Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Viki007

23. 4. 2011 23:58
Tak proto mně, Evko,

už neodpovídáš na maily 8-o8-o ??

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

24. 4. 2011 2:03
Re: Tak proto mně, Evko,

jj, přesně tak. Poněkud mě rozhodila ta poslední zpráva ve znění: "trhni si ploutví, ty vochechule, nepiš mi, ani kdybych tě o to pozdějc prosil..." ;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

20. 4. 2011 13:28
Mám nakažené...

...všechny své mailové schránky ;-) ;-D R^

0 0
možnosti
JJ

1888

22. 4. 2011 15:10
Re: Mám nakažené...

To ti gratuluju, hlavne ze to neni nic horsiho

0 0
možnosti
JJ

1888

20. 4. 2011 6:13
Peggy Bundova

mela  v  podobnym pripade pekne stavnatej proslov. Sama byla verna manzelka, nebot byla jeste po dvaceti letech zamilovana do vune Bundovejch ponozek. Vune byla tak intenzivni ze do jejich obydli se nepokousel proniknout  ani sam Walter Texas Danger. Ty americanky vubec bejvaj pekne nevychovany. V situacich kdy ma slusna zena pofnukavat a prozivat existencialni muka delaji strasnej cambus a rvou jako pominuty. Z nas tu jadrnost zrejme vymlatilo casty stridani statnich rezimu a uz ani na starym Zizkove se zensky nefackujou na pavlacich. Ackoliv jak si vzpominam mel jsem kdysi kolegyni, ktera chodila v sadrovym limci po nejake  debate se sousedkou. Nevim ale ve ktere mestske casti zila. Vzpominam jenom ze byla hrozne ukecana a po urcite dobe jsem zacal sousedku tajne obdivovat. Sam jsem typickej webovej nouma a schazuju sousedky ze schodu pouze v nejbujnejsich snech. 

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

19. 4. 2011 20:51
Nemiluji tě, ale musíš se mnou být..

i takové "maily" chodí..pravda, není to přes internet. Ale přes tu informační síť, která sahá za tento svět. Do těch ostatních. Někteří moudří lidé ... jsou. Ať tím ten virus myslel cokoliv. V dobrém i zlém, ve štěstí i neštěstí, ve zdraví i v nemoci...a ani smrt je neoddělí.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky