Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

ondulino

3. 12. 2009 13:06
zajimave

Souhlasim s Vama.  Nic neexistuje bez duality.  Tudiz co najedne strane v cloveku vyvolava hrdost, na druhe  strane bude vyvolavat agresivitu ci netoleranci. Tudiz pokud budu hrda Ceska a nekdo nazve 'muj' narod bandou moronu tak je "prirozenou reakci mysli' se citit nastvane, ci jakoukoli dalsi emoci co ma clovek ve svem emocnim arzenalu. Jenom pozorujte reakce kdyz nekdo rekne ze ho narodni hymna nedojima, ci ze neciti sounalezitost ke 'svemu narodu'... uz je nazvan jmeny ... cimz reakce lidi potvrzuje vasi teorii :-) 

0 0
možnosti
JC

JaroslavChudacek

26. 11. 2009 10:30
Pěkný článek

a zajímavá diskuse. Tím myslím hlavně ty dlouhá vlákna na začátku diskuse.

0 0
možnosti
OK

o. k.

17. 11. 2009 10:12
To se fakt stalo

Nevím, zda to byl Silvestr 2000, kdy jsme všichni mylně slavili konec století, ale ON fakt místo přípitku stál u hymny. A my s klukem zírali jako blbci. A to bylo po vánocích, kdy syn dostal od cizího ON dárek - plynovou masku - jasan vyfasovanou.

Dávám karmu a Vikino za slovo Řečka se dává vařečka, aby se to rýmovalo. A to řekl můj spolužák a už jí měl.V

0 0
možnosti
V

Vikina

17. 11. 2009 1:34
Pallottko,

ty jsi zdrhla z diskuze? Myslím od tý Řečky. Styď se!! a to tak, že moc :-(:-(!!

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

17. 11. 2009 2:48
Re: Pallottko,

Ale kulajda zdrhla. :o)

Mám nastavený, aby mi do mailu chodily echa na reakce na moje příspěvky... a žádnej mail mi nepřišel. Nejsu srab, z bojů zásadně nezdrhám  (trošku kecám, někdy jo, ale to už musí být extrémní situace) .... snad to najdu, kouknu tam.

0 0
možnosti
JJ

Jay6

15. 11. 2009 19:31
Ale on tak...

Je nás jenom přes 10 miliónů,kteří hovoříme stejným jazykem.Přiznejme si že to opravdu není nijak mnoho.Pořád je tu více jak 6 miliard lidí,kteří nám nerozumí.Mně naše hymna dojímá.Ten text je strašně starý,ale on to ten Josef Kajetán tehdy myslel opravdu upřímně a je to poznat.Já mu to věřím.Také se mi líbí,že na rozdíl od mnoha ostatních zemí,jejichž hymny oslavují vyhrané bitvy,slibují,že své nepřátele utopí v potocích krve,či prostě jen lezou do zadku svým vládcům,tak naše hymna vyjadřuje lásku člověka ke své zemi.Také hudba a původní účel písně o něčem svědčí.Zatímco si jiné národy oblíbily jako svou hymnu pochodovou píseň,tak neznám mnoho národů,jejichž hymna je píseň z divadelní hry.A přiznejme si,že ta divadelní hra není nic moc,ale ta píseň se zatraceně povedla.Některé státy si nechaly původní nápěv a mění pouze text podle toho který báťuška je zrovna u moci.Jiným se podařilo tak zdiskreditovat název vlastní země,že musely také v textu dost podstatně škrtat.

0 0
možnosti
LU

pidla

13. 11. 2009 11:41
Poslední odstavec JO,

ale dojímá mě hymna, blbý??? Ne, jen nejsme všichni stejní....:-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

13. 11. 2009 11:59
Re: Poslední odstavec JO,

Že nejsme všichni stejní, to souhlas. To je na světě to nejbáječnější.

Že Vás hymna dojímá, to není "blbý". Mě osobně to prostě děsí (resp. důsledky toho), Vás to neděsí... tak jako ok, kulajdu s tím naděláme. A vo tom to tak jako tak je. :o)

0 0
možnosti
JD

maudite

13. 11. 2009 5:28
Zeby

pozitivni zablesk, predzvest navratu k normalu ? Bylo na case.

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

13. 11. 2009 12:05
Re: Zeby

Co na to říct... :o)

Nikdy nebudu takový ten "konzistentní" autor, který píše furt o tom samým a stále stejným stylem. Já bych se unudila k smrti. Stále budu hledat něco novýho, jinýho, vymýšlet, jak se k věcem dá postavit "jinak", protože to už jsem prostě já.

Vím, že některé čtenáře to čertí, že jich kvůli tomu na mne spousta zanevřela... ale to se nedá nic dělat, já prostě nechci být někým jiným než jsem.

Chci věřit, že jsou stále lidi, které to hledání (občas zmatené, občas ujeté) baví. A dokud to lidi budou číst a (hlavně) dokud si se mnou o těch věcech budou chtít v diskusích povídat, budu sem psát. Až to nebude bavit nikoho, budu psát jen do šuplíků, něco místa mi v nich ještě zbývá.... :o)

Krásný den přeji, EP

0 0
možnosti
V

Vikina

12. 11. 2009 19:10
Kristova noho,

ty diskuze, ty diskuze ;-(;-(. Chlapi, to nemáte co na starosti?

0 0
možnosti
JO

klukjakpuk

12. 11. 2009 17:06
Octnula jste se

ve fázi, kdy je člověk tak nějak dole? Tahle výpověď mi voní podzimní mlhou a depkou z brzkého stmívání... Doplavala jste skoro na dno - drtivá většina lidí se cítí "jen" tak nějak člověkem a ne příslušníkem národa, rasy, společenství... ta rasa je tam jen pro pořádek, na netu se vyskytuje pořád. Řešte depku návštěvou vinotéky a konzumací svatomartinského koncentrovaného sluce ve sklenici.

J.

0 0
možnosti
JO

klukjakpuk

12. 11. 2009 17:11
Re: Octnula jste se

Ne sluce, ale slunce. Omlouvám se. Ale všem ostatním trvám. Možná jste jiná, možná ne. Obohacujeme se názory ostatních, ať s nimi souhlasíme, nebo ne.

0 0
možnosti

Clara Shot

12. 11. 2009 16:56
To je ale hluboká a nepříjemná pravda..

8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky