Diskuse

„A na zadek se z tebe nikdo neposadí,“ pravila.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pidla

6. 11. 2010 12:52
Na to je jediná pomoc,

být spokojená sama se sebou, stále se radovat a těšit a mít se ráda a nepochybovat. Pak nepřijde, ta radost ze života by ji nepustila přes práh...;-D;-D;-D;-D;-D tedy jestli vám to zavání blázincem, tak no a..účel světí protředky a teta Kateřina.

0 0
možnosti

Nomarak

2. 11. 2010 18:57
Páni jo!

Jedním dechem jsem to přečetla!R^ Začínám mít odvahu, k čemu? To ještě nenapíši. Nevím totiž jak je ta odvaha velká. Uvidíme jakou bude mít výdrž, ale v každém případě - početla jsem si parádně!;-D

0 0
možnosti

kacinecka

23. 10. 2010 21:06
:D Tohle znám už z časů těsně před třicítkou,

kdy moje spolužačky právničily, ekonomovaly, cestovaly, řídily, případně pózovaly fotografům nebo drndaly úžasně krásný a hodný sviště, zatímco já si hřála svůj svobodnej, štýrsko-valašskej zadek v obyčejným kanclíku za obyčejnej plat a přemýšlela jsem, proč jsem ještě nikdy neochutnala sushi a proč mám raději slivovici a orosenou dvanáctku, než značková vína ;-D Pravda, měla jsem zase už v té době dobrýho chlapa, prý šikovný ruce na vychystávání pochutin a bandu úžasných kámošů, kteří mě nikdy neposlali do háje. A tak si říkám, že jsem se svým životem vlastně svým způsobem spokojená... :-) Karma ;-)R^

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

17. 10. 2010 22:50
:o]

A just posadí - příště rád předvedu!

R^

(Jo, moc dobrá práce!)

0 0
možnosti

Cynyc_

17. 10. 2010 14:35
cynyx@seznam.cz

;-DR^ Dovolil bych si dodat trochu munice na příští setkání s bábou: všichni jsme zoufalí, jak jsme nedokázali to, co jsme měli/chtěli. Kdo není, je buď alkoholik, nebo předstírá, že dosáhl všeho, co chtěl, a je zpravidla nesnesitelný arogantní pitomec.

0 0
možnosti

Aretta

16. 10. 2010 23:22
...........

;-D;-DR^!!

0 0
možnosti

_-1-_

16. 10. 2010 19:10
:-D

R^

0 0
možnosti

Ježikača

16. 10. 2010 18:35
no, na podzim jak dělaný.:-)

nic si z toho nedělejte. tohle na vás poleze doživotně, neb jste jako mnohé tvor o sobě pochybující a navíc vám (i s vaším částečným souhlasem) natloukli do hlavy, že MÁTE POVIINOST vynikat. neb KDE KDO v rodině vynikal... soudím pochopitelně dle sebe, neb mně ta baba leze do baráku co chvíle. ;-) ale protože provádím duševní i tělesná cvičení (když se v tom rochním nějakou chvíli sebrané spisy sprostých slov odříkané několikrát za sebou, rychlá muzika, pohyb, létání na smetáku) jsem celkem v kondici a babu vynesu za flígr. berte to tak lepší krize středního věku, než stařecká rezignace.:-) zdravím a přeji pěkné dny.

0 0
možnosti

old fashioned Vince IV..

16. 10. 2010 10:04
dobrý takhle po ránu

:-)R^R^

0 0
možnosti

maneri

16. 10. 2010 9:59
Někoho mi to připomíná

bohužel mně samotnou:))))....já na ty všechny VŠ ani nepodala přihlášku.Tak jste na tom možná trochu líp - slespoň byla snaha:). Mám ale 3 děti a celkem slušně vařím a to bude asi tak všechno, co jsem (si) dokázala. A až se s tím smířím, má duše dojde klidu:))))))))

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

17. 10. 2010 14:26
Re: Někoho mi to připomíná

;-DR^

0 0
možnosti