Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roman Potoczný

14. 8. 2010 14:08
Evi ...

... doufám, že se dočkám i jiných Tvých článků, protože tento je super, ale já ačkoliv hladovím (po Tvých článcích :-)) vařit neumím a tak to asi neumím úplně ocenit ... Na druhé straně musím uznat, že fotka vypadá náramně (myslím ta fotka kuchařky) ;-) :-).

0 0
možnosti

ewula

12. 8. 2010 13:46
načo mazať ...

Poradím ti fígeľ: Nemaž pekáč (pečící) maslom a strúhankou, daj tam papier (pečící). Pečenie to neuľahčí, ani chuť nevylepší ale to umývanie.... v niektorých prípadoch pekáč ani umývať netreba ;-)

0 0
možnosti

vita.s

10. 8. 2010 18:50
Sakra mňam...

:-) Člověk by se až skorem fakt sám pustil do pečení, ač jsem cos podobného páchal naposled jako cca. 8mi leté dítko...

Jak už jsem stalkersky (hezky jsem si tu na tom blogu panečku zase obohatil slovník...) apeloval jinudy - pište častěji;-). Vždy mne to znovu inspiruje.

VS

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky