Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.de

4. 1. 2009 7:37
"Jejich délka může být maximálně 1000 znaků"

tak jsem se ze srdce zasmál: se spustila, brlozivym ludram,zvracenemu chtici,zrudnosti kapitalismu,pobehlice zac,prozrazeni pelesivosti ,meduso,degenerovana plutokracie ,...

tolik fekalii pohromadě,hele Fiala - nežluč se, přej jí to,je mladá ,krásná,přitažlivá,no proč by si neužila,to má pak po letech sedět u PC a psát to co ty,takhle bude jednou vzpomínat a náruživí čtenáři s ní budou snít  a bědovat co si za mládí mohli

a o co přišli,no tudy přece cesta nevede,že Fiala,nikdo z nás přece nemůže za to,že mužský mozek je naprogramován jako dobyvatel a ženský jako svůdce,s tím nic nenaděláš,jen na tom můžeš stavět,pochopitelně pokud chceš,čao...,

dnes poslouchám Yongher Brothers ,

a zítra možná Otta,dá se přitom hezky číst i snít a to bez žlučení,zdraví tečka.de

0 0
možnosti

roftt

16. 12. 2008 22:40
Nechte Fialu...

Nechte Fialu Fialou a brzy to bude bez Fialy.

0 0
možnosti

Arth-

16. 12. 2008 12:32
Paní Evo,

vykašlete se naj...

Jsou v zásadě dvě možnosti: buď je to ženská, která se za nick Fiala jen skrývá...  na internetu je možný všechno.

Nebo je to nešťastník, co propadl pohledu do Vašich očí - byť jen na malé fotografii z netu a šíleně trpí představou, že se Vás někdo dotýká...  pak je třeba ho politovat.

Každopádně je lépe na lidi obou typů nereagovat...

;-)

0 0
možnosti

Arth-

16. 12. 2008 12:42
Re: Paní Evo,

na něj...  pochopitelně.

Přikláním sek druhé variantě...  úplně ho vidím, jak po nocích nemůže spát...  hledí na Váš malý obrázek v záhlaví...  na Vaše rty, rudé jako prapor revoluce! A tiše drmolí slova, jež jsou níže zapsaná jeho rukou...  rty přitom má zkřivené bolestí...  ;-) Motá se mu proletariát s morálkou...  a neví, jak z toho ven.

0 0
možnosti

jiri.fiala

15. 12. 2008 16:18
prozrazeni pelesivosti palloto

o tom, co je tato pobehlice zac, jsem se dozvedel v tistenem mediu, kde sama publikovala svuj obludny nazor, ze "lide nejsou labute". nebylo potreba zadnych temnych archivu v kryptach googlu, ani rozsahlych spiknuti.

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

15. 12. 2008 21:55
Re: prozrazeni pelesivosti palloto

Vážený pane Fialo,

jděte už laskavě do ... se někam projít.

Smiřte se prostě se skutečností, že můj světonázor je velmi odlišný od Vašeho, nečtěte mne, nepište mi, vlezte mi do ... archivu.

Nechápu, co svou aktivitou sledujete. Myslíte si, že to někam vede? Baví Vás to? Mě nebavíte, pardon.

O Vaše návody na to, jak mám žít svůj život nestojím, pokud máte potřebu sdělovat svoje moudra světu, založte si vlastní blog a vystavte tam svůj ... obličej neanonymně světu a užijte si, jak do Vás lidé Vám podobní budou jak ti největší zoufalci rýt. Třeba potom i pochopíte, jak jsou trapní a malí, malilililinkatí. S přáním prozření a nadhledu, jež by výrazně vylepšil Váš smutný svět, EP

0 0
možnosti

RBE_CZI

15. 12. 2008 7:14
To je

fakt dobrá věc, moci si oficiálně zaregistrovat nick a ten pak všude používat!

Kurňa - to by se šiklo..

A ještě jedna věc - musím s Vámi BOHUŽEL souhlasit, že toho makeupu používáte fakt hodně....

Mějte se

RB

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

15. 12. 2008 22:00
Re: To je

Ale kulajda hodně mejkapu. :-) Já ho prostě někdy nenosím vůbec a někdy hodně. Je to taková kreativní hra, s klidem navlíku tepláky a jindy zas nahodím image "diva" a oblíknu plesový šaty s půlmetrovou vlečkou. Jsem osoba hravá a baví mě mít hodně tváří. Nejsem žádná zmalovaná holka z plakátu, co bez umělejch řas a zlatejch lodiček nevynese ani koš. :-)))

0 0
možnosti

IJNovak

14. 12. 2008 22:06
technologie moci je diktát o špehování,vydírání

a potom teprve o nějaké koncepci, řešení, projektech a jiných vztazích, Někdo se diví, proč špehování má uspěch? V době nedostatku mediálně zajímavých témat a k vymývání mozků i pomluvy ostatních jsou dobré. K tomu i ti amíci vymysleli systém aliasů. Tak chceme ještě něco více o příštím očekávání radostí???(Y) 

0 0
možnosti

Roman Potoczný

14. 12. 2008 21:59
Zodpovědně potvrzuji ...

... že nejsem neznámý opilec, který pozvracel vlakovou soupravu číslo 15 :-) ... Jinak R^ , jelikož je to smutný fakt. Kdo viděl filmy jako Slídilové nebo Síť si již dávno nedělá iluze :-)  ...

0 0
možnosti

hvarcz

14. 12. 2008 15:04
Hmmm

Já teda nevím, ale mně je to celkem jedno jestli někdo kouká co vyhledávám a kam chodím na web, spíš by mně vadilo odposlouchávání telefonů,

jestli tímhle chytí nějaké pedofily nebo teroristy klidně s tím souhlasím, ještě se malinko vylepší satelitní technologie a bude se sledovat všude všechno, bude ztráta soukromí, ale je to něco za něco

0 0
možnosti

Majklova_proxy

14. 12. 2008 20:25
Re: Hmmm

Zadny tydlecty terorysty ani pedofoli diky indexaci a archivaci webovych stranech nechyti. Myslim, ze pointou clanku bylo davat si pozor, co na sebe v tomhle ¨anonymnim¨ mediu nevedomky prozrazujeme. Vsem, nejen FBI a NRO.

0 0
možnosti

Jitka Přikrylová

14. 12. 2008 11:29
Pravda, pravda

R^ Pro mne bylo asi nejnepříjemnější překvapení, když si kdosi, kdo mne vůbec nezná či aspoň já neznám jeho, na svůj blog dal článek, kde jsem byla jedna z tuším asi pěti "osobností" a napsal tam o mně cosi o konspiraci a vůbec takové pitomosti. Ale ta fotka mě naštvala a já dobrou hodinu uvažovala, co s tím můžu dělat. Psát tomu dotyčnému? Vysvětlovat, prosit či vyhrožovat? Zbytečné... Prostě to brát, jak to je :-) Dobrý článek, jako vždy. V Tak se, prosím, neřežte ;-D

0 0
možnosti

rezjir

14. 12. 2008 10:18
Se divím,že se někdo diví

Už 60. letech jeden moudrý pán charakterizoval svět jako globální vesnici. A to znamená, že si všichni vidíme do Windows prostřednictvím Exploreru. Tedy jak skrz okna, tak i klíčové dirky.  

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

14. 12. 2008 11:18
Re: Se divím,že se někdo diví

Protože ten, kdo se kouká nikdy neumře a nikdy nezapomene... Proto.

A protože se kouká do klíčových dírek všech. A protože stačí jen malounko analytiky a z A a B se dá poskládat překrásné, nečekané a nechtěné C. Proto.

A taky proto, že je člověk je potvora hrozná a ta, která dostane do ruky tu nejsilnější zbraň, informaci, ta jí dříve nebo později zneužije, jak už se nesčetněkrát přihodilo v dějinách našich.... Proto.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky