Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Štval mě, tak jsem na něj vytáhla nůž

Milovala jsem ho. Parťák do nepohody, dlouhý léta. Byl chytrý, moudrý, vtipný, a taky provokativní a excentrický, prostě jedním slovem úžasný. Jenže se to všechno pokazilo.

vzala jsem do ruky nuz a ....EP

Začalo to před pár měsíci, kdy dostal nového šéfa. Na jednu stranu to chápu - asi to pro něj nebylo lehké. Ale omlouvá ho to snad? To si mě jen tak, z ničeho nic, může přestat všímat? Prostě mu přestalo záležet na tom, co mě zajímá, po čem toužím. Strašně se změnil. Jako by zhloupl, zhrubnul. Přestal se mi líbt.

Ty tam byly zajímavé rozhovory. Jen stále cosi blábolil o zlých Rusech a taky mě neustále otravoval novinkami z příprav cizí (!) svatby. Byl celej zblblej ze skinů a poslední týden nosil hákovej kříž. Naprosto veřejně. Taky sem tam pronesl nějakou šovinistickou poznámku. To sice dělal už dříve, ale teď už toho bylo trochu moc. Říkám si: "Odcamcať pocamcať," když jsem se snad postopadesátý ušklíbla nad jeho komentářema.

Normálně mě urážel. Místo toho, abych ho zajímala já, on se s naprostým klidem nechal oslnit jednou takovou štětkou. Nic proti štětkám, to jako vůbec ne. I štětka může bejt fajn holka, ale proč mi, spolu s ním, musí lézt do postele? To jsme si jako nedomluvili! Mám snad nějakou hrdost, ne?

Možná jsem se s ním měla rozejít v klidu. Prostě ho nechat a najít si jiného. Jenže - vy víte, jaký to je... Letitý pouta nejde přetrhat jen tak.

Dávala jsem mu poslední šanci. Dala jsem mu tolik posledních šancí, že je snad ani nespočítám. A to byla ta chyba. Možná jsem do toho dala trošku moc emocí. Neměla jsem se na něj tak vázat. Já husa mu byla takřka věrná, a to jsem prostě dělat neměla. 

A včera mě strašně vytočil. Ani nevím čím přesně, asi nějakou pitomou poznámkou nebo nejapným vtípkem. Pohár mé trpělivosti prostě přetekl.

Křičela jsem jako smyslů zbavená: "Tohle je konec! Kašlu na tebe! Najdu si jinýho, nějakýho, kterej si mě bude vážit, kterej bude mít RESPEKT!"

A vytáhla jsem na něj nůž.

(jak to dopadlo, se můžete podívat tady , ale pozor, je to drastická fotka)

Autor: Eva Pallotto | čtvrtek 15.10.2009 18:36 | karma článku: 21,25 | přečteno: 5654x
  • Další články autora

Eva Pallotto

Byla jsem mladistvá intelektuálka

Utrápit se nad snižováním důchodků je nedůstojné. Cítit tíhu světa na svých bedrech a vnímat pokrytectví naší doby je daleko vznešenější. Problémy všehomíra? Moje problémy.

9.1.2012 v 18:12 | Karma: 33,10 | Přečteno: 4491x | Diskuse| Společnost

Eva Pallotto

Doba šílená: Sex sex sex, všude samej sex...

Chci jen předeslat - co se životního stylu týče, jsem ultraliberál. Zastávám názor, že největšími moralisty jsou zpravidla ti, kdo mají nejméně příležitostí hřešit. Ráda bych se věnovala tématu přesexualizace naší doby, ale rozhodně v tom nehledejte, že bych snad nabádala k návratu „tradičních hodnot“. A jak už to tak u mých blogů bývá, nehledejte tady vlastně žádné odpovědi, ale jen a jen otázky...

14.11.2011 v 8:36 | Karma: 45,39 | Přečteno: 26922x | Diskuse| Společnost

Eva Pallotto

Proč jedna a jedna ve skutečnosti nejsou dvě

„To je jasné, jako že jedna a jedna jsou dvě,“ je oblíbený argument těch, kdo mi vymlouvají můj zatrolený relativismus. A já na to: „a co je na tom jasného? Jasného na tom není nic. Jedna a jedna ve skutečnosti rozhodně dvě nejsou. Někdy je to jedna, někdy dvě a kousek... prostě podle situace...“ A oni, že kecám a že by si to rád poslechli. Toš, když se vám bude chtít, podebatujme o tomto:

24.10.2011 v 8:36 | Karma: 33,21 | Přečteno: 7736x | Diskuse| Věda

Eva Pallotto

Buďme monogamní! Je to výhodné!

I když je sociální darwinismus trochu démodé a aniž bych rozporovala svoje dávné tvrzení, že lidé nejsou labutě, po přečtení tohoto článku bych chtěla k debatě nabídnout ještě další dva argumenty pro to, proč je monogamie pro lidstvo výhodná.

18.10.2011 v 15:08 | Karma: 35,97 | Přečteno: 9670x | Diskuse| Společnost

Eva Pallotto

Jak farmář kedlubničku nesklidil, ale hodně na ní vydělal

Véna Vaškůj byl vždycky takovej ňouma a ťululum. Kluci se mu smáli, na koupališti ho házeli do hluboký vody, protože věděli, že Véna plavání před holkama jen předstírá a na mělčině se pod vodou odstrkuje nohou. Vytáhli ho vždycky přitopenýho a nezapomněli mu stáhnout plavky, aby příště nemachroval. A Véna tehdá hrozil pěstičkou: "Jen počkejte, já vám ukážu, vy hajzlové!"

5.9.2011 v 20:20 | Karma: 32,31 | Přečteno: 4497x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

I na čarodějnice padaly rekordy. Nejtepleji bylo severně od Prahy

30. dubna 2024  18:41

Na 24 ze 168 stanic fungujících alespoň 30 let v úterý, poslední den měsíce dubna, kdy se tradičně...

Chci víc peněz na vědu i bezúročné půjčky pro doktorandy, říká nový ministr

30. dubna 2024  15:37,  aktualizováno  18:29

Pavel Tuleja, který má být příští týden jmenován novým ministrem pro vědu, výzkum a inovace za TOP...

Green Deal nikdo nezmění. Vnímejme ho jako příležitost, radí Pavel Telička

30. dubna 2024

Premium Česká republika slaví 20. výročí vstupu do EU. Pavel Telička tehdy český vstup v Bruselu...

Von der Leyenová s kampaní navštívila Prahu, na Národní třídě čepovala pivo

30. dubna 2024  17:58

Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová v souvislosti s předvolební kampaní Evropské...

  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky