Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pidla

Na to je jediná pomoc,

být spokojená sama se sebou, stále se radovat a těšit a mít se ráda a nepochybovat. Pak nepřijde, ta radost ze života by ji nepustila přes práh...;-D;-D;-D;-D;-D tedy jestli vám to zavání blázincem, tak no a..účel světí protředky a teta Kateřina.

0/0
6.11.2010 12:52

Nomarak

Páni jo!

Jedním dechem jsem to přečetla!R^ Začínám mít odvahu, k čemu? To ještě nenapíši. Nevím totiž jak je ta odvaha velká. Uvidíme jakou bude mít výdrž, ale v každém případě - početla jsem si parádně!;-D

0/0
2.11.2010 18:57

kacinecka

:D Tohle znám už z časů těsně před třicítkou,

kdy moje spolužačky právničily, ekonomovaly, cestovaly, řídily, případně pózovaly fotografům nebo drndaly úžasně krásný a hodný sviště, zatímco já si hřála svůj svobodnej, štýrsko-valašskej zadek v obyčejným kanclíku za obyčejnej plat a přemýšlela jsem, proč jsem ještě nikdy neochutnala sushi a proč mám raději slivovici a orosenou dvanáctku, než značková vína ;-D Pravda, měla jsem zase už v té době dobrýho chlapa, prý šikovný ruce na vychystávání pochutin a bandu úžasných kámošů, kteří mě nikdy neposlali do háje. A tak si říkám, že jsem se svým životem vlastně svým způsobem spokojená... :-) Karma ;-)R^

0/0
23.10.2010 21:06

vladimir.t.gottwald

:o]

A just posadí - příště rád předvedu!

R^

(Jo, moc dobrá práce!)

0/0
17.10.2010 22:50

Cynyc_

cynyx@seznam.cz

;-DR^ Dovolil bych si dodat trochu munice na příští setkání s bábou: všichni jsme zoufalí, jak jsme nedokázali to, co jsme měli/chtěli. Kdo není, je buď alkoholik, nebo předstírá, že dosáhl všeho, co chtěl, a je zpravidla nesnesitelný arogantní pitomec.

0/0
17.10.2010 14:35

Aretta

...........

;-D;-DR^!!

0/0
16.10.2010 23:22

_-1-_

:-D

R^

0/0
16.10.2010 19:10

Ježikača

no, na podzim jak dělaný.:-)

nic si z toho nedělejte. tohle na vás poleze doživotně, neb jste jako mnohé tvor o sobě pochybující a navíc vám (i s vaším částečným souhlasem) natloukli do hlavy, že MÁTE POVIINOST vynikat. neb KDE KDO v rodině vynikal... soudím pochopitelně dle sebe, neb mně ta baba leze do baráku co chvíle. ;-) ale protože provádím duševní i tělesná cvičení (když se v tom rochním nějakou chvíli sebrané spisy sprostých slov odříkané několikrát za sebou, rychlá muzika, pohyb, létání na smetáku) jsem celkem v kondici a babu vynesu za flígr. berte to tak lepší krize středního věku, než stařecká rezignace.:-) zdravím a přeji pěkné dny.

0/0
16.10.2010 18:35

old fashioned Vince IV..

dobrý takhle po ránu

:-)R^R^

0/0
16.10.2010 10:04

maneri

Někoho mi to připomíná

bohužel mně samotnou:))))....já na ty všechny VŠ ani nepodala přihlášku.Tak jste na tom možná trochu líp - slespoň byla snaha:). Mám ale 3 děti a celkem slušně vařím a to bude asi tak všechno, co jsem (si) dokázala. A až se s tím smířím, má duše dojde klidu:))))))))

0/0
16.10.2010 9:59

Eva_Pallotto

Re: Někoho mi to připomíná

;-DR^

0/0
17.10.2010 14:26

Nejsem.BezPrace.info

Tak to je čas s tím něco dělat...

Tak to je čas s tím něco dělat, či ne? Nikdy není pozdě na to, začít realizovat své (dětské) sny a nikdy není pozdě své plány přehodnotit dle priorit a napsat si nový seznam. Babice pak nebude mít šanci, neboť se nám třeba změnily priority a změnil se svět kolem nás ;-D

-

Mimochodem, neexistuje žádná krize středního věku, neboť každý je mladý tak, jak se cítí! Krize, depky apod. je něco jiného, tím trpíme všichni, ale co to je "střední věk"? Znám plno 20ti letých, co jsou (duševně a mnohdy i fyzicky) starší, jak já.

0/0
16.10.2010 8:27

jana.krcova

..

skvělé

0/0
16.10.2010 7:22

Quazi

má krize I

Připomněla jste mi příhodu, jež odstartovala mou krizi. Chtěla jsem být kadeřnicí a být navždycky svobodná a bezdětná. Stala jsem se přitom vdanou inženýrkou a matkou dvojčat božím dopuštěním. Jsem profesní nula a jsem neambiciózní. Zoufale, podle mé matky, která mne titulovala jako "ochránkyni chudých psů a koček". Mohla si to dovolit, má dvě vysoké školy a dotáhla to na ředitelku. Tak jsem si lebedila ve své bezvýznamnosti, než jsem šla na abiturientský večírek. Večer proběhl v poklidu, odcházela jsem po jedenácté. Byl říjen. Před restaurací kolem mne projelo auto, asi 50 m za mnou zastavilo, někdo otevřel zadní dveře  a zavolal na mne jménem. Rodným příjmením, přesněji. Když jsem se otočila, ta osoba na mne zařvala: "Ty 3.14čo!!", dveře se zabouchly a auto se rozjelo.

0/0
15.10.2010 21:55

Quazi

má krize II

 Byl to ženský hlas. Dodnes nevím, kdo to byl, jen tuším, že to byl někdo z večírku. A tím začala má krize. Já nejen, že ničím a nikým nejsem, ještě někomu škodím, aniž vím, čím vlastně! Taková negativní bilance, řekla bych. A nevím, jak se dostat aspoň na nulu a získat zpět svou rovnováhu, svou bezvýznamnost.

0/0
15.10.2010 21:53

SID09

Re: má krize II

Božíčku - z takové blbosti děláš takové závěry ? Víš kolikrát to o mě řekli mí podřízení - a navíc mnohdy úplně vážně byli o této nadávce přesvědčeni !!!

Když jsem jeden den rozdal výpovědi 150 zaměstnancům - nebylo mi nijak do zpěvu. Chápu, že ti lidi měli právo si to myslet. Naštěstí do měsíce se mi podařilo najít řešení a výpovědi jsem mohl stáhnout......  Každýmu něco může vadit na tom druhým - to, že je na něj vidět - i to, že někdo jiný je neviditelný. !!;-)

0/0
15.10.2010 22:04

Quazi

Re: má krize II

Mně to zarazilo z toho důvodu, že jsem nevěděla o ničem, co to způsobilo. V tom městě jsem od svých 18 let nebyla a s těmi lidmi se nestýkala. Muselo to být něco tak hluboce uloženého a tolik let to kvasilo...

Nebo má prostá existence z nějakého důvodu někoho tak dráždí. Ale proč? Jsem skutečná nefalšovaná nula, tak to nechápu prostě. Něco dělám blbě a nevím ani, co vlastně.

0/0
15.10.2010 22:09

SID09

Re: má krize II

Ale třeba na tým večírku jsi někomu něco řekla, co se ho dotklo. Nemusela to být urážka. Mohlo to být třeba něco, kde si sám dotyčný uvědomil jaký je namyšlený kretének - takže po tom bych ani nepátral.  !!;-)

0/0
15.10.2010 22:14

Eva_Pallotto

Re: má krize II

Souhlas.R^

Hledat logiku někde, kde není, to je fakt na nic...

0/0
15.10.2010 22:18

Quazi

Re: má krize II

Já si později až uvědomila, že jsem měla vlastně štěstí, protože mě klidně mohli i přejet před tou hospodou. Nikde nikdo, tma jak v pytli, pozdě večer.

Fakt je, že na žádný další podobný večírek se už nechystám.

0/0
15.10.2010 22:22

SID09

Re: má krize II

Tak si řekněte, že to nekřičeli na vás, ale na někoho úplně jinýho - a byla to jen shoda jmen - a kdo ví, jestli jste to jmíéno slyšela správně. Vystresovaný jedinec si vymyslí takových blbostí.......!!;-)

0/0
15.10.2010 22:25

Eva_Pallotto

Re: má krize II

Tohle bych si vážně tak nebrala. Mě nesnáší lidí... i Vás určitě taky pár.

Důvod k tomu mít nemusí, oni si sami kreativně nějaký vynaleznou.

A je lepší o tom vědět a nebo nevědět? .... Ono je to jedno.

Ale bilancovat podle toho svůj život - to bych těm /lalala/ rozhodně nedovolila, tu radost a moc bych jim nedala...

Stačí přece, jakou paseku si člověk v hlavě vyrobí sám, když se pustí do sebezpytu, proč si to komplikovat ještě názorečkama nějakejch duševních nedomrlíků kolem.... ne?

0/0
15.10.2010 22:17

Quazi

Re: má krize II

Já to tenkrát viděla jako ztrátu. Přeci jen jsou spolužáci z gymplu takoví hodně blízcí lidé, mají s vámi dost společného. Přinejmenším zážitky z toho nejcitlivějšího věku. Ne, že bych na nich citově visela, ale vždycky jsem ta léta považovala za jedna z nejhezčích. A takhle to skončilo...

Vlastně nechápu, co se stalo.

Je to podobné, jako s tím Rubensem v Nesmrtelnosti. On taky pak viděl Loutnistku jen jak sedí hořící v kremační peci, ten obraz mu zakryl všechny jiné obrazy. Pro mně to bude hlavně ta neznámá křičící z auta.

To je asi ta krize, že už člověk nemá moc sil na to překrýt to jiným obrazem.

0/0
15.10.2010 22:29

Dominica

Re: má krize II

Já bych to pustila z hlavy. A rozhodně bych si tím nenechala překrýt ty hezké vzpomínky, vždyť kolik jich člověk za celý život má. Nechte svůj pud sebezáchovy, aby tuhle nepříjemnost vytěsnil. S těmi lidmi je to opravdu tak. Já se přistěhovala na vesnici, kde mě nikdo nezná, ti lidi dokonce ani neví, co dělám, s nikým nepřijdu do styku, bydlíme trochu stranou a mám docela náročnou práci. Jen mě nemají rádi. Proč? Nevím a nepátrám. A vy, i když ta dotyčná řekla vaše jméno, nepátrejte taky. Navíc podle mého, když žena použije takovou nadávku, tak to musí být opravdu "dáma na úrovni", takže bych se tím nezabývala vůbec. Prostě na to zapomeňte, přikažte si to. nebude to hned, ale půjde to.R^

0/0
16.10.2010 9:06

Plami

Re: má krize II

no .. treba to byla riditelka, absolventka minimalne dvou vysokych skol, bezdetna ... protoze proste bylo dulezite dodelat vejsku.. pak tu druhou.. pak kariera, ... toho casu v rozvodovem rizeni ... manzel parchant zbouchnul o 10 let mladsi sekretarku a najednou ma otcovske pudy a ted mu spoustu casu zabira vybirani kocarku.. cestou z toho vecirku zakopla o toulaveho psa a ten ji za odmenu po**cal nohu v funglnovejch lodickach za 3k... a tamhle jde po chodniku ta 3,14 co sice nema dve vejsky a dulezitej post ve firme, zato ma  ma manzela, dvojcata a kdyby zakopla o psa, tak ten se jen posadi a bude k ni se smutnym vyrazem v ocich  zvedat pochroumanou tlapku a cekat na pohlazeni ...

0/0
15.10.2010 22:18

Camino

Re: má krize II

Ale zase libido je silnejsi:-)R^

0/0
17.10.2010 0:56

David Rektorys

karma

Teda, trochu depresivni a krasne uprimne zaroven. Drzim palce, aby autorka dodelala vejsku a toho jaguara si poridila :-) R^

0/0
15.10.2010 21:50

Eva_Pallotto

Re: karma

Tak Jaguára už jsem si škrtla, kdo by na to scháněl náhradní díly. :-)

Ale s tou vejškou je to už fakt trapný, už si vážně připadám jako retard :-))))

0/0
15.10.2010 22:08

Dominica

Re: karma

Jo, zkuste to alespoň na bakaláře - to je jen na tři roky :-)))) Jinak já chtěla vždycky Rover cabriolet, dnes už by asi byl diostupnější, ale už ho nepotřebuju :-) Víc bych stála o to, abych si uměla udržet odstup a nadhled v situacích, které se mě citově dotýkají. A to neumím dodnes. A chápu to jako krtický bod v mém životě. Už jsem se to taky mohla naučit, no ne?

0/0
16.10.2010 9:20

POToole

Tak to je

mi líto, že se dá poslat jen jedna karma, chtělo by to dneska dvě - jednu za obsah, druhou za styl... R^:-)

0/0
15.10.2010 21:43

Eva_Pallotto

Re: Tak to je

Děkuju moc :-)

0/0
15.10.2010 22:07

Howard

Laska?

Pekne. Si tak rikam, jestli duvodem teto hezky popsane depky neni az klisovity nedostatek lasky. At k partnerovi/-ce, detem, osobam blizkym, ale hlavne sama k sobe. Ono je docela zdrave byt "po americku" sam na sebe hrdy. Treba za veci, ktere se neshoduji s detskymi sny, ale ktere si clovek postupem v zivote uprednostnil jako zasadni. Zkratka pochvalit se nekde vevnitr a hotovo. A nejake srovnavani se s jinymi, vytycovani si cilu apod. nechat na chudaky, co si tim leci nedostatek ducha ;o)

Vzdyt jde o cestu, ne o cil.

0/0
15.10.2010 21:19

Eva_Pallotto

Re: Laska?

Souhlas, souhlas :-)

Mně to tak nevyznělo, já to psala jako legraci, ale když mě na facebooku všichni začali uklidňovat, abych neměla deprese a nekňučela, že mě maj rádi a tak.... tak jsem si říkala, jestli jsem to nenapsala až moc rezignovaně a depkovitě :-)

Nebojte, lásky všude dost, kdo hledá najde.... v tom bych řekla, že mám až neuvěřitelný štěstí, v tom si na mne babice nepřijde :-)))))

0/0
15.10.2010 21:59

Dominica

Re: Laska?

No, podle toho, jak jste to popsala, nejste vůbec rezignovaná, naopak, váš nadhled bych chtěla mít. Já mám rodinu, pravda, spíše shodou šťastných náhod, kdyby to bylo na mě, tak se na nic nezmůžu :-), ale jinak ty papírky, dětské i starší sny, to je přesné. I výsledek... Na rodinu jsem pyšná, na děti, v životě jsem se profesně dostala ke spoustě hezkých věcí, k nimž se ani mnoho lidí nedostane. Ovšem nic jsem na tom nepostavila, prošly a jsou pryč. A tak by to asi být nemělo... A láska? Je opravdu dobré být na někom citově závislý?

0/0
16.10.2010 9:13

Quazi

nežádoucí příznak

Tuhle mne napadlo, že je to vlastně vedlejší efekt feminismu. Dostaly jsme sice spoustu možností, s nimi zároveň jako nechtěný bonus i krizi středního věku.

Vážně nevím, jestli by spousta žen, kdyby to věděla, si Tohle neodpustila.

Já tedy ne, já to beru i s tou krizí....zatím jsem hrdinka.

0/0
15.10.2010 20:00

Eva_Pallotto

Re: nežádoucí příznak

Částečně bych i souhlasila. (tedy s tím, že bych nejdříve slovo "feminismus" vyměnila za "emancipace").

Ale spíš je to tím, že holt máme mnohem víc způsobů, jak naplňovat svoje životy, než většina žen v generacích před námi. Cesty jsou to nevyzkoušené a neprošlapané - spousta příležitostí pro slepé uličky. Navíc, a to bych řekla, že je nejdůležitější, ruku v ruce s tou téměž bezbřehou svobodou jde i odpovědnost za vlastní volby.

Každá chybka je už prostě naše, není se na co a na koho vymlouvat.

Ale neměnila bych, ta možnost volby je zásadní - ať už se dneska někdo rozhodne být tradiční "mamka u plotny", nebo pološílená amazonka ... furt je to lepší mít možnost si vybrat, než nemít možnost si vybrat....

0/0
15.10.2010 20:17

lenkati

...

no moc pěkné!

0/0
15.10.2010 19:37

Eva_Pallotto

Re: ...

Děkuji :-)

0/0
15.10.2010 20:17

katango

Jako dítě jsem měla 3 přání.

Takový to ovoce z mandlovýho těsta,knihu Putování za švestkovou vůní s ilustracemi Heleny Zmatlíkové ( jo,ten kýč ) a stroj na zmrzlinu,ten jsem si koupila letos.

0/0
15.10.2010 19:03

Eva_Pallotto

Re: Jako dítě jsem měla 3 přání.

... aj babice zapomněla na krabici žvýkaček Pedro! Ty jsem milovala, vždycky jsem si slibovala, že až si budu vydělávat, že si jich koupím celou tu krabici, co mívaly pokladní na kase...... a zatím jsem to neudělala... :-(

:-))))

0/0
15.10.2010 20:19

Sára L.

Díky, dnes mi tenhle nadhled fakt pomohl!

Děkuji Evo,

právě hledám novou práci a ty pocity jsou jako přes kopírák. Ale ty to umíš napsat. :-)

Dlouho jsi tu neměla nový článek,  tenhle je napsaný s tak úžasným nadhledem a humorem! Díky za něj, dávám karmu. :-)

0/0
15.10.2010 19:00

Eva_Pallotto

Re: Díky, dnes mi tenhle nadhled fakt pomohl!

Tak to mě těší, to mám radost.

Ať se hledání práce brzo vydaří! R^

0/0
15.10.2010 20:20

Karel Kříž

Fakt dobrý ...

0/0
15.10.2010 16:41

Eva_Pallotto

Re: Fakt dobrý ...

Děkuji. :-)

0/0
15.10.2010 20:20

Aaron71

Překvapení

Já jsem čekal, že ta samice přijde ke mě. K Vám bych tipoval nějakého samečka;-)

0/0
15.10.2010 15:59

Eva_Pallotto

Re: Překvapení

No, já jsem "gender blind", babice nebo děduch, prašť jako uhoď :-))))

0/0
15.10.2010 20:21

DanielPuschman

luxusní článek :)

0/0
15.10.2010 15:56

Eva_Pallotto

Re: luxusní článek :)

Děkuju :-)

0/0
15.10.2010 20:21

mona m.

To není krize..

To není krize středního věku... to je normální podzimní deprese, typ: "všechno-je-na-nic,nic-se-mi-nevede,nic-mi-nesluší" To znám...

0/0
15.10.2010 14:57

Eva_Pallotto

Re: To není krize..

Díky, to jsi mě uklidnila. Možná na tom něco bude, já na Floridě podzimkům docela odvykla.... :-)

0/0
15.10.2010 20:22



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.