Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SHVŽ

Sir Humprey věčně živý

14. 11. 2010 0:32
takovej Kubiš, Gapčík, Opálka, to byli švejci jaksepatří

:-P

0 0
možnosti
N

notebook.r51

14. 11. 2010 12:01
Re: takovej Kubiš, Gapčík, Opálka, to byli švejci jaksepatří

Věděli čemu slouží.

Možná - kdyby museli sloužit ve Wermachtu - by se chovali taky jako blpci.

0 0
možnosti
H

hromobití02

14. 11. 2010 0:19
Ne, není to pravda

Švejka chápu jako komickou figurku, nic víc. Pokud má někdo tendenci aplikovat jeho pohled na svět na českou populaci všeobecně, tak se tomu jenom směju, protože Češi mají za sebou dlouhou historii, ve které rozhodně nevystupovali jako Švejci. Takže když mi někdo poví, že češi jsou čecháčci, nebo národ švejků, tak v tu chvíli vidím při pohledu na něj sebemrzkačský lejno, nic víc.

0 0
možnosti
SHVŽ

Sir Humprey věčně živý

14. 11. 2010 0:31
Re: Ne, není to pravda

R^

0 0
možnosti
VP

vladislavjan

13. 11. 2010 22:06
Všem, kteří se chtějí

o autorce dovědět více doporučuji přejít do její rubriky USA na článek XXX zkouska

0 0
možnosti
KTJZ1

koupím tvého Jidáše za 14.90,-

14. 11. 2010 0:33
Re: Všem, kteří se chtějí

to je z chlastu a ze samoty.

0 0
možnosti
KTJZ1

koupím tvého Jidáše za 14.90,-

13. 11. 2010 21:20
Nikoliv Švejk, ale mnohé ženské, co

postrádají nadhled a smysl pro humor, se berou smrtelně vážně.

0 0
možnosti
SHVŽ

Sir Humprey věčně živý

13. 11. 2010 21:11
Mám zkušenost, že kdo nebere Švejka, tak už vůbec

nechápe Cimrmany

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

13. 11. 2010 21:18
Re: Mám zkušenost, že kdo nebere Švejka, tak už vůbec

s tím bych teda, s dovolením, nesouhlasila...

0 0
možnosti
JK

regulator

13. 11. 2010 21:06
jeste jste do te knihy nedorostla , vo tom to je

v prostredi ve kterem Vy zijete a lidma kterymi se obklopujete to bude jeste trvat.............................nic si z toho nedelejte nalijte si vinko a objednejte se u kadernika, svet je prece hezkej, co byste resila nejakyho Svejka. :-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

13. 11. 2010 20:21
Svejka jsem

cetla a nemam potrebu se k te knize vracet. Videla jsem film s RudolfemHrusinkym. Pribeh jsem vzdy chapala tak, ze Svejk proste delal vse doslova, ze proste byl takovy, a protoze to tak delal, absurdnost situace vychazela najevo. Z knihy jsem nemela pocit, ze by to delal ci hral. Ci ze by neco predstiral a manipuloval. Spis jsem prekvapena, ze nekteri Svejka pouzivaji jako symbol cestvi. Ja to tak nikdy nebrala. Svejk mi byl sympaticky prave tim, jak diky jeho uprimne detskemu chovani vychazela najevo absurdita situace. Prisel mi jako takove prerostle dite, a jak nekdo dole zminil Forresta Gumpa, ano, klidne mohl mit vysoce funkcni formu autismu.

0 0
možnosti
O

omnimor

14. 11. 2010 21:26
Re: Svejka jsem

tak tohle by si dal Hašek určitě zarámovat.

0 0
možnosti
ŠV

paskudilek

13. 11. 2010 18:47
Tak to asi nechapes, se ani nedivim:)

0 0
možnosti
2

20/40

13. 11. 2010 17:47
Proces

Taky mi nepripada Svejk nejak vtipny ani vystizny. To Kafkuv Proces je mnohem lepsi.

0 0
možnosti
R

realateista

13. 11. 2010 15:55
Pokud nechápete Švejka, co vlastně chápete?

Píšete: "Možná tu knížku nechápu, protože jsem blbá." Asi bych to napsal jinak, ale je to výstižné. Možná to je věkem, malými zkušenostmi nebo tím, že jste blondýna, i když přebarvená. 

0 0
možnosti
JH

car_director

13. 11. 2010 16:24
Re: Pokud nechápete Švejka, co vlastně chápete?

Obdivuji autorku E. Pallotto, jakou pravdu o sobě umí napsat !

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky