Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

atvar

4. 3. 2011 11:15
Předpokládam, že všichni chlapáci

co tady v diskusi píšou, jak znásilnění není nic tak strašného, tak že to aplikují i na vlastní dceru a až se jí to stane, tak jí to vysvětlí jako zde v diskusi, že si to jen namlouvá.

0 0
možnosti

Sindibad

7. 4. 2011 1:10
Re: Předpokládam, že všichni chlapáci

Kámoš čas od času odhání chlapy od svý dcery a když jde teenage někam večer na diskotéku, vždycky ji říká, ať se neoblíká jako děvka :)

0 0
možnosti
CIF

comme il faut

25. 2. 2011 20:24
Zajímal by mě spouštěcí mechanismus

Autorka zjistila, že už ji nikdo nehledá?

0 0
možnosti
G

Gmur

20. 3. 2011 13:40
Re: Zajímal by mě spouštěcí mechanismus

co je to za blbost? ?

0 0
možnosti
JN

namestii

4. 2. 2011 15:33
Dočetl jsem se

Některé příspěvky v diskusi mě naprosto šokují. ... Po přečtení blogu jsem úplně nechápal, čeho že se to znásilněné bojí, proč to nenahlásí. Jaké pomluvy? Jaké stigma?... Nevěřil jsem, že může být dostatek lidí, kteří by to dávali oběti za vinu, aby to vůbec mělo smysl o tom přemýšlet.

Nyní už chápu a jsem opravdu šokován!!!

0 0
možnosti
TK

koutlosh

4. 2. 2011 15:37
Re: Dočetl jsem se

Asi je to o přístupu, ač v diskusi připouštím, že i žena se může právě svým vlastním nezodpovědným jednáním vystavit riziku, nenaznačuji tím zároveň, že je spoluviníkem. Zde není možnost nějakého stigmatizování.

0 0
možnosti
JR

xent

4. 2. 2011 11:12
posmech

Pokud si nasadim na krk zlaty retez co je videt na 100m a budu se v noci prochazet ozraly po "spatne ctvrti", tak to sice nedava nikomu zadne pravo aby mi rozbil hubu a okradl me, ale kdyz se to stane , tak moje reakce typu "ja za to nemuzu" bude pusobit pravem smesne. Tolik k osobi zusenosti popsane v clanku.

Co se tyka sexualniho nasili v rodine , je to hnus vypalit takovym nasilnikum cejch na celo.

0 0
možnosti
TK

koutlosh

4. 2. 2011 15:17
Re: posmech

Asi tak by to šlo říct, je znásilnění a znásilnění. Ani jedno není správné, ale pokud si holka na párty zahrává s chlápkem a užívá si pocit moci, který jí dává její atraktivita a jeho zájem, měly by si být vědoma, kdy se on díky například alkoholu ocitne za hranicí vlastního sebeovládání. Jeho za to chválit nebudu, ale říci, že ona ničím nepřispěla, je blbost.

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

4. 2. 2011 10:31
Tady je ten "zakopanej pes"...

:-/ ..hmmm. Myslím, že bych rád četl i verzi toho násilníka.

0 0
možnosti
IX

IfčaX

4. 2. 2011 10:51
Re: Tady je ten "zakopanej pes"...

Tak se podívejte do diskuzí a můžete si tu verzi toho násilníka domyslet, ne? Mohla si za to přece sama, protože se támhle usmála, jindy poděkovala za kompliment, pak ještě seděla a popíjela ve stejné společnosti jako on a ještě ke všemu se courala v noci po baráku bez doprovodu a jak teda chudák násilník měl vědět, že nechce...

0 0
možnosti
MV

marka40

4. 2. 2011 8:48
Karma veliká.

Víc nemám co dodat.

0 0
možnosti
S

Standa.Trn

4. 2. 2011 8:35
Víte co si myslí slípka, když za ní běží kohout?

Ještě jednu kličku aby si nemyslel že jsem štětka.

Možná to už tady bylo, je to fousatý vtip a pokud ho znáte, omlouvám se. Neodolal jsem pokušení to tady napsat, tak sorry.

0 0
možnosti
MV

marka40

4. 2. 2011 8:47
Re: Víte co si myslí slípka, když za ní běží kohout?

Vaše příspěvku vypovídají o tom, že v hlavě máte si tolik, co ten kohout.

0 0
možnosti
S

Standa.Trn

4. 2. 2011 8:18
Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

a potom na ni nestačíš. Když ti lehne před dírou nebo se ti ani nepostaví a ženská už je svlečená, tak to je ten pravý malér. To je ženská schopná zabít a ne jen jít na policii nahlásit že byla znásilněná.

Netvrdím že si ženské za každé znásilnění mohou samy ale zrovna tady v tomto případě z úvodního článku si ta paní pisatelka naběhla. Lézt do hotelového pokoje v náladičce s kolegou na nějakém tajném večírku? Jak si to má ten kolega vysvětlit, když byl taky v náladičce? To nebylo znásilnění. Do té cimry dobrovolně s ním vlezla.

Co měl ten kolega v náladičce asi dělat? Kdyby neudělal nic, byl by jistě velký slušňák, jenže též by riskoval posměch že je nějaký ňouma, kterému se patrně nepostavil nebo myslel že všechno co je chlupatý kouše nebo vlastně co já vím co?

0 0
možnosti
JN

namestii

4. 2. 2011 8:33
Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Já už byl mockrát s někým o samotě, ale nikdy jsem nikoho neznásilnil, ani nikdo mě. Mám se tedy cítit trapně?

0 0
možnosti
TV

tomtop

4. 2. 2011 7:44
chlapskej mozek

pamatuji si velmi dobře, jak před lety stačil jen pár pohledů, a měl jsem pocit, že mám u té ženské šanci... ne, nebyl jsem tak blbej, jen jsem chtěl ženskou. Z dnešního nadhledu si uvědomuji, že jsem viděl to, co jsem chtěl vidět ... a to chci napasovat na ty nadržené týpky, kteří jsou ochotní kvůli tomu ublížit .... oni prostě vidí to co chtějí .... jim stačí pár gest, které znamenají něco zcela jiného a už mají pocit, že je to pozvání ... a jak psal jistý psycholog, očekávají, že stejně jako v jejich fantaziích budou oběti milé a spolupracovat. Zjištění a frustrace že to tak není asi vedou k větší agresi ...

Tím vším ty grázly neomlouvám, jen se snažím nahlédnou

0 0
možnosti
S

Satyriana

12. 2. 2011 13:17
Re: chlapskej mozek

A o tom to je. Dokázat se na to podívat jinak a rozebrat si i v sobě, co jsem si kdy vyložil jinak. Myslím, že právě ta potřeba lidí, schopných vidět jako Vy, se v té dlouhatánské diskuzi bohatě ukázala.

Buďte na sebe hodný a opatrujte se, jste velmi vzácný... ;-)

0 0
možnosti
PO

POToole

4. 2. 2011 7:11
Názor pro diskutéry

Viník je násilník, oběť je oběť. A pokud chcete i jen náznakem podsouvat část odpovědnosti oběti, že měla provokativní oblečení a chovala se vyzývavě a tím dráždila úctyhodného občana, tak to je úplně mimo mé chápání. Oni jsou muži nesvéprávné bytosti, které se neumí ovládnout při pohledu na obnaženou kůži? 8-o

Pokud bych Vás pozvala k sobě domů na návštěvu a Vás zaujala moje nová, velká a krásná televize, starožitnost, vzácná kniha = napadlo by Vás si ji jen tak vzít? Nebo o ni požádat, a když řeknu ne, stejně si ji vzít? Také provokuji tím, že mám něco, co Vy nemáte a po čem třeba toužíte? Měla bych proto být raději chudá?

Ano, uvědomit si rizika a zbytečně neriskovat je důležité, ale spoluvina? Ani náhodou, sorry - násilí je vždy volba a tudíž odpovědnost pouze násilníka, ať se jedná o znásilnění, bití, týrání, zneužívání či psychické vydírání - a je jedno, jestli je to muž nebo žena.

0 0
možnosti
JM

blumblum

4. 2. 2011 9:18
Re: Názor pro diskutéry

Tedy, to je přirovnání. Vaše TV mě absolutně nezajímá. I kdyby byla zlatá. Pud rozmnožování je daný přírodou od vzniku života na zemi a je jeden z nejsilnějších. Pokud se žena v mini ohne pro cokoliv na zemi a odhalí intimní partie tak se mužův mozek automaticky přepne do oblasti malého mozku, kde právě pudy jsou. Pokud je posilněn alkoholem, který odbourává zábrany a vypouští pudy na povrch je malér hotov.

Dám Vám jiný příklad, myslím si, že trošičku zpřesňující: Liji benzín do ohně a mám oblečení potřísněné benzínem. Mám se pak divit, že se popálím?

Já tímto násilníky neomlouvám. Každý by měl vědět, kdy přestat a co je správné. Souhlasím i s autorkou, že většina znásilnění je v rodině a tato znásilnění považuji za neomluvitelné. Za neomluvitelné považuji i násilí na ulici, v lesích apod. Být ale soudcem a slyšet, že žena šla s mužem do pokoje popíjet. Asi bych trošičku přibrzdil s jednoznačným odsouzením. Tam bych asi přihlédl k polechčující okolnosti a trest bych nedal tak tvrdý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky