Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zuza0007

2. 9. 2009 21:24
hmm....

taky se mi stalo u jednoho pražského servisu v Řepích u jedné prodejny koberců, že mě páni mechanici chtěli nenápadně připravit o auto....měli jsem v rodině 2 auta, já starší, ale spolehlivou felcku jen na nákupy a pojíždění po nutných věcech....najednou nešlo nastartovat, baterka nová, měla jsem podezření na něco v elektrice...po odtahu do servisu a prohlídce auta mi bylo velice složitě vysvětleno, co s tím všechno prováděli a mají po to všem PODEZŘENÍ na něco velkého,

0 0
možnosti

zuza0007

2. 9. 2009 21:30
Re: hmm....

protože se jim to nikde neukázalo a oni ho musí do šroubečku rozebrat, aby závadu zjistili a div ne raději nový motor...když jsem zvedla obočí ve vidině toho velkého výdaje, což by byla pomalu třetina hodnoty vozu, tak mi pán diskrétně sdělil, že pokud bych měla zájem, tak pan mechanik mě toho vozu zbaví odkoupením za slušnou cenu - samozřejmě s přihlédnutím k nepojízdnosti...přeci jen starší auto a tak podobně....něco mi zablikalo v hlavě - i odtáhli jsme auto domů a já si po dlouhém přemýšlení vzpomněla na jednoho dávného známého automechanika, který se osamostatnil a pracoval na sebe....ve finále stačilo vyměnit cívku a bylo po starosti...známý mi sdělil, že je to častý jev a že pán zřejmě potřeboval dobré starší auto za minimum peněz pro manželku či začínajícího řidiče - potomka nebo by ho opravené obratem prodal za úplně jinou cenu....

0 0
možnosti

Roman Potoczný

26. 8. 2009 15:00
Článek velmi trefný ...

... protože to je podle mě každodenní zkušenost, pro každého poučná ... jen myslím, že názvy autoservisů měly zaznít ... neboť xindl je třeba pojmenovávat a obětavce chválit ... R^

0 0
možnosti

Psí zadek

26. 8. 2009 23:12
Re: Článek velmi trefný ...

Taky mi to nedocvaklo, neb ta jména neznám, ale mrkněte na diskusi ;-)

0 0
možnosti

Psí zadek

25. 8. 2009 18:52
Hezký článek, jako vždy

Na STK doporučuju chodit mimo Prahu, jsou tam obvykle hodnější.

0 0
možnosti

pidla

21. 8. 2009 10:11
Kaaarma,

díky, vím, že je to ve všech marketingových učebnicích, mám cukrárnu a když jsem před lety začala miminkům a malým dětem, které zmrzlinu ještě nesmí, dávat suchý kornoutek zadara, maminky se divně dívaly, ale teď už si dětičky vesele chodí pro zmrzku samy a miminka řvou, když matky jedou jinou ulicí, nebo nezastaví před mou cukrárnou.;-D

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

21. 8. 2009 10:30
Re: Kaaarma,

šikulka ;-)

0 0
možnosti

radim36

21. 8. 2009 8:35
Rozdíl

Je rozdíl, když někdo takzvaně umí ještě postaru, to znamená, že tu věc, tady světlomet, skutečně zná i zevnitř a když někdo umí po novu, od stolu a klávesnice počítače, to znamená, že umí jen objednat novou věc za starou.  Ten borec v tom druhém servisu nejspíš odštípl drát z cívky, možná svařovací, protože ten je podstatně tužší než běžný vázací, dvě minutky ho kombinačkami tvaroval a bylo to....

Bohužel dneska čím dále více převládá mezi lidmi dovednost " po novu" jakýsi univerzální "soft skils" pro úplně všechny obory, takový zaměstnanec je schopen po denním zaučení pracovat  v autoservisu stejně tak jako ve výrobně salámů nebo třeba montérek, ale že by se nějak namáhal jít do hloubky oboru a třeba v tom autoservisu věděl, že ten drátek je možné ustřihnout tam kdesi z běžného klubka drátů a vytvarovat či rozklepat kladívkem do potřebného tvaru, to ne.

0 0
možnosti

wiki5.5

20. 8. 2009 18:40
no

tentokrat docela o nicem... tohle snad uz berou v 1. tride zakladni, ne?

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

20. 8. 2009 19:51
Re: no

Mno..... nevím v který první třídě to berou, ale ok. Možná i berou, každopádně málokdo se podle toho chová..... Pak považujte mou dnešní agitku jako takovou opakovací lekci 1A. :o)

0 0
možnosti

čita

20. 8. 2009 16:35
Výběr

mezi A a B .Ač nejsem z Prahy,je tu něco podobného.Do jednoho ze servisů už jezdíme celé roky a měli v rukách všechna naše auta.Některé jejich mechaniky bych sice nejradši viděla viset na první švestce,ale jednání přijímacích techniků a lidí kolem leasingu atd. je tak férové,že se tam prostě vracíme.Když jsem v zimě  autíčku lehce načechrala plasty,měla jsem největší hrůzu z jednání s pojišťovnou /velmi špatné zkušenosti z dřívějška/ a následně leasingovkou / pro změnu zkušenosti vůbec žádné/ .Vyřídili veškeré papíry,auto opravili za necelý týden,ač slibovali nejdřív za tři neděle a ještě se mi při předávce technik omlouval,že ho ráno trochu zacákal když ho pro jistotu znovu projížděl.

0 0
možnosti

Tramp_007

20. 8. 2009 16:29
Ja si naopak myslim,

ze by si lidi meli rikat navzajem, jak se k nim kde chovali. Uvidite, ze si ti spatne se chovajici zacnou davat pozor. Negativni reklama v takovem pripade neni reklama, o jakou by kdo stal.

0 0
možnosti

yntelygent:-)

20. 8. 2009 16:05
Hehe

taky jsem byl rád, když naše sanitky přestal "opravovat" diletant a začal s nimi servis "B".

0 0
možnosti

xkillerll

20. 8. 2009 15:35
Hmm

Karma, ikdyž na pana Papouška jsem slyšel já zase chválu. No nemůže to bejt tím že se Vás chtěl prostě zbavit? :-) Občas to takhle dělají. Taky jsem psal podobný článek, ale ani jsem radši nenaznačoval o jaké servisy se jednalo :-)

0 0
možnosti

Tramp_007

20. 8. 2009 16:30
Re: Hmm

Tak to se servisy v CR maji setssakra dobre, kdyz se chteji zbavit zakaznika. To je neco nekde spatne.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS