Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TF

Tomáš Fojtík

11. 4. 2009 9:30
:)

Paní Evo, nádherný článek, získala jste si mě hned prvním textem, který jsem si od Vás přečetl. Jestli dovolíte, přidal bych si Vás mezi oblíbené blogy. Zdravím a ještě jednou díky :) Tomáš Fojtík

0 0
možnosti
A

Arth-

28. 3. 2009 22:02
Náhody dělají věci...

tak třeba já jsme potkal svou první lásku o mnoho let později na náměstí v Římě... ;-) Prostě se tam procházela...  Už jsem ji dlouho neviděl - zas bych měl zajet do Říma! ;-D

Jinak - horší bude, až ho potkáte potřetí...  a bude šedivej a s bříškem... ;-)

0 0
možnosti
DT

atvar

27. 3. 2009 13:57
Od málokoho bych takové poučné vzpomínání snesl

ale tohle prostě perfektní! Bravo!:-)R^

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

27. 3. 2009 18:17
Re: Od málokoho bych takové poučné vzpomínání snesl

Mohla jsem si to "poučování" i odpustit, ale když ono mi tam tak nějak "sedlo" do pointy... příště to bude bez, překročila jsem lehce svojí vlastní čáru, taky nemám mudrlanty poučný moc v lásce :-))))

0 0
možnosti
E

Ensan

25. 3. 2009 13:03
Věřím Vám,

i mě se něco podobného stalo. Kombinace takových zážitků a zamilovanosti je pro mě silně oblbující výbušná směs:-) Ale máte naprostou pravdu, člověk se musí naučit spoléhat sám na sebe. Jde o zajímavou životní výzvu.

Na druhou stranu - tyhle zvláštní shody okolností můžou život zajímavě obohatit, okořenit a třeba i výrazně změnit. Svět, kde dostaneme jen to, co si objednáme by byl pěkná nuda.

0 0
možnosti
E

Ensan

25. 3. 2009 13:05
jak to vidí věda

http://cs.wikipedia.org/wiki/Synchronicita

Ale stejně, není nad vlastní zkušenost. Kdo nezažil, nepochopí...

0 0
možnosti
AW

alicew

24. 3. 2009 2:47
když už jsme u těch náhod

tak já se zase na seznamce seznámila s vaším ex manželem, tedy aspoň Jacob tvrdil, že je Váš ex....:-)..taky náhoda, že? Seznámili jsme se cca před  dvěma lety, sešli jsme se na kávu,  občas si ještě napíšeme, zavoláme. Po nějaké době jsem začala blogovat a jedna z prvních blogerek kdo mě zaujal, jste byla Vy a tak nějak ze zvědavosti mě zajímalo, jaké máte typy mužů...no a po čase z Jacoba vypadlo, že je Váš exmanžel...že by vesmír vyslyšel můj dotaz? Alice

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

24. 3. 2009 10:25
Re: když už jsme u těch náhod

No to jsou věci ;o) Svět je děsně prťavoučkej. :o)

0 0
možnosti
JM

krab

23. 3. 2009 2:46
proc VIP?

muzu se este zeptat, kuli ceho ste VIP blogger? to je skrz karmu, nebo ste nejaka celebrita, nebo ste tady byla prga?nemyslim to ironicky, ani nezavidim:-), preju vam to, jen nevim jak to funguje a zajimaj me pravidla hry

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:33
Re: proc VIP?

O tom rozhodují administrátoři blogu. Nejsem žádná celebrita, jsem jen obyčejná zvídavá a zvědavá holka, co furt o něčem dumá a občas o tom něco napíše.

Když si ale prohlédnete ten seznam, určitou "strategii" v přidělování těch statusů vypozorovat lze... Schválně, jestli Vás napadne to samý co mě... ;o)

0 0
možnosti
JM

krab

23. 3. 2009 2:41
trosku velka nahoda

to by me zajimalo kolik lidi vam veri tu nahodu ze z milionu lidi na netu potkate zrovna toho jednoho...:-)

na druhou stranu na prikrasleni si pribehu nevidim nic spatnyho, pointu to nemeni a je to ctivejsi. taky to delam;-)

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:26
Re: trosku velka nahoda

Tak před těmi lety to nebylo jeden z milionu ale z mnhem míň ;-) Jsme oba rádoby-filosofové s technickými sklony, tj. pravděpodobnost, že se zrovna takoví "exoti" potkají nebyla tak malá jako by byla dnes.

Příběhy moc neupravuji, jen přidávám detaily (v kontextu, který si pamatuju - aby se to líp četlo a bylo to "živější" a vtipnější) ... zcela určitě si pamatuju, že jeho plavky byly i ve snu i ve skutečnosti červený, nejsem si ale jistá, že jsme například měli táborák... přijde mi to pravděpodobný, tak jsem to tam dala.

Jako já vím, že je to celý hodně těžko uvěřitelný... no, ale právě o to je to zajímavější, že je to prostě fakt pravda...

0 0
možnosti
RF

Shaza

21. 3. 2009 10:42
fakt

pěkný! úplně jsem se do něj zamilovala s Vámi .o) píšete bezva!

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:34
Re: fakt

Děkuji.

0 0
možnosti
RK

forfreelife

20. 3. 2009 15:52
Drive Fiala ted doolitlela ...

je tak prisna k urovni blogu a autorce, ze s nasazenim sobe vlastnim - upozornuje i na spatny odkaz na Tydlitatovou...

:-©:-©

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:36
Re: Drive Fiala ted doolitlela ...

Já jsem ráda, že se tak stalo, aspoň můžu odkazovat kam je třeba....

A přínost? Přísnost musí bejt. :o) Ovšem, pravda, když je to k věci ...

0 0
možnosti
MO

modřín opadavý

20. 3. 2009 14:21
Jsem

ráda, že jste zase něco napsala. Bála jsem se, že jste to vzdala. Kašlete na kritiku, jsme tady i tací, kteří  mají rádi Vaše texty, ať jsou o čemkoli. Nemusím s Vámi ve všem souhlasit, ale líbí se mi, jak píšete. A tento článek přece nikomu neublížil, bylo to pohodové a příjemné počteníčko. Díky.R^

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

23. 3. 2009 10:42
Re: Jsem

Děkuji.

Já jsem ráda, když někdo nesouhlasí, aspoň je o čem mluvit. Pámbůzaplať za každýho čtenáře s vlastním názorem.

Ale "kritiku", která jen uráží a není k tématu a/ nechápu b/ "těžce" nesu. Ale učím se s tím žít, je to zajímavá zkušenost, člověk se musí trochu otřískat, to vůbec neškodí, je to dobrá průprava pro život v džungli. :o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky