho.

0 0
možnosti

roman

4. 2. 2008 11:03
Re: Jit k spychiatrovi neni zadna ostuda.

asi jako jít na venerologii nebo do kriminálu....každý svého štěstí strůjcem..nic víc

0 0
možnosti

roman

3. 2. 2008 19:49
k cvokaři

ke cvokařovi může jít pouze jedinec slabý a labilní.normální člověk si musí poradit sám!pakli-že toto nedokáže je to nesvéprávný jedinec a podle toho je nutné s ním zacházet.

CHODIT K CVOKAŘI JE  OSTUDA A SLUŠNÝ ČLOVĚK SE TOMU VYHNE OBLOUKEM.

CHODÍ-LI TAM NĚKDO JE TO JEDINEC NEDŮVĚRYVODNÝ.

0 0
možnosti

Eva Pallotto

3. 2. 2008 19:52
Re: k cvokaři

Pokud provokujete, je to trefné.

Pokud si to vážně myslíte, budu se za Vás modlit, i když nejsem věřící.

0 0
možnosti

milan

3. 2. 2008 19:11
Souhlas

Je to přesné, tohle je opravdu nemoc a ten kdo nezažil, nic neví a nepochopil, lečba je na několik let není to jen zlomená noha . . . .

0 0
možnosti

das

3. 2. 2008 16:10
uloha psychologa

mi neni jasna. podle me je to dobrej job pro nekoho kdo chce pohodovou pracicku a snadno vydelat penize. je pravda ze jak pro koho protoze ja bych treba nemel zaludek na to poslouchat cely den nekoho cancy a predstirat ze me to zajima. vas pracovni den by pak mohl vypadat asi takhle.. rano prijdete do ordinace. sefa nemate, takze klidek. uvarite kaficko, prectete noviny. v 9 prijde prvni klient, zapalite si cigaretku, nejdriv se klienta zeptate, tomu to ale nevadi protoze sam od vas ocekava vstrictnost takze vam nebude neco zakazovat :-). no pak si vyslechnete jeho problemy, maximalne si to zapisete do pocitace ale to samozrejme az v ramci pristich seanci. pacient se proste vypovida a to je cela vase uloha.

0 0
možnosti
B

was?

3. 2. 2008 18:12
Re: uloha psychologa

Tvoje představa o práci psychologa je tak laická, jak jen může být....zkus se někoho zeptat kolik např. běžný poradenský psycholog vydělává a jak "jednoduché" je pro vystudovaného psychologa najít práci. Jen výjimečně je možné si založit vlastní soukromou psychologickou ordinaci... A nakonec, když je to taková pohodička, brána k této práci je prakticky otevřena pro každého - běž, vystuduj, pracuj a pak piš, Freude. ;-)

0 0
možnosti

tereza

3. 2. 2008 13:20
přátelé přátelé

nevím proč se tolik čertíte na nemocí autorky. článeček mi dává asi tento smysl: bylo mi špatně, šla jsem k doktorovi, ten mi našel něco zlomeného. zřejmě to byla jen malá kostička, ale znáte to, i malá zlomenina může bolet jako čert. když by se mi opět něco polámalo, za doktorem zajdu. je to lepší než tiše trpět doma a lámat tak pomalu kosti okolostojícím lidem.

léčba deprese je jistě velmi těžká, stejně jako léčba jakéhokoliv jiného problému duše, neboť se nelze na ránu podívat.

děkuji autorce za velmi pěkný a čtivý článek. Váš styl a Vaše otevřenost se mi líbí, zůstaňte taková. děkuji :)

0 0
možnosti

Eva Pallotto

3. 2. 2008 17:04
Re: přátelé přátelé

Vystihla jste to báječně, Terezo. Děkuji. EP

0 0
možnosti

jura

3. 2. 2008 12:58
chodil jsem na 12 let na skupinovou terapii

Moje skušenost s psychoterapií a psychiatry: Léčím se už asi 12 let. Chodím na skupinovou psychoterapii a pro léky. Kdybych se neléčil asi bych už nežil. Na druhou stranu kvalita mého života stojí za...  V kostce řečeno k čemu mi psychoterapie byla dobrá: pomohla mi přiblížit se k realitě mého života. Přijmout sám sebe, důvěřovat svým pocitům, korigovat chování, kterým jsem si škodil. Když to zjednoduším změnila mi software. S čím mi psychoterapie ani léky nepomohly je můj hardware. Tím mám na mysli to, že dlouhá léta silné deprese se mi vryly do těla a způsobily nejrůznější nemoce. Vím že jsou z deprese, ale to je tak všechno co jsem s tím schopen udělat.

Zkušenost mě naučila tomu, že psychoterapie většinou trvá dlouho a ve většině případů se jí podaří vyléčit pouze lehčí případy. Těm těžším v lepším případě pomůže. Spousta lidí, kteří by to nejvíce potřebovali se jí brání, protože jsou zkrátka příliš nemocní. Tím nemám na mysli jen “blázny“ ale i nejrůznější psychopaty a podivíny.

0 0
možnosti

3lipy

3. 2. 2008 11:43
Pochopitelně, že jen pilulky

nepomůžou! Ale dostanou člověka z nejhoršího, potom už musí sám. Jsou dvě druhy deprese: endogenní(bez příčiný) a exzogenní pro nějakou příčinu. U té první se jedná o těžké onemocnění, chybí v mozku určitá látka a ta se musí doplňovat léky. Ta druhá je lehčíí , ale bez léčení může skončit, tak jako ta první sebevraždou. Takže prosím nepodceňujte ji u sebe ani u duhých.Kdo nezkusil nepochopí.VL.Č.

0 0
možnosti

F.Falinek

3. 2. 2008 11:33
Lepsi nez psychiatr

je alternativni lecitelka s dlouhejma nohama. Psychousi jsou jen intelektualove, kteri dovedou jen nekonecne zvanit, coz je jejich kvalifikace.

0 0
možnosti

F.Falinek

3. 2. 2008 11:41
Re: Lepsi nez psychiatr

Tajy je dobrej ultralajt. Az vam spadne par kamosu, prestanete myslet na blbosti. Pric s Freudem, pric s Adlerem, pric s medialnimi sexuology, kazdej si ma rozbit hubu pekne sam. Snazi se vytvorit totalni raj v jedne z poslednich oblasti zivota, ktera neni totalne mechanizovana profesionaly.

0 0
možnosti

xyz@ž

3. 2. 2008 10:50
Psychiatrie !!!

Psychiatrie ruku v ruce se sociálním inženýrstvím zpracovává Svět. Jaká by to byla nuda, kdyby všichni byli schopní, slušní a normální !!!

0 0
možnosti

F.Falinek

3. 2. 2008 11:34
Re: Psychiatrie !!!

Clovece vy vykradate Jaroslava Haska. Stydte se!

0 0
možnosti

Martin B.

3. 2. 2008 10:01
Pod dohledem domovních důvěrníků

Karma, samozřejmě. Sice jsem skeptický k tomu, že by pilulka nebo lékař mohl jedinci opravdu pomoci, protože podle mne potřebuje pilulku spíš svět než já (už pro to napůl směšné, napůl terorizující pokrytectví...), ale o problému se musí mluvit.

0 0
možnosti

F.Falinek

3. 2. 2008 11:42
Re: Pod dohledem domovních důvěrníků

Pilulka vam okamzite pomuze jako heroin

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky