Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Roman Potoczný

1. 4. 2011 16:00
Stoprocentní souhlas :-) ...

... trefný článek ... fakt je, že pro nás chlapy se ženy rozhodně strojit nemohou, vždyť který chlap je tak plytký, že by se točil pouze za lacinou krásou a nehleděl si všech duševních, mravních a morálních kvalit potenciální "ženy svého srdce" ;-D ... R^

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

1. 4. 2011 16:03
Re: Stoprocentní souhlas :-) ...

A ani já jako žena nejsem tak plytká, aby mě zajímalo třeba nějaký pitomý Porsche, vždyť ten chlap se jen předvádí a určitě je strašně hloupý a vystudovanou má nanejvýš VŠE... felda je taky skvělý auto! :)))

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

1. 4. 2011 15:56
Je to asi spíš souboj žen, to je pravda.

Chlapi tak nároční nejsou. :)

0 0
možnosti

chlibec

1. 4. 2011 15:29
Podle sebe soudím tebe

Co dodat. Občas mám pokušení soutěžit v různých ohledech s ostatními ženami, ale většinou mu odolám. A kdyžtak bojuju jinými zbraněmi, než krátkou sukní. (onehdy jsem se snažila zajet lepší čas na veslařském trenažeru, než moje sousedka nalevo). S ostatníma holkama jsem se proti "té jedné" naposledy spikla, když mi bylo 12 let.

Jestli na mě něco z vašeho článku platí, tak se to snad projeví v tom, že když jdu na třídní sraz, obleču se s větší pečlivostí, aby mě holky (ne kluci!) nepomluvily, ale to říkám napůl z legrace. Nikdy v životě by mě nenapadlo, že když si vezmu na veřejnost minisukni, budou na mě ostatní ženy a priori pohlížet jako na soupeřku.

Škoda že jste tohle téma nedokázala popsat víc s nadhledem a mrzí mě, že se občas podílím na vaší frustraci...

0 0
možnosti
K

kochi1

1. 4. 2011 15:05
pripojil bych se k prani

o clanek souvisejici s konzumnim zivotem R^

0 0
možnosti
S

sharkcom

1. 4. 2011 14:58
pěkný

Moc pěkně podaná krutá realita ;-)

0 0
možnosti
X

X2g

1. 4. 2011 14:15
Realita

přesný a výstižný jen.. nepřijde mi úplně košér, že celý je to zneužitý pro obrovskej byz počínaje mejdlíčkama krémíčkama resp. obecně kosmetikou , přes módní trendy,reklamy a podsouvání jak má vypadat ideál ženské krásy a anorekxií, bulimií a plastickejma operacema konče..

0 0
možnosti
JT

ignacius01

1. 4. 2011 14:34
Re: Realita

to je fakt ... obecne je myslim dokazany ze s pojmy jako je celulitida apod. prisli prave marketingovi odbornici z kosmetickych firemR^

0 0
možnosti
W

wolowizard

1. 4. 2011 14:14
He, he, pěkné :)

0 0
možnosti
M

M-Kk83

1. 4. 2011 13:56
Velmi trefné

dobře napsáno, jen k tomu dodám: Škoda krásy kde rozumu není.

0 0
možnosti
JT

ignacius01

1. 4. 2011 13:54
proc to delaj?

proc se zensky malujou a vonej? protoze jsou osklivy a smrdej ;-)

0 0
možnosti
K

kochi1

1. 4. 2011 15:02
Re: proc to delaj?

;-DR^

0 0
možnosti
JH

holes4

1. 4. 2011 13:50
pravda

za takovou typickou podprsenkokalhotkovou pupíčkářkou se otočí pár chlapů, ale 100% všechny šedý myši a nákupní taškářky. a bleskama z očí by ji nejradši zapálily, rozprášily a vysublimovaly

0 0
možnosti
ST

b1s1t

2. 4. 2011 13:31
Re: pravda

Nejhorší je, že:

Krok 1. otočí se za ní 5% chlapů a 90% ženských.

Krok 2. 30% ženských vlepí facku nejbližšímu chlapovi.

Krok 3. otočí se 29% chlapů (ti co byli počastováni a ještě se zvládli zvednout ze země).

Krok 4. otočí se dalších 5% žesnkých aby zjistily, kam se ten cizí chlap kouká.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky