Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Anakin77

Skvělý článek

Jsem rád, že jsou ještě lidé schopní se bez předsudků a rozumně dívat na svět a "jiné" lidi kolem a neusnadňují si vše "házením do jednoho pytle".

Jak už tu kdosi napsal přede mnou - nikdo nemůže za to, jaký se narodí ... jde o to, co s tím udělá během života.

0/0
8.8.2011 12:55

Semper2

Legalizace pedofilie - další téma pro (nejen) naše ...

neomarxisty a podobné magoryRv

+1/0
1.7.2011 0:37

o vaše názory nestojíme

Hlavně se, hoši, držte v ČR

Jsou země, kde by po vás šla policie už na základě téhle diskuse.

0/0
10.5.2011 2:11

huh

Re: Hlavně se, hoši, držte v ČR

V různých zemích jsou lidé pronásledováni za ledacos.

0/0
10.5.2011 7:04

huh

Re: Hlavně se, hoši, držte v ČR

Vyhrožování jako poslední argument? (Ani klinický psycholog není prost lidských chyb...)

0/0
10.5.2011 7:15

huh

Re: Hlavně se, hoši, držte v ČR

http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing#Conviction_for_indecency

0/0
10.5.2011 7:20

Ježikača

asi tak.

nikdo nemůže za to, jak se narodí. co s tím udělá, to je jiná věc.

0/0
10.5.2011 1:00

huh

Heterosexuálové jsou fajn a ženám neubližují

nebo: heterosexuálové znásilňují ženy, navštěvují nevěstince, jsou odpadem společnosti?

0/0
9.5.2011 22:31

wiki5

Re: Heterosexuálové jsou fajn a ženám neubližují

heterosexualove co znasilnuji zeny urcite jsou

0/0
10.5.2011 6:03

huh

Nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují,

kdo o nich nic nevědí. O žádném, kterého kdy potkali, to nevěděli. Jenom spekulují, vaří argumenty z vody.

0/0
9.5.2011 20:09

Nevana

Re: Nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují,

Pokud dovolíte, já jsem se s jedním pedofilem potkala (Tobinka), takže mluvím z vlastní zkušenost. A můžu říct, že je žůžo dobrodrůžo poslouchat u soudu obhajobu, že když dítě neječí, nekřičí a poslouchá pokyny pachatele, vlastně si za zneužití může samo. Tedy pro mou matku. Já tam nebyla.

Vaše srovnání nákupu dětského porna s návštěvami prostitutek je taky lahůdka. Jak můžete srovnávat sex s dospělou ženou, nebo mužem, a zneužití bezbranného dítěte, To je vždycky zločin a vždycky proti jeho vůli.

myslím, že pokud měla autorka zájem přiblížit myšlení pedofilů, celkem se jíto povedlo:-P jinak schvaluji tomu pánovi, že si nekupuje dětské porno, to ho šlechtí. Ale bylo by dobré, aby myslel na to, že jiní si ho kupují, až zase vytáhne prapor pedofilové jsou fajn a dětem neubližují:-P

0/0
9.5.2011 21:48

efix

Re: Nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují,

Cokoliv špatného, co se vám stalo, je mi samozřejmě líto.

Na tom praporu ovšem není to, co jste napsala, nýbrž to, že jestli někdo dítěti ubližuje nezáleží na tom, jestli je nebo není pedofil, ale na tom, co je to za člověka.

0/0
9.5.2011 22:00

huh

Re: Nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují,

Uvažujte racionálně. Z jednoho případu zobecňujete.

Ad prostitutky a dětské porno: smysl mé poznámky je v tom, že stejně jako ne všichni heterosexuálové navštěvují prostitutky, tak ne všichni pedofilové kupují dětské porno. (A o dobrovolnosti ze strany některých prostitutek by se také dalo pochybovat - to jen tak mimochodem.)

0/0
9.5.2011 22:00

Ježikača

Re: Nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují,

fajn to není pro nikoho. pro ně taky ne. ale je prima, když tu hrůzu někdo dokáže převrátit do užitečné podoby. ale máte pravdu -  kdyby se jednalo o ten druh, který má většina lidí na mysli, taky bych asi přemejšlela, jak mu fyzicky ublížit.

0/0
10.5.2011 1:04

huh

Re: Nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují,

Je pravda, že asi nejradikálněji se tady vyjadřuje "o vaše názory nestojíme", který (nejspíš) nějaké pedofily potkal při své klinické praxi (doslova to nenapsal(a), takže kdoví). Kliničtí psychologové se setkávají se specifickým vzorkem populace, speciálně s těmi, kdo mají problém, se kterým si nevědí rady. Pokud usuzuje pouze z této své zkušenosti, pak může vzniknout velmi militantní postoj.

Ještěže stejný vzor nesledují manželští poradci - pak by mohli dojít k názoru, že partnerské vztahy jsou rizikové, a tendence k vytváření takových vztahů je společensky nebezpečná.

0/0
10.5.2011 8:54

Viki007

Re: Nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují,

ne, nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují ženské. Ony jsou na tyhle věci kolem sexu prostě mnohem háklivější, než muži (už jste viděl někde kňourat mužskýho, že ho přefikla nějaká amazonka? A ne že by se takové věci neděly. Mužský se prostě otřepou a jdou dál, zatímco ženský to v sobě nesou celý život). A pokud jde o děti, tak představa, že by jejich vlastní dítě ... při tom omdlívají.

Nu, a nejspíš nejvíc budou křičet ženy, které něco takového v mládí potkalo - nemusel to být ani pedofil, mohl to být i hodný strýček.

0/0
12.5.2011 18:23

lomihnát.

Re: Nejradikálněji se o pedofilech vyjadřují,

"o vaše názory nestojíme" je, pokud já tedy vím, žena.:-/

0/0
8.8.2011 15:32

huh

Všichni čtou knihy

Lewise Carrolla.

0/0
9.5.2011 20:06

efix

Re: Všichni čtou knihy

Já je nečetl, ale zase jsem žral Foglarovky :-)

0/0
9.5.2011 20:59

huh

Re: Všichni čtou knihy

Kdyby jen místní pedofilobijci věděli...

0/0
9.5.2011 22:08

Ježikača

Re: Všichni čtou knihy

no právě. ale soušky neví, takže se to neučí.

0/0
10.5.2011 1:05

Gmur

Re: Všichni čtou knihy

Deti maji znat ve skole swxualni deviace nebo orientaci spisovatelu? Proc? 

0/0
10.5.2011 8:01

Ježikača

Re: Všichni čtou knihy

protože to patří k jejich osobnosti. a právě tohle může lidem názorně ukázat, že ne všichni, kteří se narodí s odlišností, která společnosti vadí, jí musí škodit. že je to právě o tom, co za další složky osobnosti se projeví. protože hnáno do absurdna, mohlo by vadit, že někdo má hrb, jak to bývalo ve středověku.

0/0
10.5.2011 10:28

anavea

Re: Všichni čtou knihy

Taky mě to napadlo, když jsem četla diskuzi. Jak do těch představ pedofilobijcům zapadá JF s orientací nejen pedofilní, ale ještě navíc homosexuální.

I tak byl jeho přínos dětem pravděpodobně větší, než většiny bojovníků za sexuální normalitu.

0/0
11.5.2011 12:01

Šach.mat

Re: Všichni čtou knihy

Jací pedofilobijci? Jací bojovníci za sex.normalitu?

Zde se diskutující vyjadřují jen k tomu, že přátelství pedofila s malou holčičkou vč.stýkání se s ní o samotě považují za krajně nevhodné a rizikové.

Co je na tomto názoru (z kterého vyplývá, že by tito diskutéři nedovolili peďákovi se takto přátelit s jejich dítětem) "pedofilobijeckého" vůbec nechápu...

Obracíte diskuzi naruby a ze zodpovědných rodičů děláte pedofilobijce? Mají se tito rodiče stydět za svoji zpozdilost, že ještě nemají k dětem svého pedofila? ;-DRv

0/0
11.5.2011 15:17

anavea

Re: Všichni čtou knihy

Máte pocit, že jsem se jen slůvkem dotkla toho, co jste mi teď vyčetla?

Já jen naznačila otázku, jestli si opravdu všichni myslíte, že se panu JF mělo zakázat stýkat s dětmi, specielně s chlapci a zda byl jeho vliv na ně opravdu nežádoucí či dokonce  ohrožující a že mu měli zodpovědní rodiče zabránit? A vlastně i doteď - vyházíme z knihovniček Rychlé šípy? (O Alence za zrcadlem nemluvě...)

0/0
12.5.2011 7:51

Šach.mat

Re: Všichni čtou knihy

No ano, mám ten pocit :-), PROTOŽE píšete o pedofilobijcích a to podle mě není korektní definice zdejších diskutérů.

Co si myslí VŠICHNI, nemám tucha ;-), jen mohu předpokládat, že většina rodičů by v blízkosti SVÝCH dětí nechtěla vidět ani JF ani LC ani jiného pedofila... Což ALE samozřejmě neznamená, že by Rychlé šípy či Alenku v říši divů děti nemohly mít ve svých knihovničkách - to s tím totiž nesouvisí, od těch knížek jim žádné nebezpečí nehrozí ;-D.

0/0
12.5.2011 14:23

anavea

Re: Všichni čtou knihy

Ne, já jsem o pedofilobijcích nepsala, jen jsem navázala na jinou reakci, kde tento pojem byl použit.

Ale každopádně si pořád myslím, že JF život spousty dětí významně obohatil. A předpokládám, že není jediné, kterému by ublížil... Nic víc a nic míň jsem nenapsala ani napsat nechtěla.

0/0
16.5.2011 0:11

huh

Podobně jsou na tom sadisti

Přiznat se veřejně k sadismu ?

0/0
9.5.2011 20:01

o vaše názory nestojíme

Pedofilové zkoušejí,

jestli společnost je už dostatečně nemocná, aby v zájmu morálního relativismu před nimi přestala chránit svá mláďata. A pseudointelekuální naivky jim to baští a poskytují jim platformu k diskusi, ve které by se mohli navzájem ujišťovat, jak jsou vlastně hodní a neškodní.

Tak a teď mi to, Palotto a Boehmová, zase smažte.

0/0
9.5.2011 19:14

huh

Re: Pedofilové zkoušejí,

Jak to víte? Kolik pedofilů znáte?

0/0
9.5.2011 19:42

o vaše názory nestojíme

Re: Pedofilové zkoušejí,

Stačí Vám jako kvalifikace postgraduál v klinické psychologii?

0/0
9.5.2011 20:34

efix

Re: Pedofilové zkoušejí,

To nebyla odpověď na tu otázku. A mimochodem, když vy tu nevěříte nám, tak my vám taky nemusíme věřit, že ten postgraduál máte...

0/0
9.5.2011 21:08

Antonín, topič

Re: Pedofilové zkoušejí,

Samozřejmě, že nemá. Je to známá kecka.

0/0
10.5.2011 9:18

Tuubeen

Re: Pedofilové zkoušejí,

Když tvrdila, že procenta ve statistice se nedají spočítat z počtu menšího než sto, tak zas byla statistik či matematik, už nevím přesně... ;-D

0/0
12.5.2011 18:49

huh

Re: Pedofilové zkoušejí,

Stejně jako efix nade mnou: odpovězte na otázku. Kolik pedofilů znáte? A jaký vzorek pedofilů zná klinický psycholog? Asi tak jako jaký vzorek manželských vztahů potkává psycholog z manželské poradny...

0/0
9.5.2011 22:04

Ježikača

Re: Pedofilové zkoušejí,

teorie? takže jste přesvědčena o tom, co druzí napsali. mně tedy zkušenosti přijdou skutečně cennější. proč furt strkat všechno jen do černé nebo bílé zásuvky?

0/0
10.5.2011 1:07

o vaše názory nestojíme

Re: Pedofilové zkoušejí,

Zkušenosti 4 roky práce ve firmě klinických psychologů. Též studium kriminologie.

0/0
10.5.2011 2:10

wakan.

Re: Pedofilové zkoušejí,

A Vy mate aspon toho bakalare z UBC?

0/0
10.5.2011 2:21

o vaše názory nestojíme

Re: Pedofilové zkoušejí,

Honours BA mám z Brock University.

0/0
10.5.2011 2:25

wakan.

Re: Pedofilové zkoušejí,

A kde jste psala tu diplomku o emigraci? Nebo jste tim myslela tu bakalarku?

0/0
10.5.2011 2:31

o vaše názory nestojíme

Re: Pedofilové zkoušejí,

Diplomku o imigrantech jsem psala na UBC.

0/0
10.5.2011 2:47

wakan.

Re: Pedofilové zkoušejí,

Takze BA z Brock a MA z UBC?

0/0
10.5.2011 2:52

o vaše názory nestojíme

Re: Pedofilové zkoušejí,

Ne, Extended Studies Diploma ze SFU.

0/0
10.5.2011 4:08

Antonín, topič

Re: Pedofilové zkoušejí,

Prostě milion věcí a nic pořádně. Každá kulhá.

0/0
10.5.2011 9:19

wakan.

Re: Pedofilové zkoušejí,

Takze ta diplomka z UBC byla v ramci nejakyho vecerniho kurzu?

0/0
11.5.2011 2:43

Gmur

z kazsovy stranky

kasz: reakcia na tvoj komentar z 9.5.: ******Je nezmysel to udržiavať vlastné city umelo v rovine kamarátstva - to sa ti nepodarí. Ľúb tak ako ti to myseľ žiada, pretože inak budeš v ešte väčšej depresií z toho, že to nedokážeš ovládnuť. Jednoducho na to sa vykašli a pusti uzdu pocitom.

To, že ich nemôžeš všetky dať najavo nevadí, veď energia, ktorú tým prirodzene vytváráš, podprahovo na to dieťa pôsobí a ver mi - 99% deti ju vstrebáva a vníma ako niečo extrémne príťažlivé .

Pri tom keby sa ich na to niekto opýtal, tak nebudú vedieť povedať nič viac, ako len toľko, že im je s nami dobre.

Verím, že nám bola do života daná strašne ťažká úloha. Možno je to forma trestu za niečo, ale ak sa toho do budúcnosti chceme zbaviť, musíme toto prekliatie zvládnuť a premeniť na dar. Dar pre deti. A tak im splatiť svoj dlh.****

Tak tohle mi staci. jako ilustrace. Deti ro vnimaji jako "extreme pritazlive..je jim s nami dobre".

0/0
9.5.2011 17:18

Eva_Pallotto

Re: z kazsovy stranky

:-/ no, tomu já teda bohužel věřím, že k pedofilům, kteří se dětem vemlouvají a dělají pro ně první poslední a jsou z nich úplně odvaření, může dítě cítit extrémní příchylnost. Od normálních dospělých na takové jednání a pozornost prostě nejsou zvyklé. Jsou zvyklé na pozornost normální, běžnou, která není nijak umocněna přetransformovanými touhami (a to je ještě ten lepší případ, kdy jsou přetransformované... :-/)

Je na místě se i ptát, jak fér je tohle k ostatním dospělým, kteří s tím dítětem přijdou do styku. Například dědeček, protože není pedofil, se k dítěti bude chovat jinak (tj. normálně) než strýček Kazs... v tom vztahu nebude nic z těch nepřiměřených citů, té ó oslavované citové energie (co to je, proboha :-( )... Tj je moné, že dítě nebude mít dědečka rádo tolik, jako za normálních okolností, kdyby do toho žádný pedofil nevnášel neběžnou míru. Jak k tomu to dítě přijde, že jeho vztah s dědou tím bude ovlivněn?

(to je na Vás, Kazsi..)

0/0
9.5.2011 17:44

o vaše názory nestojíme

Re: z kazsovy stranky

Jak již pravil Tertullian, věříte, protože je to nesmyslné. Nějaké podklady pro svou víru máte?

0/0
9.5.2011 20:40

motýl bombardér Mk.IV

hezké.

dobré by bylo, kdyby se někteří přestali bavit o dětech jako opičkách na hraní pro pedofily (mám mu to dítě půjčit, nebo nemám? 8-o) dále bych se chtěl zeptat paní autorky na naprosto nesouvisející a nepodstatný detail, který jsem asi přehlédl: máte děti? jinak se přikláním k tomuto názoru, který to vystihl nejlépe:

08.05.2011 23:41o vaše názory nestojíme 

0/0
9.5.2011 16:52



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.