Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Petronaska

5. 5. 2011 19:43
!!!

Paní autorka napsala pěkný článek.

0 0
možnosti
PK

kasz

5. 5. 2011 18:39
Pan Binko

Zajímalo by mě, jak se pan Binko dívá na ty po sexuální stránce "normální" heterosexuální muže, kteří zneužijí dítě - totiž 90% sexuálně zneužitých dětí mají na svědomí lidé, kteří pedofilové nejsou. Proč pan Binko požaduje po pedofilech, aby se vyhýbali dětem, a nepožaduje to stejné po všech mužích - protože, jak vidno - kdybychom všechny pedofily pozavírali do detenčních ústavů, 90% případů pohlavního zneužívání dětí se bude dít dál. Co tedy s těmi normálními heterosexuálními muži, jejichž sexuální orientace je zaměřena na dospělé ženy (a tedy podle vás touží po sexu s ženou), ale ejhle vztáhnou ruku na dítě? Co s nimi, pane Binko? Jaký na ně máte názor?

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

5. 5. 2011 19:25
Re: Pan Binko

Nepodsouvejte mi "normální", prosím a stejně tak nesmysly o zavírání do detenčních ústavů. A co se uvedeného případu týče, dívám se na to úplně stejně, jako na stejný skutek kohokoli jiného. Problém je jenom v tom, že u diagnostikovaného pedofila je tato šance vyšší, neboť jde o naplnění jeho sexuální touhy a představ, proto považuji za hodně hloupé, takové riziko dobrovolně podstupovat. To je celé.

0 0
možnosti
P

Petronaska

5. 5. 2011 17:52
!!!

Je tu někde paní autorka?

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

5. 5. 2011 18:00
Re: !!!

Paní autorka tu (někde) je...

0 0
možnosti
P

parnassius

5. 5. 2011 16:19
Z celé diskuze a z článku samotného

vyplývá zcela evidentně, že pedofilní jedinci si prostě nedají pokoj a za každou cenu se snaží být v kontaktu s dětmi.......takže neustále tikající časovaná bomba;-)

0 0
možnosti
A

Alfie

5. 5. 2011 17:49
Re: Z celé diskuze a z článku samotného

A jste VY časovaná bomba, když jste den co den v kontaktu s nějakými ženami? :-)Hrozí snad, že se jednoho dne neovládnete, na nějakou se vrhnete a znásilníte ji?

Víte, i normální heterosexuál může být z nějakého důvodu léta bez partnerky a přesto neznásilňuje na potkání a dokonce ho něco takového ani nenapadne. Sexuální preference a násilné sklony nejsou totéž a většina lidí bez rozdílu sexuální orientace prostě nezískává sexuální parntery/ky násilím...

Ale "pedofilní nebezpečí" je holt mediálně vděčné téma a tak pořádáme hony na pedofily. Zatímco děti bývají napadány většinou zcela "normálními" násilníky, navíc často příbuznými či blízkými známými rodiny.

0 0
možnosti
KH

Tobinka

5. 5. 2011 16:17
hm

Kdysi jsme s kamarádkama probíraly úchylné chování vedoucích kroužků, trenérů a podobně. A došly jsme k tomu, že 90 procent chlapů, kteří dělají s dětma, jsou divní:-P

Nechávat dítě hlídat pedofilovi je jako dávat ho s ochočeným levhartem do klece. Možná se nic nestane, ale stejně raději bez mých dětí :-P

0 0
možnosti
JJ

Jenny-Ju

5. 5. 2011 19:49
Re: hm

Správně. R^

A teď vás Kasz zahrne otázkami a co byste dělala, kdybyste nevěděla, že to je pedofil, taky byste mu nedala děti? Pak začne, že odhadovaná 2% pedofilů "jen" z 10% použijí násilí vůči dítěti a těch 90% dělají nepedofilové.

Prostě zase začne kolotoč manipulativních otázek a pedofilních statistik a nebo manipulativních statistik od pedofilů, kteří vám nakocec začnou vytýkat, že jim nesvěříte děti, i když o jejich pedofilním stavu víte.

Je to tu na iDnes pravidelně rok co rok. :-/

0 0
možnosti
FH

Bouše

5. 5. 2011 13:11
Dneska je ve společnosti dost ustálený názor,

že pedofil=prznič dětí, což ovšem zdaleka není pravda. Stejně, jako se běžný heterosexuál nevrhá na každou vnadnou ženu kterou potká, aby ji zatáhl do křoví a znásilnil, je pedofil určitě schopen své vášně držet na uzdě (pokud se nejedná o nějakého jedince s patologickými sklony, ale takoví se vyskytují ve všech různě sexuálně orientovaných skupinách). Převážná většina z nich nikdy nepřekročí meze zákona, i když je to k dětem táhne a nezřídka tomu přizpůsobí i své povolání, nebo mimopracovní aktivity. V této souvislosti si neodpustím jízlivou poznámku na adresu cenzury iDnes, která mi kdysi v nějaké diskusi smazala příspěvek, ve kterém jsem prezentoval názor, že k takovým neškodným pedofilům patřil možná i spisovatel Foglar. Cenzorova povědomost o pedofilii byla zřejmě na úrovni, jak uvádím v úvodu svého příspěvku. :-P

0 0
možnosti
Š

Šach.mat

5. 5. 2011 14:27
Re: Dneska je ve společnosti dost ustálený názor,

Vcelku souhlas (také si myslím, že většina pedofilů dítěti neublíží), ALE o tom článek nebyl :-).

Článek je o jakémsi pedofilovi Tomášovi, který je zamilovaný do 11-ti leté holčičky a stýká se s ní o samotě (holčička ho má ráda a její mamka je z jejich vztahu nadšená - tolik citace). Plus dtto další pedofilové v diskuzi.

Takže není řeč o pedofilech obecně, ale zda je takové "kamarádství" Tomáše a dalších vhodné či nikoli, zda je pro dítě rizikové...

Pedofilové vysvětlují, že ONI z toho mají prospěch (tj.vyřešili si takto částečně svůj problém, mají svojí "lásku", byť platonickou), BOHUŽEL se na věc nedokáží a ani nechtějí dívat z pohledu dítěte (jejich odpověď viz níže zní "nevím" = nezajímá mě to). Pedofilové zde tedy SOBECKY a nezodpovědně řeší pouze svůj prospěch zcela bez ohledu na dítě.

P.S. Tím citovaným "přizpůsobením povolání" máte na mysli třeba učitele? Viz kazs?

0 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

4. 5. 2011 18:54
Pedofilové škodí

Škodí i pinklice, která se považuje za autoritu v oboru sexuálních deviací, protože jednou jednomu úchylovi donesla kafe.

0 0
možnosti
TE

efix

4. 5. 2011 22:55
Re: Pedofilové škodí

o vase nazory yake nestojime :)

0 0
možnosti
W

wrangler

4. 5. 2011 18:36
Á paní Pallotto

už zase provokuje.Rv

0 0
možnosti
TE

efix

4. 5. 2011 22:56
Re: Á paní Pallotto

Nabourava vam vase videni sveta? Jak osklive od ni...:))

0 0
možnosti
M

MR_Xguard

4. 5. 2011 16:39
Z mého pohledu

Představte si, že byste se dozvěděli, že Vaše vlastní děti trpí sexuální deviací zvanou pedofílie. Zajmalo by mě, jak byste reagovali, protože vaše nejhodnější děti na světě přece nemůžou býti pedofilové. Vždyť jsou tak slušní a hodní. vsadím se, že si to také nepřipustíte úlpně stejně, jako váš pedofilní syn, který se právě "našel"  je nyní stoprocentně v depresi (pokud je vybaven aspoň minimální zásobou morality) a neví, co dál. Nechce si to přiznat, neví, kde má vyhledat pomoc a na veřejnosti to nesmí dát najevo, jinak jej například pan Binko najde a zastřelí.

Jen jeden člověk a anonymní skupina ví, že jsem pedofil. Ti ostatní to vědět nemusí a stejně jim nepříjde nic zvláštního na tom, že se hezky starám a chovám k jejich ratolestem. Nopak jsou velice rádi. Na několika dětských táborech jsem v době, kdy jsem to o sobě zjistil, dokonce dostal několik ocenění za výborný přístup k dětem.

0 0
možnosti
W

wiki5

4. 5. 2011 16:46
Re: Z mého pohledu

rozhodne ne v pritomnosti deti. Bezte se lecit, ale ne mezi deti.  Omlouvate si vas pristup nejakymi ocenenimi, kterymi se chlubite. Samozrejme svymi selhanimi se nepochlubite. Alkoholik nemuze k alkoholu, pedofil k detem.

0 0
možnosti
Š

Šach.mat

4. 5. 2011 14:26
Článek se mi nelíbí

Sice píšete, že přes "něco" vlak nejede, ale po kafču s peďákem již vlak jede i přes toto...

Sami pedofilové v diskuzi váš text opravují - píší o... "zamilovanosti, snění o fyz.blízkosti, erot.podtextu, part.vztazích..." a to ve vztahu ke konkrétnímu děvčátku, s kterým o samotě tráví čas...

Dále se mýlíte v tom, že by někdo házel šutry na peďáky, kteří se léčí. On se totiž žádný z nich (těch diskutujících) neléčí, oni pouze tvrdí, že "to mají pod kontrolou"...

Pedofilové za svoji vrozenou deviaci nemohou, je mi jich líto, ale rodiče malých holčiček nemají žádnou povinnost napravovat křivdu, které se příroda na pedofilech dopustila tím, že jim budou půjčovat děti a tvářit se, že pedofilie není deviace.

Jinak velice fandím těm pedofilům, kteří se léčí a kteří se nedopouštějí rizikového chování tím, že tráví čas s dětmi o samotě R^

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

4. 5. 2011 14:37
Re: Článek se mi nelíbí

S tím, co píšete v závěru, určitě souhlasím.

Ale ohradila bych se proti generalizaci; v žádném případě, ani po setkání s tímhle jedním člověkem, kterého zkrátka považuji za velmi speciální případ (bijte mne), si nemyslím, že je dobré to pokoušet a přítomnosti dětí je vystavovat. Tedy přesnějí - děti vystavovat rizikům plynoucím z jejich přítomnosti. Ani nic takového nepíšu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky