Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

CarolusMagnus

3. 8. 2011 21:05
Proč bych měl přispívat na obyvatelstvo,

které se za dvacet let zdvojnásobí ?  Proč bych měl přispívat na Afriku, když máme psí útulky ?

3 0
možnosti
EB

corydoras

3. 8. 2011 20:19
Hm, a co jako?

Moc pěkně se dojímáte nad hladovými černoušky a vlastní ušlechtilostí. Jak pravila Boženka: "Statečná to žena."

Máte-li takový přetlak citů a hotovosti, koukněte se do nějakého českého děcáku a podpořte čerstvého maturanta příspěvkem na noťas nebo roztomilá cikáňata výletem k móři. Barevně to vyjde na stejno a docela upřímě projeví vděčnost v lidské řeči.

Obecně vzato je mi tenhle veřejně projevovaný altruismus přes půl zeměkoule docela proti srsti. Jestliže toužíte cpát svůj kredit do černoušků spánembohem šup tam s ním; jak říkali soudruzi: Váš pusť, váša rabóta. Co Vás ovšem vede k tomu ještě se s tím chlubit je mi prostou záhadou.

7 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 8. 2011 20:29
Re: Hm, a co jako?

Ups. Mám pro Vás znepokojující informaci... nějakým nedopatřením jste se dostal na MŮJ blog. Chápu, že Vás to rozčílilo, ale s tím já toho mnoho nenadělám...

4 0
možnosti
S

stepulka

3. 8. 2011 19:52
Na Afriku nepřispívám

a ani by mne to nenapadlo. Z důvodů uvedených v článku. Ano, africký hladomor řešení nemá.

Raději přispěji v Česku na slepé děti.

6 0
možnosti
N

newstagger

3. 8. 2011 19:50
NEJHORŠÍ JE, ŽE ČLOVĚK SE ROZLEZL ÚPLNĚ VŠUDE

jak potkan a navíc se stejně chová, koukal jsem na dokument jak do kolonie potkanů pumpovali žrádlo - pořád rostla až najednou prásk a servali se, požrali mladé že jich zbyla asi desetina.Koukat na to bylo docela eklhaft, ale mám dojem, že něco podobného straší v budoucnosti lidstva

2 0
možnosti
JM

alive

8. 8. 2011 18:23
Re: NEJHORŠÍ JE, ŽE ČLOVĚK SE ROZLEZL ÚPLNĚ VŠUDE

Je mi opravdu líto utrpení těch malých, které nezavinily to, že přišly na svět. Jejich konkrétní situaci je nutno řešit, ale dalším krokem by mělo být velmi nekompromisní řešení zvyšování popale Země.

Určitě největším problémem lidstva nejsou války, hladomory, přírodní nebo technologické katastraofy, nevyléčitelné choroby či epidemie, vyčerpání přírodních zdrojů, zkorumpovaní politici...dosaďte si cokoliv dalšího, ale je to  jednoznačně přelidnění této planety.

To je stěžejní téma, které, pokud nebude řešeno (a do jeho řešení se pustila jen Čína, ať se nám to konkrétně líbí nebo ne), způsobí definitivní zánik lidstva a to dřív, než si to představíme, Kdysi jsem slyšela trefné přirovnání, že lidé jsou něco jako plíseň na planetě Zemi. Čím jsem starší, tím víc s tím souhlasím.

0 0
možnosti
IB

isabell

3. 8. 2011 19:47
...

Už před více než dvaceti lety byly k vidění obrázky hladovějících černoušků s vystouplými bříšky a babička mi nutila králíka se slovy: koukej jíst, podívej na ty chudinky, víš co by ony za to daly? ( neuspěla, masová jsem prostě nebyla).

Unicefu jsem přispívala pravidelně, prostě si strhával určitou částku z mého konta, (i moje maminka nám se sestrou kupovala hračky, z jejichž ceny se část přesouvala na pomoc dětem).

Poté, co jsem si zjistila, i s pomocí kamaráda, který pro unicef pracoval, kam míří většina vybraných peněz, jsem trvalý příkaz zrušila.

 A poté, co jsem procestovala hodně afrických zemí a to nikoliv jen jako turista, mě nějaké hladové děti nechávají naprosto chladnou, byť jsem sama máma a v hloubi srdce s nimi soucítím....

Bohužel tam, kde se ani po mnoha a mnoha letech osvěty, lidské, lékové, potravinové i finanční pomoci prakticky nic nezměnilo, opravdu nemá nadále cenu plýtvat zdroji, které navíc mohou brzy chybět i v "civilizovanějším" světě.

8 0
možnosti
B

BobSenklar

3. 8. 2011 19:26
Nic dávat nebudu,

tady máme dost lidí, kteří potřebují taky pomoc!

3 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

3. 8. 2011 19:23
Ani cent! Dobročinnost začíná doma

Když můžu, pomůžu své rodině, případně přátelům a sousedům. To jsou totiž lidi, kteří zase pomůžou mně, kdybych něco potřebovala.

3 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 8. 2011 19:30
Re: Ani cent! Dobročinnost začíná doma

Ano, jsou lidé, kteří si pomoc pletou s investicemi... Nic proti, ale opravdová pomoc se pozná podle toho, že je nezištná...

3 0
možnosti
N

newstagger

3. 8. 2011 19:13
NEJHORŠÍ JE, ŽE LIDSTVU JAKO DRUHU JE TOTÁLNĚ

buřt zda někde umře milión, dva, deset 100 či 500 milińů, pořád to je sakra úspěšný druh a dopředu ho určitě neženou lovci sběrači či kočovníci

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 8. 2011 19:18
Re: NEJHORŠÍ JE, ŽE LIDSTVU JAKO DRUHU JE TOTÁLNĚ

Jen takový zvídavý dotaz, docela off topic: Je to "dopředu" fakt dopředu?

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

3. 8. 2011 19:08
Nojo, jenomže to jsou spousty miliard ročně,

které se do Afriky sypou bez viditelného efektu. A co bude v době, kdy prostě peníze na pomoc mít nebudeme?

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 8. 2011 19:16
Re: Nojo, jenomže to jsou spousty miliard ročně,

... tak budeme ti, kdo pomoci nemohou.

Teď ale můžeme...

Ne, že by to mělo smysl a ne, že bychom to "museli" udělat... ale za pár korun si pořídit drobné vykoupení pro své neposedné svědomíčko, že jsme se zcela nezaslouženě narodili v jiný zemi než Somálec Uru ... někomu nám to trochu funguje, tak proč to neudělat...

2 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 8. 2011 19:12
Re: nepošlu nic, nemá to smysl...

Taky si myslím, že smysl to nemá.

Jenže člověk nemůže furt dělat jen to, co má smysl...

1 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky