Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Svent

24. 8. 2008 20:54
Já zírám jak tele na vrata

V jednom blogu vysvětlujete dost neobratně, že Hospodský business není žádná charita, budiž, měl jsem hospodu, rozumím vám a něco o tom vím, ale v jiném blogu napadáte své kolegy živnostníky, paušálně úplně všechny, jací jsou zloději a a nezdvořáci, nemluvě o nějakém pomlouvačném webu, kam se může vyzvracet kdejaký negramot (známe ze zdejších diskusí). Oboje, vlastně každé  podnikání je tvrdá řehole, v dnešním globálním světě konkurence, neustálých kontrol, hloupých zákonů, někdy neuvěřitelně agresívních zákazníků, mediální štvanice na každého obchodníka. Já taky obchoduji, prodávám přes internet, mám rád pohodičkové lidi a modlím se, abych na lidičky jak Vy nenarazil, to vždycky zkazí celý den.

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

25. 8. 2008 1:59
Re: Já zírám jak tele na vrata

A z který strany přesně se na ty vrata díváte? Ono je důležitý si občas uvědomit, jestli na vrata zírám ze dvorku a nebo od stodoly...

Už jsem tady v diskusi na podobný dotaz odpovídala. Nesouhlasím s tím, že bych byla názorově nějak výrazně nekonzistentní a už vůbec ne s tím, že bych paušálně odsuzovala všechny obchodníky... (vždyť taky jedním z nich jsem) ... a přeju Vám krásný, pohodový, pohodičkový večer, EP

0 0
možnosti

kika

26. 9. 2008 2:04
Re: Já zírám jak tele na vrata

kdo jsou agresivni zakaznici a kdo jsou ti pohodickovy? Nechci radeji hadat...ale vysvetelni by bylo fajn...

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky