Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CHYREN

Nesouhlasím.

Teplouši jsou out, lesby in. A nic na tom nezmění ani aktivismus jedný blondýny, co chce zachránit heteráčskej svět od jeho samého. Od bloncky, co z očí do očí bude dycky tvrdit, že nic nezachraňuje, do ničeho se nemíchá, je strašnej sobec a ... a ..;-)[>-]

0/0
26.8.2011 14:21

Daniel Vávra

Má to i druhou stranu

Přestože jsem vlastně na opačné straně tábora a myslím, že docela dobře (a zcela jinak než vy) chápu to co se snažil vyjádřit Hájek, tak váš článek považuji za velice dobrý. Bohužel, taky jednostranný, snad kvůli poněkud vyhrocené situaci. Nikdo normální myslím nepopírá (a to ani Hájek) těžkou situaci gayů. Problém je, že to má i druhou stranu a za negativní nazírání si může celá řada gayů sama. Stačí se podívat na pořad Q (nebo jak se to jmenuje) na ČT. Snaha umožnit gay scéně vyrobit si pořad o sobě a pro sebe a sloužit tak menšinám. Několikrát jsem ho shlédnul a bylo to opravdu smutné podívání a to myslím, že i pro většinu adresátů. Recenze podniků určených k nezávaznému sexu, oplzlé řeči, nic víc. Ze všeho bylo vidět, že vlastně není o čem točit. Homosexuálové se kromě té sexuality v ničem moc nelyší, takže pořad ve výsledku jen sklouzl k demosntrativní oslavě té sexuality a okecávání stále toho samého. To už můžeme točit pořady pro návštěvníky bordelů. A to je to co vadí.

0/0
25.8.2011 23:31

1888

Pisu protoze ackoliv

nejsem teplej je mi dnes desny teplo

0/0
25.8.2011 23:19

vena65

Díky

za článek R^

0/0
23.8.2011 11:36

efix

K tomu křesťanskému pohledu...

Jeden ze základních principů křesťanství je odmítat hřích ale přijímat hříšníka. Proto skutečný křesťan nikdy nemůže odmítnout homosexuála pro jeho homosexualitu. Stejně tak ovšem křesťan nemůže přijmout sexuální aktivity mezi osobami stejného pohlaví, protože to je v Bibli jasně označeno jako hřích.

0/0
20.8.2011 16:20

Eva_Pallotto

Re: K tomu křesťanskému pohledu...

jj, to je pravda

úplně by stačilo, kdyby si (obecně) lidi odpustili ten zpupný pocit, že oni vlastní jediný návod na to, jak by druzí (!) měli žít své životy...

to by pak byl ráj na zemi a nemuselo by se čekat na to, zda to vyjde nebo nevyjde :-))))

0/0
21.8.2011 23:31

fidel

hezky napsáno

R^ ............................VVV

+1/0
19.8.2011 7:49

rudaz

Láska

Jsem rád, že v závěru autorka zmínila "lásku". Takže pokud opravdovou láskou disponují GLBT, mají i víru. A Bohové, kteří podle autorky snesli pěkné počasí na Prahu, vzkazují tohle:

"Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani samcoložníci(hms, tedy GLBT), ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království" » 1 K 6:9-10 (Zápas o duši č.100 "Křesťan na hromádce", str.19 na www.hcjb.cz).

Takže určitě všem GLBT předávejte vzkaz Boha (každý jej může nazývat různě - Čchi, Prána aj.), je dokonce povinností křesťana napomínat druhé, upozorňovat je na nepravosti.

I kdyby nikdo mezi vámi křesťanem nebyl, jak si vysvětlujete zániky říší (Sodoma, Babylón aj.) v historii lidstva? Což to nebyl trest? Vzdělávejte se a bude líp.R^V

0/0
18.8.2011 20:23

Smoking Lilly

Re: Láska

rodo, trochu jste si to ve sve panbickarske vasni popletl, Sodoma bylo jedno z 5 mest podle Tory, je-li to pravda je ?

0/0
18.8.2011 21:31

hadassa

Dík za tenhle text!

Upřímně vám, paní Evo, děkuju za tenhle text. Až mne v poslední době zaskočilo, kolik netolerance rezonuje na blozích a a diskusích idnes. Děsí mne to z mnoha důvodů, bojím se, že pan prezident si chystá zápolí pro další politickou budoucnost a obaluje se lidmi jako je pan Hájek a další aktuální hrdinové. Je krásné číst, že průvod měl takovou atmosféru, jak jste ji popsala. Kdybych se potkala s těmi mladými křesťany, asi bych jim připomněla Chválu svaté lásky - podle mne je to Tolerance a Láska a úcta k životu. Těším se na vaše další texty R^!

+2/0
18.8.2011 20:06

rudaz

Re: Dík za tenhle text!

Mladí křesťané - autorka souhlasí? Takže je třeba tyto křesťany varovat a připomínat jim chválu svaté lásky tímto:

"Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani samcoložníci(hms, tedy GLBT), ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království" » 1 K 6:9-10 (Zápas o duši č.100 "Křesťan na hromádce", str.19 na www.hcjb.cz).

Pokud jsou skutečnými křesťany a chtějí být spaseni, ať se poučí. A pracují na sobě ke chvále Boží, neboť:

"Smyslem lidského života je dokázat Stvořiteli, že jsme poslechli jeho vůli." » Mgr.Šebastián Kneipp. Předpokládám, že nikdo nezpochybní myšlenku pana Kneippa.

Bude líp.R^V

0/0
18.8.2011 20:31

Smoking Lilly

Re: Dík za tenhle text!

Vam tezko, rudazRv

+1/0
18.8.2011 21:32

hadassa

Re: Dík za tenhle text!

Jen jste mi dokázal, jaké "andělské" jazyky to Pavel vlastně myslel.

0/0
19.8.2011 8:26

efix

Re: Dík za tenhle text!

"Dokázat" něco všemohoucímu Stvořiteli? Není to trochu paradox? Jako omilostněný hříšník tvrdím, že nemusím Bohu nic dokazovat, protože On už mne přijal skrze obět Ježíše Krista. Což samozřejmě neznamená, že se nebudu snažit žít správně a čistě..

0/0
20.8.2011 16:24

holkazhane

Váš článek

mě přiměl k tomu, abych se (ač v časové tísni) přihlásila do diskuse a s chutí vám dala karmu. Je mi úplně jedno, jakou sexuální orientaci mají mí sousedé nebo spolupracovníci. O akci jsem se začala blíže zajímat až po "reklamě z Hradu". Momentální obsazení funkce prezidenta je pro mě nepřijatelné a s jeho dvorními šašky zvláště. Taky jsem nepřemýšlela o dospívání homosexuálů a o psychické potřebě vyrovnat se s odlišností.

A kdyby nebyla Praha tak daleko, šla bych taky. Taky nechápu, proč si vůbec někdo může myslet, že rozvody a děti  bez rodin nebo úplných rodin mají na svědomí účastníci pochodu.

+2/0
18.8.2011 15:05

rudaz

Re: Váš článek

GLBT je závislost(nutkavá porucha chování), víte? Více:

Statistika o životě a díle GLBT se nachází na www.hcjb.cz, v nich "Zápas o duši" č.68, článek "Homosexualita", autor MUDr.Štěpán Rucki CSc. Precizně je v článku popsána i nutkavá (kompulsivní) porucha chování, tedy závislost. Zkusíš to, zvykneš si a potom jsi závislý. Jak prosté. Doporučuji přečíst všem, jde o varující statistiku.

Takže psychickou potřebu GLBT je třeba směrovat ze změně, k obrácení k Bohu. Ovšem pokud jsou to křesťané. Nemohou potom říci, že nebyli poučeni. Když už jim to doposud jejich vychovatelé neřekli.

Bude líp.R^

0/0
18.8.2011 21:00

corydoras

Prague e... to... Jo! PRIDE!

Pokoušet se stavět svou sociální či jinou výlučnost na prenatálně determinovaných vlastnostech neovlivnitelných vůlí se dá definovat asi takhle: Jé hele ty máš deset prstů. Já mám taky deset prstů. Budeme kamarádi. Vymyslíme slogany, supr oblečení a tajný gesta. Pak najdeme někoho kdo má devět prstů a rozbijeme mu hubu. Eště že ty heteráci maj aspoň to Rio.

+1/0
18.8.2011 11:57

František Stočes

A co adopce dětí? (1)

Jako blog je to hezké, blahopřeji a karma. Je tu ale určitý rozpor: Píšete: „Kdo se o to nezajímá asi netuší, že dospívat s takovou identitou je mimořádně těžké. Třetina transsexuálů se pokusí o sebevraždu, každý desátý uspěje. Bohužel nejsou neobvyklé sebevraždy dětí. LGBT čelí šikaně, často mají pocit, že svou identitu musí skrývat, že jsou na celém světě úplně sami, mnohdy mají velké problémy s přijetím sebe sama. Když se jim vším tímhle podaří ve zdraví projít a přežít, jsou na sebe právem hrdí.“

Z toho plyne, že může jít o poměrně silné a neurotizující až traumatizující zážitky, což je samozřejmě smutné, ale vzniká otázka: jak asi mohou vychovat děti, jejichž adopci začínají požadovat? A co když jsou odlišné sexuální orientace (pyromanie, sadismus, pedofilie, gerontofilie apod.) opravdu jenom symptomem nějakého syndromu.

Pokračování

+1/0
15.8.2011 13:49

holkazhane

Re:Tolerancí?

Pochopením? (Lékařskou radou, pomocí?)

+2/0
18.8.2011 15:08

František Stočes

A co adopce dětí? (2)

Pokračování

Co když má každé novorozeně větší či menší geneticky daný sklon k některým „běsům“, které se např. rozvinou jako důsledek nějakého traumatu; což na druhou stranu znamená možnost vyléčení.

Např. v USA již v 60. letech byla srovnávacími výzkumy u homosexuálních pacientů v mnoha případech zjištěna existence typické rodinné situace - dominantní matka a chybějící role otce (která se současně vyskytovala i u jiných klientů psychoterapie). Studie dr. Spitzera z roku 2001 naznačuje, že homosexuální osoby se mohou změnit v heterosexuální pokud skutečně chtějí. Jeho závěry ovšem ostře  napadli mj. aktivisté bojující za práva gayů... Viz Vřava nad studií o sexuální orientaci ZDE .

Mně ty reakce LGBT aktivistů připadají dost hysterické. Kolik procent gayů a leseb se pokusilo vyléčit a opravdu toužilo po vyléčení? Pokud by jenom 10% z nich bylo úspěšných a založili heterosexuální manželství, zplodili a vychovávali a milovali vlastní děti, pak by to bylo cennější než sto Prague Prides

+1/0
15.8.2011 13:46

František Stočes

Re: A co adopce dětí? (2)

Sorry, zapomněl jsem přidat link na článek

Vřava nad studií o sexuální orientaci

http://www.netsocan.cz/socan/num0103/row.html#row

0/0
15.8.2011 13:58

Eva_Pallotto

Re: A co adopce dětí? (2)

Omlouvám se, nestíhám, tak okomentuji jen tu poslední větu: Kdybyste jen tušil, jak se takové "léčby" prováděly, jaké mají důsledky apod. (chápu, nezabýváte se tím, tak netušíte), garatuji Vám, že byste nikdy nic takového nenapsal.

Velmi doporučuji film Modlitba za Bobbyho, tam je z toho hezky varovný sumář.

Lidem lze vymýt mozky, ale platí se za to strašná cena.

Proč by, proboha, někdo o léčbu homosexuality stál? Nestojí o ni nikdo, protože homosexualita není ani trochu nemoc, dokonce to není ani problém - problém je okolí. Homosexuálové, kteří se nechávají "léčit", tam totiž chodí "dobrovolně", na nátlak svých rodin a církve.... Dopadá to hrůzně.

Doporučuji najít si nějaké ex-ex-gay stránky, tam najdete příběhů, že z toho neusnete....

+4/0
15.8.2011 15:29

rudaz

Re: A co adopce dětí? (2)

Ale, ale - je důležité, od koho a kde se GLBT nechávají léčit, víte? Používejte všichni zdravý rozum, nedejte se manipulovat!

Určitě to nedopadá hrůzně v Kruhu přátel - duchovní pomoc, viz www.bruno-groening.org. Ještě než začnete kritizovat společenství tohle, zajděte mezi ně, žádná sekta. Tam může přijít každý - bez rozdílu barvy pleti, rasy či náboženství. A nenutí vás platit, chodit jako v nějaké sektě. Nevěřte mi to, ověřte si to. A prohlédněte si ukázky filmu, žádný podvod. Funguje to v praxi.

Nebo viz "Meduňka", tam jsou léčitelé schopní. Nebo:

Každá závislost je léčitelná, viz knihy pana Břetislava Kafky z Červeného Kostelce, zvláště ona "Kultura rozumu a vůle". Mezi 16ti tisíci jím vyléčenými byli i GLBT, tedy i homosexuálové. Oni chtěli, rozhodli se jít zdravou cestou a bylo jim pomoženo...

Prostě dnes jsou možnosti nepřeberné, jen se nevymlouvat, nebýt pohodlný. Zajet si třeba na poradu za panem Havelkou do Bohdalova u ZR. Prostě na sobě pracovat. A bude líp.

0/0
18.8.2011 21:11

Smoking Lilly

rudaz

Proboha, nespinte ten blog!!

+1/0
18.8.2011 21:35

rudaz

Re: A co adopce dětí? (2)

Proč by někdo měl o léčbu stát, tedy usilovat o změnu v životním stylu? Pro tohle:

"Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani samcoložníci(hms, tedy GLBT), ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království" » 1 K 6:9-10 (Zápas o duši č.100 "Křesťan na hromádce", str.19 na www.hcjb.cz).

Samozřejmě pokud jsou věřící, jako že jo. Mluví o lásce a kde je opravdová láska(nemateriální), tam je i víra. Potom přichází i naděje automaticky. No a když chtějí být spaseni, měli by vědět něco z Bible, viz nahoře.

Bude líp.R^V

0/0
18.8.2011 21:14

holkazhane

Re: Asi to není moc přesné přirovnání,

ale když je někdo levák, je šikovný a zručný, proč by se měl násilím předělávat na praváka? A ne že by se tak nedělo i s patřičnými psychickými dopady na dítě.

Proč by se dnes někdo, kdo se narodil levák (homosexuál) uměle nutil do opaku? Levákova levá ruka je přirozeně funkční. Stejně je přirozené, že homosexuálové se zamilují do stejného pohlaví. Nemám až tak nízké IQ, ale vás, ani vám podobné opravdu nechápu. Už vůbec mi nejde do hlavy jednání církví a sekt, plných pedofilů, vražd, týrání, lží......

+2/0
18.8.2011 15:17

rudaz

Re: Asi to není moc přesné přirovnání,

"Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani samcoložníci(hms, tedy GLBT), ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království" » 1 K 6:9-10 (Zápas o duši č.100 "Křesťan na hromádce", str.19 na www.hcjb.cz). Tak třeba pro tohle, pokud jsou věřící.

Pokud néé(což nepředpokládám, neboť mají plní ústa lásky a pak by tam měla být i víra, že?), tak by měli znát tohle: Statistika(varující) o životě a díle GLBT se nachází na www.hcjb.cz, v nich "Zápas o duši" č.68, článek "Homosexualita", autor MUDr.Štěpán Rucki CSc. Precizně je v článku popsána i nutkavá (kompulsivní) porucha chování, tedy závislost. Zkusíš to, zvykneš si a potom jsi závislý. Jak prosté.

Takže doplnit vzdělání, když už dosavadní vychovatelé selhali a bude líp.

R^V

0/0
18.8.2011 21:24

zibusik

Krásně napsané, díky!

Krásně napsané. Naprosto souhlasím. Pořád jsem přemýšlela, jestli taky něco napsat, protože z názorů mnoha jinak (dle jejich vlastního hodnocení) "tolerantních" se mi dělalo špatně. Tak už nemusím, vyjádřila jste to přesně. Díky. A taky se Vám zdá, že se po oblíbeném "Nejsem rasista, ale..." začíná rozmáhat "Jsem tolerantní, ale..."? Lidé si prostě rádi sami sebe idealizují. Hlavně ti netolerantní a rasisti ;-)

+2/0
15.8.2011 13:00

rudaz

Re: Krásně napsané, díky!

I z mých odkazů na moudra? Např.Každá závislost je léčitelná, viz knihy pana Břetislava Kafky z Červeného Kostelce, zvláště ona "Kultura rozumu a vůle". Mezi 16ti tisíci jím vyléčenými byli i GLBT, tedy i homosexuálové. Oni chtěli, rozhodli se jít zdravou cestou a bylo jim pomoženo...

Nebo:"Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani samcoložníci(hms, tedy GLBT), ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království" » 1 K 6:9-10 (Zápas o duši č.100 "Křesťan na hromádce", str.19 na www.hcjb.cz).

Ovšem pokud GLBT a Vy jste věřící - všichni mluví o lásce, tak ano. Měli by znát svůj omyl a potom se rozhodnout a nést následky.

Bude líp.R^V

0/0
18.8.2011 21:27

medick

jedné etnické skupině se moc daří manipulovat společnost.

je mi líto, že si to společnost opravdu, ale opravdu vubec neuvědomuje a výsledky přitom už pomalu pociťuje na svých životech a peneženkách... (tolerance ke všemu, zejména k tomu, co je jednoznačne patologické, hlavně aby se lidé nemnožili, resp. aby se nemnožili lidé nesprávného etnika).

+1/0
15.8.2011 12:49

Lady Humussprey

Paní, Vy se mýlíte a "odborníci" na sexualitu záměrně lžou

Je sice pravda, že někdo se jako homosexuál narodí, ale stejná pravda je, že takový jedinec dokáže i několik lidí "nakazit". Jestli tomu někdo věří, či ne, záleží na jeho životních zkušenostech a kolik toho v životě viděl i na je schopnosti si všímat. Nejlépe to podle mě pochopil Sigmund Freud a přesně svou teorii rozvedl na maďarském chlapci, který byl sexuálně zatížen na ptactvo.

+1/0
15.8.2011 1:23

Eva_Pallotto

Re: Paní, Vy se mýlíte a

A problém je ten, že ......?

Zrovna Freudem argumentovat v roce 2011... ale proti gustu žádný dišputát. I kdyby nakrásně homosexualita byla volba, měnilo by to něco zásadního? Já vím, Vy budete tvrdit, že moc, já ale mám za to, že naprosto nic....

+3/0
15.8.2011 1:29

Lady Humussprey

Re: Paní, Vy se mýlíte a

Nerozumíme si. Je dost mužů, kteří nejsou v sexu příliš šikovní a lesba ví přesně, jak se skamarádit se ženou a co s ní má udělat. Někdy je to jen epizoda, ale příliš mnoho rodin to rozbilo, jenže tady na Vašem blogu mohu jen těžko uvést několik případů i se jmény a všemi daty. Zřejmě myslíte, že když tato fakta si nepřipustíte, že Vás to činí moderní a vzdělanou. Možná, ale zároveň zkušenostmi ze života nedotčenou.

+1/0
15.8.2011 1:41

Eva_Pallotto

Re: Paní, Vy se mýlíte a

Bavíme-li se o homosexuálním chování (což je, jen tak mimochodem, něco úplně jiného, než queer identita), pak ano, určitě k němu může někdo být "sveden". Přesněji, může podlehnout pokušení si něco takového vyzkoušet.

Nevidím v tom ovšem naprosto žádný rozdíl proti situaci, kdy ho např. napadne vyzkoušet si sex s kolegyní z práce. Pokud si tím člověk zničí rodinu, pak je to smutné, ale je to zcela jeho chyba. Má odolávat pokušením nebo si svůj život zorganizovat jinak.

Vidět v homosexualitě ohrožení pro tradiční partnerská soužití je trochu silný kafe...

+3/0
15.8.2011 2:01

Jasný Sokol

Re: Paní, Vy se mýlíte a

Ano Queer Teorie se zabývá jednak tím jak a proč je naše identita konstruována naší společností a také tím zdali a jak celý ten humbuk jak to má "správně" podle některých v sexu být není jen pouhý konstrukt vzniklý na momentální společenskou objednávku a propagovaný těmi kdo momentálně sedí za pákou kapitálu, a médií. Ještě před dvěstě lety to byla téměř výhradně církev svatá a tak se za projevení homosexuální či jiné orientace vesele ve jménu všeobjímajícího láskyplného chápajícího boha zavíralo do vězení, blázinců a upalovalo. A nejen za to. On ten pan láskyplný vševědoucí, milosrdný a chápající asi nechápal všechny a tak bylo nebezpečné dokonce ještě na začátku minulého století mluvit otevřeně třeba o ženském orgazmu, natožpak o nějakém ženském uspokojení. Což samozřejmě souvisí s tím že ženy tehdy neměly volební právo. Tak tam by to chtěli vrátit na zpět milí dobromilové-homofobové. Nemáme jiných důležitějších starostí dost?

+3/0
15.8.2011 4:51

rudaz

Re: Paní, Vy se mýlíte a

Tak třeba v r.2011 můžeme argumentovat tímhle?

"Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani samcoložníci(hms, tedy GLBT), ani zloději, ani lakomci, opilci, utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království" » 1 K 6:9-10 (Zápas o duši č.100 "Křesťan na hromádce", str.19 na www.hcjb.cz).

Nebo takto:Každá závislost je léčitelná, viz knihy pana Břetislava Kafky z Červeného Kostelce, zvláště ona "Kultura rozumu a vůle". Mezi 16ti tisíci jím vyléčenými byli i GLBT, tedy i homosexuálové. Oni chtěli, rozhodli se jít zdravou cestou a bylo jim pomoženo... R^V

0/0
18.8.2011 21:30

r2-d2

populismus

Jen chci doplnit, ze populisticke reci z hradu a od politiku byly doplneny populistickou ucasti "opozicnich" politiku primo na pruvodu. To je pro me stejne nechutne!

0/0
14.8.2011 19:19

Eva_Pallotto

Re: populismus

jj, souhlas

+1/0
14.8.2011 19:23

parnassius

Re: populismus

Jyrka Paroubek to ale zase prokaučuje, protože nepochopil, že pouhá 4% na vstup do Poslanecké sněmovny nestačí;-)

0/0
14.8.2011 22:35

mcuma

Re: populismus

Ja v tom zase problem nevidim. U nas v Salt Lake City je celkem normalni ze v pruvodu jsou mistni politici co podporuji LGBT (napr. soucasny starosta zavedl ze partneri muzou sdilet zamestnanecke benefity, coz se republikany ovladany stat doposud neuspesne snazi zrusit). Nezapomente ze Paroubek po cca. 10 letech diskusi protlacil v CR registrovane partnerstvi.

0/0
15.8.2011 5:47

Martin Kavka

Vas clanek neodsuzuji,ale nesouhlasim

Homosexualita je vzdy uchylka,i v prirode, prestoze se mnozi odvolavaji na homo chovani zvirat. Jenze to je docasne,i krava co ma cas a nema byka se snazi o druhou kravu. Stejne jako byk, co nema moznost se snazi udelat samicku z jineho,slabsiho byka. Mnohdy se operuje Reckem a jeho toleranci homosexuality, ve staroveku, tak to ovsem nikdy nebylo. Homosexualita byla trestna. A Platonovi spisy ji nevychvaluji. Slo o jinou vec. Ze pratelstvi muze a muze je pevnejsi nez pratelstvi muze a zeny. Mit milce znamenalo obdivovatele a nasledovnika.

Me homosexualove nevadi, vadi mi, ze svuj styl zivota musi dat najevo vsem, to uz je uchylka. A v pravde receno, kdy se dockame pochodu dalsich sexualnich odchylek? Protoze, kazdy ma precu pravo byt tim cim je,ne? Bez ohledu na ostatni, bez ohledu na to, ze dve prirozenosti neexistuji. Nemuze byt normou rodina a zaroven stav, v kterem neni mozne rodinu vytvorit. A na zaver, proc velke mnozstvi homosexualu je proti pro akce tech jako Gay Pride?

+1/0
14.8.2011 18:41

Martin Kavka

Re: Vas clanek neodsuzuji,ale nesouhlasim

Jeste bych doplnil, psychologove znaji docasnou homosexualitu ve veznicich. Ta ovsem po propusteni vezne mizi, stejne jako v prirode po najiti vhodneho objektu

+1/0
14.8.2011 18:51

Eva_Pallotto

Re: Vas clanek neodsuzuji,ale nesouhlasim

"Nemuze byt normou rodina a zaroven stav, v kterem neni mozne rodinu vytvorit."

A proč ne?

V každé továrně máte jinou normu na šroubky a jinou na hřebíky. Proč by pro všechny lidi musela platit stejná "norma"?

Protože vyhovuje Vám? :-)

Já tohle "normalizátorství" naprosto nechápu, promiňte. Působí to na mne, jako by mnozí hledali nějaký univerzální návod na spokojený život, návod na použití zeměkoule, příručku ke smyslu bytí.... to je tak složité akceptovat, že na tyhle věci mají lidé zkrátka rozdílné názory a že na tom není naprosto ale neprosto nic špatného ani divného? Naopak, že je to skvělé? Proč by měli všichni lidé žít podle jednoho mustru? Protože pak pro Vás bude svět přehlednější a jednodušší k chápání? Protože potřebujete potvrzení, že vaše životní volby jsou správné - protože jsou jediné možné? Neberte má slova jako útok, jen si kladu (spíš sama sobě) otázky... nerozumím tomu zkrátka, nerozumím.... ne, že bych nechápala, to zas chápu, ale je mi to moc cizí, takhle uvažovat

+2/0
14.8.2011 19:05

vit.hassan@seznam.cz

Dotaz

Dobrý den, paní Pallotto

Ve vašem článku píšete o své kamarádce 'Divě Noxx'. Domníval jsem se, že se jednalo o transvestita a napsal jsem to v popisce u její fotky ve svém článku. Pokud jsem se spletl, byla byste tak laskavá a uvedla zde správnou informaci? Předem děkuji. S pozdravem V.H.

http://hassan.blog.idnes.cz/c/205298/Katolicke-buzny-zdravi-Batoru-aneb-Prague-Pride-mym-objektivem.html#t2

0/0
14.8.2011 17:19

Eva_Pallotto

Re: Dotaz

Öno je asi jedno, jak si to kdo pojmenuje. Ona je z Brazílie, a sama o sobě hovoří spíše jako Drag Queen...

0/0
14.8.2011 17:26

vit.hassan@seznam.cz

Re: Dotaz

Takže jsem si to myslel správně: http://transbetty.com/sk/uvahy/2008/02/14/transvestit-verzus-transexual/

Dík za odpověď.

0/0
14.8.2011 17:43

liason

Tak zcela upřímně,

já už jsem rád, že je po ptákách. Tahle úsměvná "kauzička", která na několik dní překryla spoustu důležitějších záležitostí, mi už trošku lezla krkem. Počínaje hysterickými reakcemi obou stran, až po zaplavení místního blogu jediným tématem.

Nakonec se to celé stejně zvrhlo v jedinou otázku, jestli je Vašek hošan, nebo nikoliv. A kdyby neumřel Mašín, zůstalo by to téma ještě o něco déle.

Pokud akce samotná, měla přispět k nějakému posunu v názorech lidí, tak si myslím, že se to nestalo. Ti, co homosexualitu vnímají kladně, nebo ji zcela ignorují s tím, že jim jsou cizí postelové hrátky u zadele, tak ti svůj postoj určitě nezměnili a ti, kteří se na ni dívají s odporem nebo ji považují za deviaci, či úchylku jakbysmet.

Prostě a jednoduše bych to nazval bouří ve sklenici vody. Pár stovek lidí se vyskotačilo, počasí ostatně taky a my ostatní jsme si alespoň poplkali;-)

+2/0
14.8.2011 15:10

Eva_Pallotto

Re: Tak zcela upřímně,

Pro ty, pro které to není téma, pro ty to naprosto určitě bylo jen tématíčko pro zahnání nudy na jiné zprávy chudičkých letních večerů. To naprosto souhlasím.

Ale jsou lidé, pro které je to téma vcelku zásadní, protože jak známo, pro lidská individua není nic zásadnějšího, než jejich identita....

+2/0
14.8.2011 15:52

liason

Re: Tak zcela upřímně,

V zásadě souhlas, akorát nevím, proč by problémy něčí identity měla řešit celá společnost, která se nota bene celá skládá z různých menšin. A v podstatě každý z nás je součástí nějaké menšiny a zároveň většiny. A jak napsal u jiného blogu na toto téma jiný čtenář , cituji: "Problém není v těchto akcích jako takových,

ale v tom, že jste někdy prostě jen obyčejně otravní, stejně jako jiné menšiny ve společnosti, které žijí v mylném bludu, že většinová společnost nemá na starosti nic jiného, než neustále řešit a foukat jejich bebíčka.";-)

+3/0
14.8.2011 16:24

Eva_Pallotto

Re: Tak zcela upřímně,

Ale o bebíčka přeci vůbec nejde. LGBT žijí všude kolem Vás. V každé tramvaji jich s Vámi jede nejméně pět, prodávají Vám maso v masně, rohlíky v pekárně, učí Vaše děti, opravují Vaše auta. Nikdo z nich Vám za normálních okolností svou jinou identitu neodhaluje, protože pro to není důvod.

Pride se ale pořádají i proto (krom HLAVNÍCH důvodů zmíněných v mém blogu), aby se nezapomělo na to, že to, co většinou není vůbec vidět, neexistuje...

Ani tak nejde o Vás osobně, Vás se téma homosexuality třeba netýká. Ale jde třeba o Vašeho syna, který bude v dvanácti letech skákat z okna proto, že bude mít pocit, že "takový" jako on nikdo na světě není, že je úplně sám.... zkuste někdy přemýšlet o tom, že celá zeměkoule se neotáčí jen proto, že na ní sedíte Vy... ;-)

+3/0
14.8.2011 16:59



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.