Diskuse

Byla jsem mladistvá intelektuálka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chudacek.blog.idnes.cz

19. 1. 2012 11:12
Není to od Vás trochu nezodpovědné

přestat svět řešit a zachraňovat?

Když jsem před více než rokem poprvé vstoupil na Váš blog, tak jste ve sloupečku pod Vaší fotkou měla napsáno něco v tom smyslu, že se snažíte vylepšit nebo možná i spasit svět. Přesně si to již nepamatuji. Jistě to byla trochu sebeironie a nadsázka, ale souzeno dle Vašich článků jste to brala také dost vážně.

To se mi moc líbilo. A moc se mi ulevilo. Ani nevíte jak. Jistě znáte pohádku O převozníkovi. Pro mne jste byla spasitelka, stejně jako ten nový převozník v té pohádce. Řekl jsem si: "ejhle tady je žena, která se snaží zlepšit svět a píše pěkně. Já se tedy už nemusím snažit svět zlepšovat." :-) Tíha spadla z mých ramen.

A vy teď takhle. Pro svět doufám (a pro Vás se obávám), že jde jen o dočasnou depku a že se z toho dostanete a opět vstoupíte do boje za zlepšení světa.

2 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

19. 1. 2012 11:17
Re: Není to od Vás trochu nezodpovědné

Pokračování

Jen bych to nepřeháněl s dáváním najevo, že se považujete za intelektuálku, třeba jen proto aby jste nevypadala jako pseudointelektuálka. Z Vašich článků jsem však neměl dojem, že v tomto směru přeháníte. Jen jste jevila jistý nadhled a to se mi líbilo. Nějaký ten citát nebo odkaz však někdy neuškodí. Čtenáři se mohou poučit, nemusíme přece stále vše znovu vymýšlet.

0 0
možnosti

Miska Kvakin

12. 1. 2012 15:03
Ten titulek si koleduje

takže, dnes jste, paní exvinárnice, už jenom intelektuálka :-P;-)?

P,S. Promiň, Evčo, ale když já Tě rád zlobím :-)

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

13. 1. 2012 12:17
Re: Ten titulek si koleduje

Ne. Dnes jsem jen obyčejná vesničanka, jakých na každý návsi potkáte osmdesát. Psavka, kterou baví o světě přemýšlet, ale čím dát tím méně se jí daří ho brát vážně. Sebe v to počítajíc. ;-)

0 0
možnosti

proctonejde

12. 1. 2012 14:54
vecny boj mezi teorii a praxi

nastval vas nekdo, kdo se vas zeptal co vam ty vase "chytre" knizky rikaji na neco co jste se v nich dosud nedocetla? Nebo proste jste jen sebe sama vice "sebepoznala"? :-)

0 0
možnosti

proctonejde

12. 1. 2012 15:02
Re: vecny boj mezi teorii a praxi

nebo to byl slovni boj mezi dvema ruznymi teoriemi? Ctu vas rada :-) Me jen zajima co vas k sepsani tohoto clanku vedlo ;-)

0 0
možnosti

Daniel P.

10. 1. 2012 9:28
šmarjá, s kým jste to pila?

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

13. 1. 2012 12:18
Re: šmarjá, s kým jste to pila?

Já zas tak moc nepiju. :-) Tohle ze mne padá i za střízliva. Hrozný, co? :-)))

0 0
možnosti

Roman01

10. 1. 2012 0:37
...

Co může být více sexy, než ženská, která čte Dawkinse a jméno Feynman ji není cizí. Jen více  takových :) R^;-)

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

10. 1. 2012 1:57
Re: ...

Třeba taková, která čte Feynmana když jí kyne těsto na knédle a nikdy k té husičce, kterou u toho peče, nezapomene vychladit lahvinku(y) černýho píva?

Nebo vyložená snažilka, která si čte Filosofickou Revue cestou do hospůdky, ana cupká s džbánečkem pro točený?

;-)

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

9. 1. 2012 23:08
hlásím se k tomu mourovi

:-)

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

13. 1. 2012 12:19
Re: hlásím se k tomu mourovi

R^

0 0
možnosti

artea

9. 1. 2012 22:58
Pěkné foto

To co stojí za Evou krapet omládlo a učí mě to ve škole IT, je to pohodář a strašně rád se baví o matematice.:-)

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

9. 1. 2012 23:05
Re: Pěkné foto

Hmmmmmmmm V ... a berou v tý škole ještě nový studenty? :-)

0 0
možnosti

dolch

9. 1. 2012 22:37
To se mi líbí

Přijely k nám z dálky, intelektuálky.

Já měl dvě, Pepa tři, ale to sem nepatří

:-)

0 0
možnosti

Lobo - obchodník s mozky

9. 1. 2012 22:50
Re: To se mi líbí

A ty jsi určitě byl mladistvým básníkemR^

0 0
možnosti

habit-.!..

9. 1. 2012 21:55
... nic si z toho nedělejte...

... já jsem byl mladým proletářem, a taky nic moc...:-)R^

1 0
možnosti

Eva_Pallotto

9. 1. 2012 21:56
Re: ... nic si z toho nedělejte...

JO! ;-D Jste lepší! Vyhráváte! R^;-D

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

9. 1. 2012 21:33
Dyk já vim, že seš muj čovek!

;o)))

R^

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

9. 1. 2012 21:51
Re: Dyk já vim, že seš muj čovek!

Pojď, budeme se vzájemně hladit po hlavičce a říkat si: "Malej!" :-)))))

0 0
možnosti