Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Moje oblíbená hudební videa

Jen tak pro radost...

Reamonn - Out of Reach - nádherná hudba ... a ten film je taky hodně dobrej

Niceland - Lost in Encryption - když jsem ho poprvé slyšela, byla jsem v šoku, že tenhle kluk je Čech... Přírodní úkaz s neuvěřitelným hlasem, a (doufám) hvězdnou budoucností.

HIM feat. The Rasmus - Apocalyptica bittersweet - tři finské fenomény v jednom songu. Miluju hlas Ville Valo z H.I.M.

Royksopp-What else is there - to je zase pro změnu norská lahůdka. Ve videu nejkrásnější holka světa - norská modelka Marianne Schroder.

Radiohead - House of Cards - jedna z mála kapel, která mne donutila překonat vrozenou davofobii ... na koncerty moc nechodím, ten jejich v Berlíně byl rozhodně velmi nezapomenutelný.

Placebo - Infra-red - taková Placebácká klasika... mám ráda tohle video, je takový veselý a ze života :-))

Placebo - Jackie O - nejsmutnější, moje nejoblíbenější

Ké - Someday - taková moje srdeční starožitnost

Tegan and Sara - So jealous - není to v moc dobré kvalitě, ale T&S jsou prostě úžasný. Až přijdu na toho bídáka, který mi ukradl jejich CD, tak je synem/dcerou smrti!

Peter, Bjorn & John - Young Folks - abych to tady měla malounko i veselý.... ;-)

Damien Rice - Woman Like A Man - skvělej písničkář a ten text... to se mi logicky nemůže nelíbit :-)))

Leonard Cohen - Hey, thats no way to say goodbye - Cohen je prostě klasik, toho tady taky nemůžu nemít

Audioslave - I Am The Highway - tuhle mám prostě ráda a vlastně ani nevím proč

IamX - Song of Imaginary Beings - video by Robert Hayman - IamX mám ráda a tohle video dělal můj kamarád Robert... on je takovej pošuk "dramatickej" a obojí to náramně dobře pasuje dohromady

Third Eye Blind - Slow Motion - super melodie a ten text je prostě nepřekonatelnej :-)) - škoda že jsem k tomu nenašla lepší video...

Crowded House - Don't dream It's over - kluci nejsou žádní krasavci, ale ta hudba... jedna z mých nejoblíbenějších kapel

The Fray - Over My Head - k tomu je báječný originální video, ale to na YouTube nemůžu najít "sdílitelný"...

The Verve - Bittersweet Symphony - klasika. Poprvé jsem tuhle písničku slyšela ve filmu Cruel Intentions - a ten film zbožňuju. Dokonce jsem si podle něj zařídila i ložnici... :-)))

Depeche Mode - John The Revelator - jsem "depešák" srdcem, duší i tělem...

Maroon 5 - Back at your door - Adam Levine má jeden z nejoriginálnějších hlasů co znám

Keane - A Bad Dream - mám prostě ráda tyhle výrazný, naléhavý hlasy.

Aphex Twin - On

Peaches - Fuck the pain away - miluju broskvičky... taková písnička na dobrou noc. ;-)))

The Rentals - Last Romantic Day

Full Frontal - You Think You're A Man - hudba sice nic moc, ale naprosto nepřekonatelnej text ;-) Taková moje hymna, když mě někdo naštve :-)))

Ozzy Osbourne - Dreamer - není nic lepšího, než když "drsní" hoši dělají něžný songy... Starodávná klasika, ale mám tuhle písničku moc ráda.

Metallica - Nothing else matters

Nick Cave & P.J Harvey - Henry Lee

Sarah Brightman - This Love /Brokeback Mountain/ - miluju ten film a ta hudba je taky krásná...

Marilyn Manson - This is the new shit

Mindless Self Indulgence - Shut Me Up - trochu drsný, ale ...

The Smiths - The Boy With The Thorn In His Side

Joy Division - Disorder - nic moc video, ale super song

Oceán - Ráchel - a nakonec to úplně nejlepší :-) Vzpomínky....

Autor: Eva Pallotto | neděle 24.8.2008 19:05 | karma článku: 21,00 | přečteno: 3227x
  • Další články autora

Eva Pallotto

Byla jsem mladistvá intelektuálka

Utrápit se nad snižováním důchodků je nedůstojné. Cítit tíhu světa na svých bedrech a vnímat pokrytectví naší doby je daleko vznešenější. Problémy všehomíra? Moje problémy.

9.1.2012 v 18:12 | Karma: 33,10 | Přečteno: 4491x | Diskuse| Společnost

Eva Pallotto

Doba šílená: Sex sex sex, všude samej sex...

Chci jen předeslat - co se životního stylu týče, jsem ultraliberál. Zastávám názor, že největšími moralisty jsou zpravidla ti, kdo mají nejméně příležitostí hřešit. Ráda bych se věnovala tématu přesexualizace naší doby, ale rozhodně v tom nehledejte, že bych snad nabádala k návratu „tradičních hodnot“. A jak už to tak u mých blogů bývá, nehledejte tady vlastně žádné odpovědi, ale jen a jen otázky...

14.11.2011 v 8:36 | Karma: 45,39 | Přečteno: 26922x | Diskuse| Společnost

Eva Pallotto

Proč jedna a jedna ve skutečnosti nejsou dvě

„To je jasné, jako že jedna a jedna jsou dvě,“ je oblíbený argument těch, kdo mi vymlouvají můj zatrolený relativismus. A já na to: „a co je na tom jasného? Jasného na tom není nic. Jedna a jedna ve skutečnosti rozhodně dvě nejsou. Někdy je to jedna, někdy dvě a kousek... prostě podle situace...“ A oni, že kecám a že by si to rád poslechli. Toš, když se vám bude chtít, podebatujme o tomto:

24.10.2011 v 8:36 | Karma: 33,21 | Přečteno: 7736x | Diskuse| Věda

Eva Pallotto

Buďme monogamní! Je to výhodné!

I když je sociální darwinismus trochu démodé a aniž bych rozporovala svoje dávné tvrzení, že lidé nejsou labutě, po přečtení tohoto článku bych chtěla k debatě nabídnout ještě další dva argumenty pro to, proč je monogamie pro lidstvo výhodná.

18.10.2011 v 15:08 | Karma: 35,97 | Přečteno: 9670x | Diskuse| Společnost

Eva Pallotto

Jak farmář kedlubničku nesklidil, ale hodně na ní vydělal

Véna Vaškůj byl vždycky takovej ňouma a ťululum. Kluci se mu smáli, na koupališti ho házeli do hluboký vody, protože věděli, že Véna plavání před holkama jen předstírá a na mělčině se pod vodou odstrkuje nohou. Vytáhli ho vždycky přitopenýho a nezapomněli mu stáhnout plavky, aby příště nemachroval. A Véna tehdá hrozil pěstičkou: "Jen počkejte, já vám ukážu, vy hajzlové!"

5.9.2011 v 20:20 | Karma: 32,31 | Přečteno: 4497x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky