Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mibal

ANO, ANO vím, kam to spěje, ale to nemůžeme použít

Ale vážně, lze li to a chci li to, potažmo umím li to (samé jelito že...). Rozpad zotročujících struktur (majících jako side efekt stabilitu), vede k úžasné svobodě a samotě a osamocenosti a stárnutí děv a zrání hochů (mají li prachy); jinak taky jen stárnou. Tož máme, co jsme chtěli, pokud jsme to chtěli. Ale je jedna úžasná svoboda: zírat a představovat si a tak všelijak podobně.

0/0
7.2.2012 16:19

atvar

nemyslím, že manželství ohrožuje sexualita v médiích

Dáváte manželství jako protiklad uvolněné sexuality v médiích. Naštěstí už na tom předmanželském trhu se neúčastním a jenom ho pobaveně sleduju. Ale ta myšlenka mi nepřipadá úplně trefná.

Nemám úplně svoji odpověď. Ale empiricky se mi zdá, že aktuálně jde trend tím směrem, že najít stálého partnera mají vážné problémy hlavně ženy z nižších vrstev. Manželství se stává trochu luxusem, který je dostupný jen pro střední vrstvy. tohle všechno podle mě není zapříčiněno sexuální volností projevu.

(Jinak já obecně bych myslím dovedl žít s nějakou rozumnou mírou cenzury. Za Rakouska nebo za tatíčka Masaryka se žilo slušně i bez legálního porna).

0/0
8.12.2011 18:30

philipe

Bla, bla, bla ...

Máte problémy se sexuální satisfaction? Kupte si Robertka! Nebo si zaplaťte Gigolu. Žena po menopauze už nenmí pro muže atraktivní z mnoha důvodů. Ten nejdůležitější je, že muž-samec je od přírody určen k tomu, aby udržoval kontinuitu rodu, t.zn. plodil nové potomky. Vyhledává si tedy automaticky takové samičky, které jsou schopné ty potomky plodit. A ty plodné ženy jsopu už od přírody, můžete to nazývat i od boha, obdarovány tělesnými atributy, které muže-samce přitahují. Tak to bylo už před 10 tisíci lety a bude to tak dokud bude tato planeta existovat. Příroda se znásilňovat nedá a nepomůžou ani plastické operace ani hormonální substituce. Smiřte se se svým osudem, jiné už to nebude.

+1/0
8.12.2011 3:05

mak63

Re: Bla, bla, bla ...

nejen, ze jste hulvat, ale navic hloupy hulvat - abych byl slusny. blbec - abych byl trefny. "Nebo si zaplatte Gigolu" muze napsat opravdu jen nekdo, kdo je stejne "moudry" jako vy. Opravdu jen nerad bych Vas nekde potkal.

+1/0
29.12.2011 9:14

karel

Re: Bla, bla, bla ...

myslím že nestojí o to tě potkat, zjevně nebudeš vnadná samička :-P

0/0
15.1.2012 0:27

jiand38

Opravdu?

Zkuste si pustit nějaký film ze 70tých let. a srovnejte to s filmem z "dneška". V tom součastném když už je nějaká "milostná" scéna, tak neexistuje, aby si žena sundala podprsenku nebo vstala z postele nahá.

Všechno se nějak otočilo, sex je opět ve filmu nežádoucí, asi tak před měsícem jsem se díval na nějakou krimi (teda abych se vyjádřil přesně tak thriller) a docela jsem se musel smát, když ukázali "oběť", skvěle namaskovanou, jak ji ten "vrah" mučil, znásilnil a zabil. Ale před tím, než se jí zbavil, tak ji nezapoměl obléct alespoň prádlo (co kdyby to někoho pobouřilo...krev a rány nikomu nevadí).

0/0
21.11.2011 8:07

hendrixx

Všude samej sex?

Asi záleží hlavně na tom, kde se pohybujete. A taky jakou těm věcem kolem sebe přikládáte váhu. Jsou věci, který mi vadí podstatně víc, než sem tam někde nějaký to odhalený prso.

+1/0
20.11.2011 21:48

tajny agent

No nevim ...

mne osobne prijde krestansky pristup propojeni sexuality se svazkem s danou osobou jako mnohem lepsi nez dnesni sobecke vybijeni si nervozity sexem. mne osobne je vrcholne neprijemne kdyz mi nekdo sex kdekoliv podsouva protoze se mi tim nechtene vtira do soukromi a je u mne timto hnusnym parazitem. Jsem rad ze uz nedelam v CR de to na pracovisti neustale sexualne jiskrilo ... tady mam klid. Vyrovnany clobvek ma svoji sexualitu pod komntrolou a prave ti co ji nemaji tak ty co ji maji zesmesnuji. Uboha doba.

+1/0
20.11.2011 17:21

Patrik Šebesta

Pubertální sexuální frustrace muže

Pubertální sexuální frustrace muže nebyla vybíjena manželstvím (to možná v letech 1950-1990), po celá tisíciletí byla pubertální sexuální frustrace u mužů vybíjena válkou. Vstup do manželství bylo před 200-400 lety někdy kolem 20 let věku a u žen 13-16 let. Ovšem muži tehdy byli nejméně pět let ve válce, tedy psychický vývoj byl někde kolem 30. let věku (v té době už počínající stáří). je to vidět i za R-U a v prvorepublikových filmech, jakož i u rodných listů prarodičů a praprarodičů - můj otec se před IIWW. válkou narodil až když bylo mému dědovi 28 let - v t době již "dědek".

0/0
20.11.2011 15:57

IfčaX

Re: Pubertální sexuální frustrace muže

Před 400 lety nevím... před 200 lety už to tak určitě nebylo, a  za první republiky v žádném případě ne.

Obě moje babičky se vdávaly okolo pětadvacítky.  Brzké svatby (v 18-20 letech, občas i dříve) byly hromadným jevem spíš až za socialismu.

0/0
20.11.2011 18:18

zpetak

Hezky vecer.

Sex, sexualita. V kazdem veku stejna. Za stareho Rima byla propracovana. Byl to kult tela. Krasneho tela a krasne telo probouzi sexualitu. Krestane. Sexualita byla navenek potlacovana. Ale podivejte se na obrazy a sochy pany Marie. Krasna zenska. Autori cosi vedeli o zenskem telu. A tak museli vedet i cosi o sexualite. Tudiz i ten nejzarputilejsi krestan, ktery navenek se ukazoval jako purista, doma ci vedle vydupaval jako kralik.Mocni se sexualite "prodavali" verejne. Dnes je to vec reklamy. Sexuality neni vice ci mene nez jindy. Sexualita Homo Sapiens nejsou pornofilmy ci casopisy, ty jsou jen kseftem. Sexualita je dana cloveku uz od doby, kdy se priroda rozhodla, že ho udela "panem tvorstva". Jasejme nad timto darem, a vyuzivejme jej s plnymi dousky.

Myslim si take, ze ti co tvrdi, ze nemuzou najit protejsek ke stalejsimu vztahu nekde delaji chybu. V zakladu kazdy jedinec Homo sapiens ,zdravy po fyzicke a dusevni strance,touzi po stalem vztahu.Kdyz ne, je nemocny.

0/0
19.11.2011 21:44

Eva_Pallotto

Re: Hezky vecer.

"V zakladu kazdy jedinec Homo sapiens ,zdravy po fyzicke a dusevni strance,touzi po stalem vztahu.Kdyz ne, je nemocny." To nevím, to bych asi nesouhlasila. Co to je, "stálý vztah"? Celoživotní monogamní vztah? Jak moc je to lidská přirozenost a jak moc sociální konstrukt?

0/0
21.11.2011 5:58

naruzichapodnebesy

Re: Hezky vecer.

Nevím, celý život jsem tak nějak od přírody monogamní. A nikdy mne nenapadlo o tom přemýšlet. Ne že by nebyly příležitosti odbočit či zakličkovat.... Možná je to o hledání něčeho hlubšího v tom druhém než jen chvilkového vztahu či zpestření sexuálních zkušeností? No.... už na tom nejspíš nic měnit nebudu. A nelituji. ;-) :-)

0/0
21.12.2011 8:42

Eva_Pallotto

Re: Hezky vecer.

:-) Což je naprosto v pořádku. Někdo jsme prostě stavěnej tak a někdo onak. ...

Jen z toho, že my sami to máme "nějak", nemůžeme usuzovat, že to tak nutně má a musí mít celej svět...

0/0
21.12.2011 17:34

fajrflaj

Vím o čem mluvíš..

Jsem jedna z té generace ve které najít osobu co chce vztah je těžší než cokoli jiného na světě.. A co pak dělat jiného než hledat?

A píšu o tom "hledání", je hodně jednoduché to odsoudit, ale těžké třeba i trochu pochopit..

Kdyžtak zde:

vsechanici.blog.cz

0/0
19.11.2011 19:07

Kristyna.Hob

sex kultem...

Zdá se mi, že z bojů o to, jestli je normální být heterosexuální nebo homosexuální, jsme se přesunuli o kousek dál a ze sexu v jakékoliv podobě se stal kult... Je jedno, jestli s holkou nebo s klukem, hlavně když hodně. Místo homosexuálů je dnes "nenormální" prostě sex nemít. Naprosto souhlasím s tím, že to pak vede k frustraci u těch, kdo si nemohou najít partnera... Možná už by bylo na čase se zase posunout o krok dál a za "normální" prostě považovat všechno, co se lidem líbí, hetero-, homo- i asexualitu. Ať si každej dělá nebo nedělá, co chce...

0/0
18.11.2011 22:28

rudaz

Re: sex kultem...

Dělat co chce? Copak je nechaj? A co zákony přírody, Vesmíru? Vše mimo tyto zákony jsou závislosti a ty jde léčit. Pokud ovšem pacient chce se léčit. Kulturou zdravého rozumu a vůle. Další viz díla/knihy Břetislava Kafky z Červeného Kostelce. Nebo mrkněte na www.bruno-groening.org. Výběr je možný a je ho dosti, jen se nevymlouvat.

Potom bude líp.R^V

0/0
18.11.2011 23:59

tomtop

Re: sex kultem...

znám více lidí, kteří žvaní celý život o zákonech a hltají tento druh literatury .... nemám pocit, že by byli šťastní , stále se jen týrají a podléhají kdejaké alternativě bez ohledu na to, zda je dobrá, nebo špatná ...

0/0
20.11.2011 14:26

Jan Vrana

Kratke shrnuti

Sympaticka autorka popsala velmi vystizne aktualni problem sexuality. Horsi je to s nastinem moznych reseni. Ja jako hloupy clovek vzdy potrebuji strucne shrnuti, tak jsem si jej dovolil udelat: drive bylo vsechno spatne, ale popsany problem prakticky neexistoval. Dnes problem existuje a je treba jej resit. Jak, neni znamo, ale hlavne se nevratit do dob, kdy bylo sice vsechno spatne, ale popsany problem neexistoval. 

Neni to podobne v jinych oblastech lidskeho snazeni?  Drive bylo vsechno spatne, ale jedlo se jen tolik, kolik bylo mozno dustojne vyprodukovat. Dnes s odpustenim žereme vsechny druhy mas trikrat denne sedmkrat do tydne. Jak se tato masa "vyrabeji", nechtejme radsi ani vedet. Pak se nakladne lecime na tzv. civilizacni choroby. Chtelo by to nejak resit, ale hlavne se nevracet zpet.

Drive si lide koupili jen to, na co si poctive vydelali. Dnes maji vsechno na pujcky ci za necestne ziskane penize. Pujcuji si i staty a pujcky nelze splatit. Chtelo by to nejak resit, ale ...

+1/0
18.11.2011 17:26

a co kaja pije?

tak jsem si to přečetl

a.... NIC. Ani zajímavý, ani vtipný, prostě nic.

0/0
18.11.2011 15:55

ignacius01

az na jednu veticku

nehorazne kecy ...

0/0
18.11.2011 12:58

Jay6

No a co?

Jako redaktorka gay časopisu máte docela mezery. Třeba byste mohla více rozlišovat pojmy jako je sexuální orientace(která je pochopitelně vrozená a nedá se změnit)a sexuální chování(které se samozřejmě změnit dá). I když nechápu co by mohlo vést atraktivního heterosexuála k tomu, aby změnil sexuální chování a dal se do homosexuálního styku(kromě dlouhodobého pobytu ve věznici, na pustém ostrově bez přítomnosti opačného pohlaví, detoxikaci alkoholem či jinými látkami či u zvídavých pubescentů a adolescentů touha po sexuálním experimentování)? A sex tu byl vždycky ve stejném množství jako teď(tedy přepočteno na počet obyvatel). Jen se o něm méně mluvilo, méně vědělo, ale praktikoval se ve stejné míře jako dnes. Pornografie existuje od nepaměti, jen díky absenci kopírek a internetu se šířila pomaleji a byla vzácnější. Kamasútra je hodně stará.Mistrovské pornografické grafiky z Číny a Japonska také. A k čemu původně sloužila tvůrci soška Věstonické Venuše také není třeba rozmazávat.

0/0
18.11.2011 11:53

rudaz

Re: Doplnění vzdělání

Jen dotaz - sexuální orientace je vrozená? To prokázal kdo?

Statistika o životě a díle GLBT se nachází na www.hcjb.cz, v nich "Zápas o duši" č.68, článek "Homosexualita", autor MUDr.Štěpán Rucki CSc. Precizně je v článku popsána i nutkavá (kompulsivní) porucha chování, tedy závislost. Zkusíš to, zvykneš si a potom jsi závislý. Jak prosté.

Každá závislost je léčitelná, viz knihy pana Břetislava Kafky z Červeného Kostelce, zvláště ona "Kultura rozumu a vůle". Mezi 16ti tisíci jím vyléčenými byli i GLBT, tedy i homosexuálové. Oni chtěli, rozhodli se jít zdravou cestou a bylo jim pomoženo...

Takže vychovatelé nesdělili všechno. Bude líp.

R^V

+1/0
19.11.2011 0:04

Jay6

Re: Doplnění vzdělání

LOL:-);-)R^

0/0
19.11.2011 19:20

fikacek

P.S.

Podotýkám ale, že na celém příspěvku se mi moc líbila odpozorovaná logika sociální dynamiky.... jako analýza moc hezký... :-)))

+1/0
18.11.2011 9:33

Jiříček Lumpíček

Re: P.S.

SD funguje a platí ...

0/0
20.11.2011 15:38

fikacek

já myslím, že řešením je svoboda

No, zase nejsem takový expert, abych navrhoval nějaká zaručená řešení.... ale jedno pomocné by bylo. :-) Jsem pro svobodu.... tedy je tedy svoboda, co se týče sexuálních praktik... tak bych k ní přidal svobodu vyjadřovat názor na ně.. a hned jeden vyjádřím.

Zcela zřejmě nepatřím ani do jedné ze zde uvdených kategorií, ale někam doprostřed. A když tak koukám na ty sexuální praktiky kolem, tak je mi nevolno. Ne, nebudu kázat žádnou morálku, nejsem ani věřící ani puritán. A měl jsem možnost si vyzkoušet lecjaké praktiky, ale u něčeho jsem hned řekl ne, a některé věci jsem si vyzkoušel jednou, a bylo mi hned jasné, že tudy cesta nevede.... protože mám jakousi estetiku.

Takže to neberu morálně, jen esteticky (vždycky jsem byl umělecko-vědecký typ), a prostě mi spousta praktik přijde neestetických. Když je lidé chtějí dělat, ať je dělají, ať se v tom chrochtaj, když jsou tak ubozí. :-) Já si nechám svůj styl, který mi vyhovuje.

Prostě většina lidí je masa, a masa má jen průměrnou úroveň. :-)

0/0
18.11.2011 9:27

Ježikača

zdravím,

bohužel se domnívám, že nastane další sexuální znárodńování. chi. v rámci postupující emancipace by mohli být brzy muži na příděl na úřadě v místě bydliště. 8-o

0/0
17.11.2011 19:59

rudaz

Re: zdravím,

Tak to věštila i Sibyla. První na svět přišel muž a poslední z něho odejde žena...

Bude líp.R^V

0/0
18.11.2011 0:10

IvaPekárková

Tak tím sexuálním komunismem...

... jste mě dostala. A vy teď fakt děláte redaktorku gay časopisu? Jo -- sorry, že jsem nedostatečně přesexualizovaná: KTERÝ je ten nejprodávanější artikl v sexshopech?

0/0
17.11.2011 9:14

tomtop

svět

"Svět se stal téměř přes noc nesmírně nespravedlivým."

Svět nebyl nikdy spravedlivý ... současná doba přes všechnu špínu je poměrně velkým blahobytem ... ovšem na dluh. Tím myslím to, že to tak možná nebude vždy .... možná v našich soukromých životech, možná globálněji ....

Žádná doba nebyla spravedlivá a dokud jsou lidé lidmi asi ani nebude....

0/0
16.11.2011 21:57

Eva_Pallotto

Re: svět

Souhlasím.

To tvrzení v uvozovkách je nadsázka.................

0/0
16.11.2011 22:00

rudaz

Re: svět

To řekl kdo, že žádná doba nebyla spravedlivá? 2 tis.let před n.l. Sumerové seli a sklízeli podle postavení hvězd, víte? Řídili se zákony Vesmíru více než-li my si umíme představit., žili šťastně. Končí věk Ryb(samá válka) a nastává věk Vodnáře. Bez válek a zaneřádění ovzduší a půdy. Využívat se budou čisté energie, viz vynálezy N.Tesly.

„Pokud chcete poznat tajemství vesmíru, zajímejte se o jeho frekvence.“ » Nicola Tesla.

A bude líp.R^V

0/0
19.11.2011 0:10

tomtop

Re: svět

žili šťastně stejně jako my ... rozdílný byl je styl života. Váš příspěvek je čirý idealismus pomíjející že lumpové co nám občas něco kazí byli a jsou a dokážou udělat ze života peklo. K tehdejší době - umíralo se víc než dnes, život byl daleko tvrdší. Štěstí si každý nosí v sobě a je jedno o jakou dobu jde .... můj příspěvek byl ale o tom, že jako taková spravedlnost TAK JAK JÍ CHÁPEME MY neexistuje. Je li nějaká vyšší spravedlnost, pak jí nerozumíme natolik, abychom měli jistotu v čem konkrétně spočívá ... mnohá náboženství dávají rozumným lidem vysvětlení a naději, šílencům a fanatikům zbraň a peklo...

0/0
20.11.2011 14:23

falm

Ošívání se koná jen ve Vaší fantazii

"„spím s klukama, ale nejsem gay“. Homosexuálové se budou ošívat, že to posouvá homosexuální chování do nedůstojných rovin sexuálních experimentů " ---

Homosexuálové patří zpravidla mezi ne-li přímo vzdělané, pak přinejmenším mezi důkladně poučené skupiny lidí. Proto dobře vědí, že existují rúzné typy sexuálního chování, včetně sexuálních experimentů nebo sexuálního náhražkovitého chování. Každý normální homosexuál totiž, jakmile začne brát rozum o svém sebeuvědomění, začne hledat odpovídající zdroje informací, kde je toto vše (a mnohem,mnohem více) kvalitně popsáno.!

Takže, ošívání se koná jen ve Vaší nepoučené mysli a naivních představách o tom, jako to chodí u gayů.

0/0
16.11.2011 20:46

Eva_Pallotto

Re: Ošívání se koná jen ve Vaší fantazii

No.... ono to tak možná na první pohled vypadá, ale na ten druhý určitě nebudeme ve sporu. Znalí homosexuálové samozřejmě dobře znají rozdíl mezi homosexuální identitou a homosexuálním chováním. Jenže - a na tom se pravděpodobně shodneme také - existuje velká skupina homosexuálů, kteří by se velmi rádi tvářili, že homosexuální chování bez homosexuální identity neexistuje.

Nemám tím ani tak moc na mysli jednotlivce, jako spíš "homosexuální doktrínu". Ta totiž zarputile hlásá, že homosexuálními se všichni homosexuálové rodí, a že homosexuální inklinace jsou dané geneticky a že přes ně nejede vlak. Že existují dva genetické druhy - homo heterosexualis a homo homosexualis....

Já to chápu, ostatně jsem svého druhu taky "homosexuální aktivista"..... ale jak oba dobře víme, celé je to daleko komplikovanější.......

0/0
16.11.2011 21:41

sabka

no nevím, nevím,

sex mi čím dál víc připadá spíš jako zábava pro chudě, asi stárnu....;-(

0/0
16.11.2011 6:50

Modrý a zelený blesk

Re: no nevím, nevím,

Ale to je přece dávná pravda.

Krom toho, sex je pro děti.

Dospělí chlastaj.

+2/0
16.11.2011 8:48

Modrý a zelený blesk

Takže malé shrnutí,

i největší ošklivou na planetě, když si vydělá pár kč, může zaskočit za prostitutkou, což je, jak známo, rychlé, levné a bez keců.

Nevím přesně, jak jsou náckové atraktivní, ale obvykle partnerky mají, stejně jako například komunisté. Ostatně jsou příbuzní, že.

Přehršle sexuality ve denním životě je prostě reklamní poutač, ostatně vy jste svůj nadpis volila zrovna tak a zrovna proto.

Čili pokud vám za to někdo platí, tak vyhozený peníze, jinak ztráta času.

0/0
15.11.2011 21:18

Eva_Pallotto

Re: Takže malé shrnutí,

2/3 z toho, co píšete, s radostí podepíšu...... ;-)

0/0
16.11.2011 22:01

žíznivej velbloud

karma

0/0
15.11.2011 19:49

Gmurr

velka karma samozrejme

uz jen za tuhle vetu: už jste někdy viděli atraktivního nácka? Fotky z jejich srazů jsou takové veselé panoptikum těch, kteří na současném sexuálním bitevním poli nemají nejmenších šancí…"

Mate naprstou pravdu, me to taky napadlo.

+1/0
15.11.2011 14:46

Modrý a zelený blesk

Re: velka karma samozrejme

Hlavně ty jejich holky, to je kolikrát naprostá hrůza.

+1/0
15.11.2011 16:03

tomtop

Re: velka karma samozrejme

vrána k vráně, chudák k "chudačce" .

0/0
16.11.2011 21:59

Eva_Pallotto

Re: velka karma samozrejme

Vidíte to, jak spolu hezky souhlasíme.....

Když se podíváme na ta jejich "děvčata z nouze", jistě nebudeme daleko úvah, jak moc je to frustrující......;-)

0/0
16.11.2011 22:03

Realista

Re: velka karma samozrejme

Toto se probíralo s ohledem na situaci ve východním Německu po sjednocení. Děvčata s maturitou odešla na zkušenou do západní části země. Holčičky to byly mladé a šikovné, tak se tam vdaly a ve východním Německu zůstal velký počet špatně vzdělaných nezaměstnaných mladíků, kteří inklinují k extrémním názorům a neznají nic jiného než agrese.

+1/0
17.11.2011 0:57

AA01_multinekulturní

Re: velka karma samozrejme

Nevím, daleko odpudivější zjevy mi přijdou různé ty odredované zjevy z těch zelených stran či Ne rasismu atd.:-(

0/0
18.11.2011 0:17

baloun

Sexuální komunismus byly spíš šedesáté roky,

kdy v tomto ohledu bylo "všechno všech". Hlavně hippies v tomhle vynikali. Komunismus byl k sexu hodně odtažitej.  Sex rozveseluje a bolševik nevěřil nikomu, kdo se nesmál výhradně na rozkaz.

0/0
15.11.2011 14:10

Eva_Pallotto

Re: Sexuální komunismus byly spíš šedesáté roky,

Hodila jsem příměr "komunismus" a mnoho lidí si to začalo vztahovat na dobu hodně blízkou. Já to ale myslela spíš tak někdy 1920 a před....¨

Omlovám se za mystifikaci....

0/0
16.11.2011 22:06

ccaaggii

nemůžu nereagovat

vážená autorko, váš příspěvek je rozhodně zajímavý a je v něm pár podnětných bodů, ale v něčem se taky hodně pletete. Veškerá agresivita světa neplyne jen ze sexuální frustrace. To se dostáváme do Freudovského uvažování, které v reálném světě je nesmyslné. Vezměte si starověký Řím. Běžně se obcovalo se spoustou žen i se spoustou mužů, homosexuální styk byl módní záležitostí (podobný fenomén jako o kterém píšete vy), dokonce byl vzájemný přístup obou pohlaví k sobě samým i k tělesným funkcím tak blízký, že existovaly společné veřejné toalety a prostitutky byly společensky velmi vysoko na společenském žebříčku.

Ve vašem křesťanském středověku se souložilo ostošest a taky není pravda, že všichni. Sex nebyl tabu jako dnes např. v USA.

0/0
15.11.2011 11:09



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.