Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kosatica

3. 5. 2011 15:14
Mila pani Palotto,

vas clanok je zujimavy, nie ze nie...chybamu ale to najdolezitejsie  a to  jadro  danej veci. Prosim, opytala ste sa Tomasa PRECO je pedofil?!..opytajte sa  radsej...a ak je naozaj krestan, nech povie pravdu..uplnu pravdu...neexistuje pedofil, ktory miluje deti. Pedofil miluje TO co od nich moze ziskat..TO co ho ukaja...a co vsetko si predstavuje co by s nimi robil..vlasky, rucky, pohlad, nozka, muslicka..skuste to a potom nam o tom napiste...

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 5. 2011 15:33
Re: Mila pani Palotto,

Myslím, že tak to není. Ostatně - podívejte se sám/a na sebe - co je jádrem vaší heterosexuality? Jsou to vlásky a nožičky vaší partnerky? Ne. Je to Vaše schopnost mít k ní hluboký citový vztah, který můžete mít i v případě, že s ní nespíte (láska platonická).

Tyhle "sexuální" orientace se jmenují úplně blbě, protože to "sexuální" je tam až druhotné, případně ještě níž v žebříčku. Mělo by se to jmenovat spíš "citová orientace"...

0 0
možnosti
JM

J i ř í

3. 5. 2011 15:14
Jak se liší homosexuálové, pedofilové a další -filové?

Všichni mají nějakou odchylku (čí úchylku) způsobenou tím, že se nějaký gen někam uhnul. Někdo má to "štěstí", že je homosexuál, jiný je pedofil či zoofil apod. a společnost ho vyvrhuje. Ale vždyť je to totéž! (Nejlépe jsou na tom asi gerontofilové, ti si v případě získání bohatého objektu přijdou ještě snadno k penězům...)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 5. 2011 15:29
Re: Jak se liší homosexuálové, pedofilové a další -filové?

No, není to totéž. Jednak je to záležitost kulturní, co je a co není přijatelné obecně, hlavně však jde o to, kdo do těch filií potenciálně vzstupuje za subjekty.

Homosexualita dvou lidí se vás a vaší rodiny nijak netýká a tak by vám do ní mělo být ... nic ... to je u pedofilie jiné, protože tam nedochází ke kvalifikovanému souhlasu všech zůčastněných, protože jsme se (kulturně) shodli na tom, že děti takový souhlas dát neumí... a my jsme se (zas kulturně) dohodli, že děti budeme (jako společnost) chránit před tím, aby si s nimi dospělí dělali co si usmyslí, i kdyby nakrásně ty děti samy zdánlivě s něčím takovým souhlasily...

0 0
možnosti
ŠZ

ŠtěpánZ

3. 5. 2011 14:59
Na druhou stranu

zajímal by mě názor,pokud by Klářiny děti přišli s tím,že s Tomášem přišli na novou hru.. třeba na pana doktora! Pracuji ve věznici a tyhle lidi potkávám skrz zaměstnání takřka denně. Osudy jsou různé, někdo to prostě nevydrží a dítě znásilní,někdo to prostě zkusí a buď to vyjde nebo ne.Koukat se na člověka,který vymýšlí na dětském táboře hru polévání vedoucího voskem,bičování, hromadného osahávání atd.,jako na vlastně neškodného, normálního člověka mi přijde těžce naivní-ten člověk se choval jako každý jiný do 35ti let. Pudy jsou jen pudy,Tomáš musí sám vědět "co zvládne", ale bohužel je jen na něm, do jaké míry se pudům podvolí-svěření dětí pedofilovi je jako dát psovi kost a věřit, že ji nesežere. A co pedofilní porno? věřím tomu, že i v těchto materiálech jsou na děti pedofilové hodní, že to vlastně ty děti baví, stejně jako děti na zmíněném táboře. :-/

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 5. 2011 15:22
Re: Na druhou stranu

Jak píšu - jedna věc jsou činy a druhá inklinace.

A třetí věcí je, pokud mám inklinace, zda to nějak řeším a zda žiju ve společenské atmosféře, která mi v tom řešení nebrání (tj. nemám strach ze stigmatizace).

Když mám chuť zabít souseda, protože jsem nemocná a on osm hodin v kuse pod mým oknem řeže dřevo a ani na výzvu s tím nepřestane ... to je jedna věc. Mám reálnou chuť ho zabít. Ale nezabiju ho, tj. si zasloužím ocenění za obdivuhodnu osobní statečnost a sebeovládání. Dojdu-li k závěru, že bych ho eventuelně zabít mohla, neb se sebeovládáním mám problémy, pak pokud s tím jdu k doktorovi, zas si zasloužím pochvalu za to, že ho neohrožuju zbytečným rizikem, že mi "buchnou saze". Důrazné odsouzení si tak zasloužím jen a výhradně v případě, že jdu a na tý cirkulárce mu uříznu hlavu (jak si to tak ve svých představách barvitě spřádám)... --- zlehčuju to, ale jistě pochopíte, co se tím snažím říct.

To porno - to je také z kategorie "činů", tedy nepřípustné. Existuje ale i animované...

0 0
možnosti
JP

lekaj

3. 5. 2011 14:58
myslim

Ze v necem mate pravdu. Napriklad nedavno jsem si precetl nejakou diskuzi pod clankem o tom, jak se dnes devcata mala radi lici/lakuji nehty apod. A v diskuzi pod clankem byl nekdo kdo psal ve stylu jak je to hrozny a ze vlastne ty maminky a babicky si samy koleduji o to, ze je nekdo zneuzije ty holky. Ja sam mam 2 dcery (jeste male, nejstarsi ma 6 let), ale na tom prispevku jsem si uvedomil ze zrovna takovyhle clovek kterej se tvari jako ze mu hrozne jde o to bezpeci deti a odsuzuje tam babicky a maminky ze svym holcickam malujou nehty je trebas nebezpecny agresor. Protoze uz jeho hloupe uvazovani smerem ze nalakovane nehty=sexualni popud pro dospeleho chlapa neni normalni.

Mne proste holcicka z nalakovanymi nehty prijde roztomila a vubec mi nepripada ze by tim nekoho "provokovala". Proste si myslim ze pod tim clankem se zrovna ozvali nekteri lidi, kteri to nemaji se svoji skrytou pedofilni nebo agresivni orientaci v poradku.....

0 0
možnosti
M

multIX

3. 5. 2011 15:22
Re: myslim

hlavně aby ti to vydrželo;-D

0 0
možnosti
OK

Coldboy

3. 5. 2011 14:29
Posunutí významu

Myslím, že dnes je vnímání slova pedofil vztaženo k jakékoliv osobě, která páchá sexuální násilí na dětech. Jeho skutečná lékařská diagnoza je lidem šumák, protože jsou to jenom slova.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 5. 2011 14:37
Re: Posunutí významu

ano, ten význam je posunut a já si myslím, že k velké škodě společnosti - ta démonizuje lidi s "diagnózou" (obvykle svou vlastní) a naopak bagatelizuje možnost existence lidí, kteří žádnou takovou diagnózu nemají a dětem ubližují jen proto, že jsou to slaboši nechutní a svou agresivitu si vybíjejí na těch slabých, tedy bezbranných dětech...

Tím, že si společnost myslí, že dětem ubližují jen pedofilové a neuvažuje o možnosti, že jim ublíží zdánlivě "normální" člověk, tím děti vlastně vystavuje zbytečnému nebezpečí, plynoucímu právě z toho přehlížení faktu, že dítěti může (i sexuálně) ublížit de facto KDOKOLIV...

0 0
možnosti
9

999666999

3. 5. 2011 14:20
Je ta dáma normální?

8-o Heterák, nemá o dítě jako o sexuální objekt zájem, tím neříkám že mu nemůže ubližovat, ale zcela jistě ne v sexuálním zájmu. To dělá právě pedofil, protože je pedofil. ;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

3. 5. 2011 14:43
Re: Je ta dáma normální?

jenže násilí, které často jako "sexuální" vypadá, dost často vůbec sexuální není - např. sadistu vzrušuje agrese a dítě je oběť pro svou bezbrannost, nevzrušuje ho dítě jako takové... takové případy jsou častější, než si (zřejmě) myslíte... ono to sice ve výsledku je prašť jako uhoď, protože výsledkem je násilí na dítěti, ale v prevenci v tom je rozhodně rozdíl zásadní - a o tu by nám mělo jít především.

Mám za to, že myslet si, že dětem ubližují JEN a výhradně pedofilové je vcelku nebezpečný přístup... Lidé jsou obezřetní vůči každému oddílovému vedoucímu, který o děti přehnaně pečuje, ale že jim je za zády znásilňuje nerudný otčím, to je zkrátka vůbec nenapadne, protože otčím se zdá "normální" a žádné projevy pedofilie u něj nepozorují...

0 0
možnosti
MV

pliza27

3. 5. 2011 13:51
ano

svět není černo-bílý , bohužel občas mi připadá , že okolí potřebuje najít nějakou "zrůdu" aby obhájilo své malé viny .

0 0
možnosti
KS

karels

3. 5. 2011 13:32
S článkem souhlasím

respektive s přístupem autorky v článku. Díky za článek - a bratrovi, který si možná můj komentář přečte, přeju, ať tohle udrží na uzdě, jako se mu to doposavad daří... S přáním Božího požehnání přeje Karel

0 0
možnosti
UL2

UPA Laborec 24

3. 5. 2011 13:12
tak jeste jednou a uz fakt naposled, vazeny Tatare...

Pedofilie se tyka jedincu, kteri maji sexualni touhu a uprednostnuji DETI bez znaku sexualniho dospivani !!!!

0 0
možnosti
T

tatar.

3. 5. 2011 13:13
Re: tak jeste jednou a uz fakt naposled, vazeny Tatare...

no vždyť jo.:-)

0 0
možnosti
D

Dr_Britva

3. 5. 2011 12:46
Řekl bych to takhle Evi :)

Nic nikdy není jednoduché, ale nejjednodušší je předpokládat a svoboda je pak asi ten pocit, když nechám předsudky a předpoklady někde za sebou. No, a když to vezmu do důsledku tak někteří mají populární názory, jiní zase jednoduché, ale většina vlastně nemá názor žádný, proto raději přejímají ty populární a jednoduché. Není pak těžké ovládnout dav – stačí jen umět říkat, co chtějí ostatní slyšet :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky