Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lladyss

15. 11. 2007 23:46
Vážená paní Evo

že se Vám chce zabývat se takovými kretény ( Hedvicek, Rezabek, Václavek a spol.). S takovou žumpou čím víc hýbete, tím víc smrdí. Vždyť to jsou slabomyslní potrati. Omlouvám se za vulgarity, ale v tomto případě to jinak nešlo.

0 0
možnosti

Eva Pallotto

16. 11. 2007 0:08
Re: Vážená paní Evo

Chápu, rozumím, souhlasím... bezvýhradně. Jen s malou výjimčičkou... jsem jenom člověk. Budu na své psychické vyrovnanosti pracovat, slibuju. Přihlásím se do jiného, rigidějšího kurzu jogy. Budu víc meditovat.Pořídím si zahrádku, tři kočk. Stanu se tibetským mnichem....... a pak, pak už mě skutečně nikdy nikdo nevytočí :-))))))

Jakkoli VÍM, že je pitomé na pitomosti reagovat, přesto jsem se neudržela. Mám vážné podezření, že moje já občas ovládá i někdo jiný, než pan Mozek. Dá se s tím něco dělat? Kde hledat pachatele? :-)

VVV

0 0
možnosti

Lossos

15. 11. 2007 18:45
0 0
možnosti

Verna Ctenarka

15. 11. 2007 18:07
Podpora pro Evu

Evicko,

moc rada vas ctu. Prosim nenechte se znecutit jednim zapsklym blbem. Cetla jsem jen jeden jeho clanek (uz je to davno) a stacilo mi. Vas si rada prectu kdykoliv.V

Hodne stesti,

Bara

Londyn

0 0
možnosti

Rosťa Hedvíčků z Kojetína

15. 11. 2007 17:43
To jsem já

Emigroval jsem do USA, kde mi odepírají občanství, nemám nárok ani na CZ občanství, jsem nýmand, který v životě nic nedokázal, leda házet hnůj na ostatní. Vždyť já jsem vlastně jezedák, tak co bych neházel, že jo! Nikdo mě nechce a nikdo mě nemá rád a já bych tak rád byl slavný. Taky ještě trpím závistí a předsudkama a paranojou. Seznamte se, to jsem já Rosťa Hedvíčků z Kojetína

0 0
možnosti

Milena

15. 11. 2007 17:39
Vsechny pravdy o Hedvickovi

a bali jste se zeptat:

http://www.hedvicekunas.cz

0 0
možnosti

Lossos

15. 11. 2007 18:08
Re: Vsechny pravdy o Hedvickovi

Máte to blbě, správně je:

http://hedvicek.unas.cz

0 0
možnosti
A

Arth-

15. 11. 2007 17:16
Asi je to škodaslov a času - ale zkusím příklad:

Když už se nedaří věc pochopit při použití explicitních vyjádření:

Jsem občan. Mám chuť si zabruslit. Na stadionu najdu nápis, že v sobotu je bruslení ZDARMA!

Tak vstoupím, zařadím se mezi bruslející ...  a protože se mi chce,  vymočím se na mantinel a na led.

Majitelé stadionu mě vyvedou a zakážou mi další vstup.

Lhali majitelé stadionu, že je bruslení zdarma? Byla porušena má práva občana? Dámy prominou...  Howgh.

0 0
možnosti

Miroslav Václavek

16. 11. 2007 18:19
Re: Asi je to škodaslov a času - ale zkusím příklad:

Baví vás psaní? Nestydíte se za své názory? Založte si blog na Idnes. Můžete nám věřit - když explicitně tak explicitně - tohle je upoutávka na blog na Idnes - Kde se tam píše - ale nemůžete si psát co chcete, to by se vám líbilo!

0 0
možnosti

xpxp

15. 11. 2007 15:09
Veleještěr z Temných světů...

http://www.phonebook.com

Last Name: Hedvicek

State: Florida

0 0
možnosti

Ross Hedvicek

14. 11. 2007 23:28
Marne nadeje...

Tahle komunisticka sebranka se s vami prece bavit nebude a doufat v nejakou imaginarni sparvedlnost je taky zbytecne. To je jako kdyby zidi v rade nastoupeni doufali ze esesaci budou do plynu vybirat ... spravedlive...

Dneska rano uz falesne obvinili i Vaclavka ze podvadi s karmou. Jsou technicky neschopni si to spravne nastavit, ale obvinovat jak maldi komuniste budou furt.;-€

0 0
možnosti

Jirka

15. 11. 2007 8:27
Re: Marne nadeje...

Jak to ten Hedvíček tak všechno ví, co?

Že by v tom jeho cs-clubu byly jen poslušné a vycvičené ovce?....

0 0
možnosti

Milan Neanonymni idnes exblogger

14. 11. 2007 20:18
Nadezda Strakova

Pani Strakova,

budu Vas otravovat jak budu mit cas,ale musim vedet, PROC?

Protoze znam Rostu? A Petra?

Je to proti "KODEX/CENZURE"?V

0 0
možnosti

Omyl?

14. 11. 2007 20:30
Re: Nadezda Strakova

Toto preci neni blog Nadi Strakove...

0 0
možnosti

Milan Neanonymni idnes exblogger

14. 11. 2007 20:14
CENZURA! CENZURA! CENZURA!

Svoboda slova pro iDnes blog jasne neexistuje.

Ja fakt nevim, cim jsem se prohresil, ale mam tu najednou priliv posty z CR "Milane, kde je ten Tvuj blog, tesil jsem se na ten o Hnilickovi."

JA ZDE JEN CHCI PROHLASIT, ZE NEJSEM HEDVICEK (on pise lip, je to profik!) a vse co jsem psal, jsem psal s duverou v "ceske" porozumneni. Co se tam stalo? Ja se jasne mylil.

Pani Strakova, ozvete se! Alespon ze slusnosti?

0 0
možnosti

Miroslav Václavek

16. 11. 2007 17:48
Re: CENZURA! CENZURA! CENZURA!

i kdybych sebevíc nechtěl souhlasit se vším co Ross napíše pak ilustrace "české snášenlivosti" všude okolo toto vědomí značně nahlodávají :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky