Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

atvar

Předpokládam, že všichni chlapáci

co tady v diskusi píšou, jak znásilnění není nic tak strašného, tak že to aplikují i na vlastní dceru a až se jí to stane, tak jí to vysvětlí jako zde v diskusi, že si to jen namlouvá.

0/0
4.3.2011 11:15

Sindibad

Re: Předpokládam, že všichni chlapáci

Kámoš čas od času odhání chlapy od svý dcery a když jde teenage někam večer na diskotéku, vždycky ji říká, ať se neoblíká jako děvka :)

0/0
7.4.2011 1:10

comme il faut

Zajímal by mě spouštěcí mechanismus

Autorka zjistila, že už ji nikdo nehledá?

0/0
25.2.2011 20:24

Gmur

Re: Zajímal by mě spouštěcí mechanismus

co je to za blbost? ?

0/0
20.3.2011 13:40

namestii

Dočetl jsem se

Některé příspěvky v diskusi mě naprosto šokují. ... Po přečtení blogu jsem úplně nechápal, čeho že se to znásilněné bojí, proč to nenahlásí. Jaké pomluvy? Jaké stigma?... Nevěřil jsem, že může být dostatek lidí, kteří by to dávali oběti za vinu, aby to vůbec mělo smysl o tom přemýšlet.

Nyní už chápu a jsem opravdu šokován!!!

0/0
4.2.2011 15:33

koutlosh

Re: Dočetl jsem se

Asi je to o přístupu, ač v diskusi připouštím, že i žena se může právě svým vlastním nezodpovědným jednáním vystavit riziku, nenaznačuji tím zároveň, že je spoluviníkem. Zde není možnost nějakého stigmatizování.

0/0
4.2.2011 15:37

xent

posmech

Pokud si nasadim na krk zlaty retez co je videt na 100m a budu se v noci prochazet ozraly po "spatne ctvrti", tak to sice nedava nikomu zadne pravo aby mi rozbil hubu a okradl me, ale kdyz se to stane , tak moje reakce typu "ja za to nemuzu" bude pusobit pravem smesne. Tolik k osobi zusenosti popsane v clanku.

Co se tyka sexualniho nasili v rodine , je to hnus vypalit takovym nasilnikum cejch na celo.

0/0
4.2.2011 11:12

koutlosh

Re: posmech

Asi tak by to šlo říct, je znásilnění a znásilnění. Ani jedno není správné, ale pokud si holka na párty zahrává s chlápkem a užívá si pocit moci, který jí dává její atraktivita a jeho zájem, měly by si být vědoma, kdy se on díky například alkoholu ocitne za hranicí vlastního sebeovládání. Jeho za to chválit nebudu, ale říci, že ona ničím nepřispěla, je blbost.

0/0
4.2.2011 15:17

xKROKODYLx

Re: posmech

''''a užívá si pocit moci, který jí dává její atraktivita a jeho zájem'''' - o tom Eva neco vi, viz jeji reakce, jak musi 50x denne resit to, jak s ni muzi flirtuji... ;-)

0/0
4.2.2011 17:01

namestii

Re: posmech

Tímto přirovnáním stavíte (snad) všechny muže do role násilníků čekajících na svou šanci. To tedy musím odmítnout !!!

0/0
4.2.2011 15:23

koutlosh

Re: posmech

A v případě toho zlatého řetězu nestaví všechny muže do pozice číhajících násilníků? A přesto se nad touto formulací nikdo nezastaví.

0/0
4.2.2011 15:39

namestii

Re: posmech

V případě zlatého řetězu šlo o nebezpečnou čtvrt.

Tím padem už je to nějak omezený výběr.

0/0
4.2.2011 15:44

comme il faut

Re: posmech

Výběr je omezený i na večírku plném opilých nadržených sexuálních oportunistů.

0/0
12.2.2011 19:12

xent

Re: posmech

Nestavim. Nicmene pokud zena pri "alkohol-party" vleze s chlapem na

hotelovy pokoj a neuvedomuje si do jake situace se tim stavi ,tak moc rozumu nema. Jeho to sice neomlouva, ale kdyby trochu myslela , mohla si usetrit trapeni.

Okolnost , ze se to cele odehralo pri hre "na schovku"  situaci nijak nemeni.

0/0
4.2.2011 15:41

namestii

Re: posmech

Jeho to neomlouvá, ok.

A o ní vypovídá co?

0/0
4.2.2011 15:50

xent

Re: posmech

Tak jeste jinak:

Kazdy clovek je prakticky neustale v ohrozeni , ze bude napaden a 

zmlacen (nejen od cizich lidi). Toto riziko je vsak pomerne male. Muze

se ale velmi vyrazne zvysit pokud na sebe zacne vrsit "rizikove faktory". Tvrdit, ze takove faktory neexistuji je sice mozne , ale mylne.

0/0
4.2.2011 16:11

xent

Re: posmech

U "casual" sexualniho napadeni to funguje uplne stejne.

0/0
4.2.2011 16:12

Tuubeen

Re: posmech

Jo, ale když máte dítě, rozvedete se, dítě vám zůstane, vy si najdete nového partnera a ten to dítě bude bít nebo sexuálně zneužívat, také budete říkat, že provolání rodiče "já za to nemůžu" je směšné? Statistika přece mluví jasně, týrané a zneužívané jsou nejčastěji nevlastní děti...

0/0
12.2.2011 18:01

comme il faut

Re: posmech

Přesně tak, a to si každá pipka musí předem rozmyslet, než požádá o rozvod, protože "už si s manželem nerozumí". Vlastní táta je nenahraditelný.

0/0
12.2.2011 19:14

Gmur

Re: posmech

Dokonaly prispevek k tematu. Bravo!

0/0
14.2.2011 11:19

xent

Re: posmech

Dite je bezbranne, nedochazi mu rizika a hlavne v takovem pripade je nemuze ovlivnit i kdyby mu dochazela. Ale dospeli muze ...... pokud zacnu bydlet s clovekem , ktery dusevne a fyzicky mrzaci moje deti , tak by bylo na miste provolani: "Ja za to muzu, ze moje dcera ma zniceny zivot , nikdy nebude mit normalni rodinu, nikdy neprozije normalni vztah ..... nebot jsem ji v detstvi predhodil(a) k ukajeni odporny zrude".

Ale to je zcela jina situace, nez kterou tu probirame. Tady dosplela, svepravna zena rozhoduje jen a jen za sebe, rozhoduje najivne (i trefnejsi slova me napadaji) a je nastvana na okoli , jen u sebe chybu nevidi.

0/0
14.2.2011 12:16

CHYREN

Tady je ten "zakopanej pes"...

:-/ ..hmmm. Myslím, že bych rád četl i verzi toho násilníka.

0/0
4.2.2011 10:31

IfčaX

Re: Tady je ten "zakopanej pes"...

Tak se podívejte do diskuzí a můžete si tu verzi toho násilníka domyslet, ne? Mohla si za to přece sama, protože se támhle usmála, jindy poděkovala za kompliment, pak ještě seděla a popíjela ve stejné společnosti jako on a ještě ke všemu se courala v noci po baráku bez doprovodu a jak teda chudák násilník měl vědět, že nechce...

0/0
4.2.2011 10:51

koutlosh

Re: Tady je ten "zakopanej pes"...

Je to jedna verze, která je jistě pravděpodobná, mohlo to však být i jinak, ta provokace tam být mohla, i cíleně, jen nedomyšlená do všech důsledků. Pořád to nedává žádné oprávnění někoho znásilnit, ale taky nebudu machrovat naditou peněženkou před někým, kdo se mi přiznal, že kvůli gamblu nemá ani korunu a už uvažuje o něčem zoufalém. Zájem sice může ukojit mé ego, ale je to blbost.

0/0
4.2.2011 15:21

marka40

Karma veliká.

Víc nemám co dodat.

0/0
4.2.2011 8:48

Standa.Trn

Víte co si myslí slípka, když za ní běží kohout?

Ještě jednu kličku aby si nemyslel že jsem štětka.

Možná to už tady bylo, je to fousatý vtip a pokud ho znáte, omlouvám se. Neodolal jsem pokušení to tady napsat, tak sorry.

0/0
4.2.2011 8:35

marka40

Re: Víte co si myslí slípka, když za ní běží kohout?

Vaše příspěvku vypovídají o tom, že v hlavě máte si tolik, co ten kohout.

0/0
4.2.2011 8:47

xKROKODYLx

Re: Víte co si myslí slípka, když za ní běží kohout?

Krasne jste tady na sebe prozradila, co si myslite o muzich (kohoutech), co se chteji pomilovat se zenou. Ale vcerte, za vasi frigiditu nikdo nemuze. Zajdete za lekarem.

0/0
4.2.2011 9:37

marka40

Re: Víte co si myslí slípka, když za ní běží kohout?

To musím dát přečíst manželovi. dodnes určitě netušil, že trpím frigiditou.;-D

Pokud muž, stejně jako kohout, nemá nic v hlavě, ale pouze v rozkroku,pak píše takové nesmysly jako vy dva.:-P

0/0
4.2.2011 10:15

comme il faut

Re: Víte co si myslí slípka, když za ní běží kohout?

A on si myslí: "Když si neužiju, aspoň se proběhnu."

0/0
25.2.2011 20:21

Standa.Trn

Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

a potom na ni nestačíš. Když ti lehne před dírou nebo se ti ani nepostaví a ženská už je svlečená, tak to je ten pravý malér. To je ženská schopná zabít a ne jen jít na policii nahlásit že byla znásilněná.

Netvrdím že si ženské za každé znásilnění mohou samy ale zrovna tady v tomto případě z úvodního článku si ta paní pisatelka naběhla. Lézt do hotelového pokoje v náladičce s kolegou na nějakém tajném večírku? Jak si to má ten kolega vysvětlit, když byl taky v náladičce? To nebylo znásilnění. Do té cimry dobrovolně s ním vlezla.

Co měl ten kolega v náladičce asi dělat? Kdyby neudělal nic, byl by jistě velký slušňák, jenže též by riskoval posměch že je nějaký ňouma, kterému se patrně nepostavil nebo myslel že všechno co je chlupatý kouše nebo vlastně co já vím co?

0/0
4.2.2011 8:18

namestii

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Já už byl mockrát s někým o samotě, ale nikdy jsem nikoho neznásilnil, ani nikdo mě. Mám se tedy cítit trapně?

0/0
4.2.2011 8:33

Standa.Trn

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Clastat s chlapem o samotě a chlastat s ženskou je poněkud rozdíl, ne? Teda pokud seš normální a ne nějakej přihřátej.

0/0
4.2.2011 8:37

namestii

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

.-) vy jste psal... no to je jedno .-)

... Co má společného moje orientace s tím, jestli budu znásilněn nebo ne???

0/0
4.2.2011 8:40

Standa.Trn

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Má s tím společného překvapivě mnoho. Pokud chlastáš o samotě s nějakým teploušem a nedáš mu co nejjednoznačněji najevo že nejsi buzna, tak si koleduješ o určité sexuální obtěžování. Nejlepší rada je s teplouši o samotě nechlastat a pro ženskou aby nechlastala s chlapama a pokud chce jen chlastat a nikoli souložit, má to jasně dát najevo na začátku. Normální lidi se vždycky nějak domluví bez znásilnění ale pokud koketuje, chlastá s chlapem o samotě a pak leze s ním na cimru kde jsou rozestlaný postele, tak ať se potom nečuduje ale to znásilnění si vyprovokovala sama. Vždyť ona do posledka dávala najevo že chce a nikoli že nechce dokud z ní kolega nestrhával šaty a nepovalil do postele. Ne je třeba umět říct především včas, radši dřív než později a dobré je to přijatelně zdůvodnit. Normální chlap není primitiv a pochopí, jenže třeba deklarovat včas.

0/0
4.2.2011 8:51

namestii

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Vaše myšlenkové pochody mě neskutečné baví .-))))

Takže, když někdo hned nezahlásí že sex nebude, tak si ho mohu "vzít" a bude to jeho vina .-))))

... Normální chlap nikdy ženu neuhodí kvůli tomu, že s ní chce sex. I kdyby byla sebevíc provokativní. Tak že poslední veta o normálnosti a privitivitě taky tak úplně neštýmuje. .-)))

... Už jste se někdy zachoval podle toho co zde píšete? Máte na kontě nějaké to znásilněničko, vyprovokovala váš někdy nějaká?

0/0
4.2.2011 9:03

Standa.Trn

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Jaké normální chlap nikdy ženu neuhodí? Psal jsem snad že normální chlap ženu mlátí? Tak diskutuj a nepřekrucuj ať nebypadáš jak pablb. Díky Ti za pochopení ale to mne trochu zvedlo ze židle.

0/0
4.2.2011 9:11

namestii

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

"Normální chlap není primitiv a pochopí, jenže třeba deklarovat včas."

Z této vaší věty mi logicky vyplývá, že pokud není "normální" muž včas obeznámen s faktem, že žena nechce sex, pak je tedy ználnění její vinou.

0/0
4.2.2011 9:16

Standa.Trn

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Nezlob se ale když ženská leze s chlapem do ložnice (hotelového pokoje, což je stejné) a pak se diví že jí ho tam hodlá strčit, tak je asi nesvéprávná. Je to jenom můj názor. Ty si můžeš myslet že se tam s ním přišla modlit nebo co já vím co?

0/0
4.2.2011 9:21

namestii

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

To snad ani není možný !!!! RvRvRvRv

0/0
4.2.2011 9:25

Standa.Trn

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Co není možný? Že jsou ženský, které si ho tam naopak chtějí nechat strčit? Ptal jsi se mne kolik že já mám na krku znásilnění a já jsem Ti neodpověděl. Žádná si nestěžovala, tak já teď nevím jestli to bylo znásilnění?

0/0
4.2.2011 9:37

marka40

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Taky to tak vidím.

0/0
4.2.2011 10:17

xent

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Toho chlapa nic neomlouva,nasili je nasili at uz jsou okolnosti jakekoliv. Nicmene ta dama vlezla opila s chlapem na hotelovy pokoj a pokud si neuvedomovala do jake se tim stavi pozice, tak vazne nema rozum.

Jinak receno, nasili se neda tolerovat (omluvit), ale mohla tomu  predejit , kdyby trochu myslela.

0/0
4.2.2011 14:30

xmuadib

Re: Nejhorší znásilnění je když ženskou rozrajcuješ

Jasně, takže když přijdete do restaurace , předloží Vám jídlo a Vám nebude chutnat a nesníte ho, tak Vás může přijít kuchař mlátit pánví po hlavě, protože je jasné, proč jste přišel a vy jste se opovážil to nesníst8-o

0/0
4.2.2011 10:36

tomtop

chlapskej mozek

pamatuji si velmi dobře, jak před lety stačil jen pár pohledů, a měl jsem pocit, že mám u té ženské šanci... ne, nebyl jsem tak blbej, jen jsem chtěl ženskou. Z dnešního nadhledu si uvědomuji, že jsem viděl to, co jsem chtěl vidět ... a to chci napasovat na ty nadržené týpky, kteří jsou ochotní kvůli tomu ublížit .... oni prostě vidí to co chtějí .... jim stačí pár gest, které znamenají něco zcela jiného a už mají pocit, že je to pozvání ... a jak psal jistý psycholog, očekávají, že stejně jako v jejich fantaziích budou oběti milé a spolupracovat. Zjištění a frustrace že to tak není asi vedou k větší agresi ...

Tím vším ty grázly neomlouvám, jen se snažím nahlédnou

0/0
4.2.2011 7:44

Satyriana

Re: chlapskej mozek

A o tom to je. Dokázat se na to podívat jinak a rozebrat si i v sobě, co jsem si kdy vyložil jinak. Myslím, že právě ta potřeba lidí, schopných vidět jako Vy, se v té dlouhatánské diskuzi bohatě ukázala.

Buďte na sebe hodný a opatrujte se, jste velmi vzácný... ;-)

0/0
12.2.2011 13:17

POToole

Názor pro diskutéry

Viník je násilník, oběť je oběť. A pokud chcete i jen náznakem podsouvat část odpovědnosti oběti, že měla provokativní oblečení a chovala se vyzývavě a tím dráždila úctyhodného občana, tak to je úplně mimo mé chápání. Oni jsou muži nesvéprávné bytosti, které se neumí ovládnout při pohledu na obnaženou kůži? 8-o

Pokud bych Vás pozvala k sobě domů na návštěvu a Vás zaujala moje nová, velká a krásná televize, starožitnost, vzácná kniha = napadlo by Vás si ji jen tak vzít? Nebo o ni požádat, a když řeknu ne, stejně si ji vzít? Také provokuji tím, že mám něco, co Vy nemáte a po čem třeba toužíte? Měla bych proto být raději chudá?

Ano, uvědomit si rizika a zbytečně neriskovat je důležité, ale spoluvina? Ani náhodou, sorry - násilí je vždy volba a tudíž odpovědnost pouze násilníka, ať se jedná o znásilnění, bití, týrání, zneužívání či psychické vydírání - a je jedno, jestli je to muž nebo žena.

0/0
4.2.2011 7:11

blumblum

Re: Názor pro diskutéry

Tedy, to je přirovnání. Vaše TV mě absolutně nezajímá. I kdyby byla zlatá. Pud rozmnožování je daný přírodou od vzniku života na zemi a je jeden z nejsilnějších. Pokud se žena v mini ohne pro cokoliv na zemi a odhalí intimní partie tak se mužův mozek automaticky přepne do oblasti malého mozku, kde právě pudy jsou. Pokud je posilněn alkoholem, který odbourává zábrany a vypouští pudy na povrch je malér hotov.

Dám Vám jiný příklad, myslím si, že trošičku zpřesňující: Liji benzín do ohně a mám oblečení potřísněné benzínem. Mám se pak divit, že se popálím?

Já tímto násilníky neomlouvám. Každý by měl vědět, kdy přestat a co je správné. Souhlasím i s autorkou, že většina znásilnění je v rodině a tato znásilnění považuji za neomluvitelné. Za neomluvitelné považuji i násilí na ulici, v lesích apod. Být ale soudcem a slyšet, že žena šla s mužem do pokoje popíjet. Asi bych trošičku přibrzdil s jednoznačným odsouzením. Tam bych asi přihlédl k polechčující okolnosti a trest bych nedal tak tvrdý.

0/0
4.2.2011 9:18

xKROKODYLx

Re: Názor pro diskutéry

''''Viník je násilník, oběť je oběť. A pokud chcete i jen náznakem podsouvat část odpovědnosti oběti, že měla provokativní oblečení a chovala se vyzývavě a tím dráždila úctyhodného občana, tak to je úplně mimo mé chápání.'''' - on asi nikdo nebude rikat, ze mas chapúani nejake vysoce rozvinute. A co na tom prechodu, kde ma chodec pred auty prednost. rozhlednes se nez vlezes do silnice? Asi tajky ne, a proto je daleko vetsi pravdepodobnost ze te neco prejede. Stejne je to, kdyz pujdes ''opila'' s opilym chlapem hrat na schovku na podnikovym vecirku. Ale necekam ze to pochopis, je to mimo tve chapani. Tak bacha na ty auta. ;-D

0/0
4.2.2011 9:42

Astaroth

Re: Názor pro diskutéry

Vas investicni majetek a majetek ohodnoceny jako nadbytecny luxus patri lidu a je jen anomalie soucasneho rezimu, ze jej umoznuje Vam jej drzet.

0/0
4.2.2011 10:00



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.