Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

důchodce

24. 12. 2008 15:16
dáma evidentně

narazila na hranici svých možností a schopností. Když jsem po jejím oznámení o zahájení této trapárny napsal, že je to od ní toliko urážka těch, kdož takto žijí, snesl se na mě vodopád podivných řečí. Nuž hleďme. Dáma je v koncích a všechna její předsevzetí vzala za své. Holt zříci se rozmařilosti, byť jen na krátký čas, může být pro některé jedince nesplnitelný problém.

0 0
možnosti

Král vesmíru

23. 12. 2008 2:11
To bylo keců a slávy, dělaly se upoutávky

na hlavní straně, v titulku blogu no a rozmazlená panička se na tu svojí komedii vykašlala, ostatně jak se dalo čekat X

14 dnů už se neobtěžovala ani kváknout jak ty její nesmyslné hrátky pokračují. Myslím, že vzhledem k tomu jaký prostor věnoval idnes propagaci tomuto urážení méně majetných lidí, by se to dalo kvalifikovat jako podvod :-©X

0 0
možnosti

chekov

18. 12. 2008 12:50
další týden?

Koukám, koukám, už máme čtvrtek a pořád tu není další týden. To máš tak málo času, nebo jsi to vzdala ? :)

0 0
možnosti

jiri.fiala

18. 12. 2008 13:45
Re: další týden?

nechava se vyzivovat svymi milenci :-©

0 0
možnosti

ignorantka

13. 12. 2008 21:15
jak vam to jde? hubnete pri tom?

podivejte se na tohle, treba vas to zaujme:

http://cosmos.bcst.yahoo.com/up/player/popup/?cl=11060264

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

18. 12. 2008 14:19
Re: jak vam to jde? hubnete pri tom?

Uau, sympatický lidi.

Já asi nehubnu, ale mám deprese. Jsem úplně rozhozená do všech světovejch stran, ale těžko říct, nakolik je to moje obecná hrůza z Vánoc, nakolik je to absťák z kokakoly a nakolik je to něco jinýho ...

0 0
možnosti

Boetti

13. 12. 2008 18:46
Jo, jak píše pan Quazi,

má to něco do sebe - aspoň nemáte v životě nudu... to se mi líbí.... někdy je těžké vystoupit ze stereotypu... a udělat si život zajímavějším... třeba pokusem na sobě samotném....

0 0
možnosti

vdanicek

13. 12. 2008 17:51
Evo platite z toho i najem? Jestli ne tak je to slabota.

R^:-)

0 0
možnosti

Linde CZ

13. 12. 2008 21:43
Re: Evo platite z toho i najem? Jestli ne tak je to slabota.

Lidi kteri konci na zivotnim minimu by meli mit zakazano bydlet v najmu ;-)

0 0
možnosti

Quazi

13. 12. 2008 16:04
líbí se mi to

Mně se tyhle osobní happeningy líbí. Je to totiž způsob, jak se vymanit źe stereotypů, které už ani nevnímáme. Už nevím která výtvarnice to pojala jako konceptuální projekt: Tento měsíc nemluvím, Tento měsíc chodím pěšky, Tento měsíc nespím doma, Tento měsíc nesedím...jmenovaly se jednotlivé etapy. Pořídila z toho taky zvukový záznam i zápisky. Bylo to v jednom z čídsel Respektu tuším tak dva roky zpátky. Zdá se mi to důležité, najít si své vlastní meze a zjistit, co dokážu. Pro mne osobně je cílem dopracovat se k osobní askezi a zjisitit, bez čeho všeho se v životě dokážu obejít. Myslím si, že je toho většina. Většina by si klidně mohla střihnout: Tento rok se nedívám na televizi, například.

0 0
možnosti

Lisinha

13. 12. 2008 16:44
Re: líbí se mi to

Přesně tak.

Já kdysi dělala vlastní happening na téma Mám plný špajz bůhvíčeho, nebudu kupovat potraviny, dokud nezbyde sůl, olej a koření. trvalo to asi dva měsíce, protože jak tak bývají ty zásobičky - půl pytlíku čočky, krabice hrachu, nějaké těstoviny, mouka, cukr, hrozinky, kdovíco, tak se to nasbírá.

Jindy jsem dělala průzkum, jak se bavit zadarmo - vernisáže, instituce bez vstupného nebo takové, kam mě pustí na nějakou kartičku spolku, jehož jsem členem atp.

Se zdravou výživou to ovšem mám jednoduché - mantinely mi vymezují alergie, neschopnost některé věci strávit a nesnášenlivosti končící spektakulární nevolností.

Na telku se nedívám už dlouho, žádnou nemajouc. Jsem hezčí, klidnější a vzdělanější, protože na to mám čas.

0 0
možnosti

Kru-cipísek

12. 12. 2008 12:46
Co má tohle za význam?

Vaše příspěvky, paní Pallotto, jsem si čas od času četl. Ne, že bych upadal v úžas, ale číst se to dalo. Ale tohle, musím říct, k čemu to je? Majitelka prosperujícího baru si jakoby hraje na chudou.... už tohle samo o sobě silně zavání sciáldemagogií. Za druhé když už něco podobného opravdu podnikáte, proč těch řečiček okolo, to už se číst prostě ani nedá. A za třetí vůbec nechápu adminy, že právě nějaké takové splácaniny psané jen proto, aby byly, dávají na titulní stranu s odkazem sem. Už dlouho jsem nečetl něco tak prázdného, zdlouhavého a nezáživného. Neberte to nijak špatně, tohle si prostě myslím. Snažím se věřit, že nejde o pouhou snahu o další přeleštění jména, ale že je to prostě omyl.

0 0
možnosti

Tangua

12. 12. 2008 22:20
Re: Co má tohle za význam?

Na rozdíl od vás jsem to nebyl schopen dočíst. Je jasné, že jde o případ chorobného egocentrismu, dáma se sama sobě asi nesmírně obdivuje.

0 0
možnosti

los.del

12. 12. 2008 11:11
Tak

jsem si myslela, ze blog.idnes ma jakous takous uroven a adminove daji do upoutavyk clanky nacincane panicky, ktera si vymysli takove "dobrodruzstvi". Pisete, ze to v zadnem pripade neni zamer urazit lidi, kteri takto ziji. Bohuzel to tak vypada, uz jen temi vasimi poznamkami o tom, jak to budete mit tezke, kdyz jste zavisla na tom a na tom. Temihle clanky jste dokazala leda tak to, ze jste hodne plytka osoba, ktera roupama nevi co by..

0 0
možnosti

Si0

12. 12. 2008 10:33
Já jsem hlavně nepochopil, k čemu to.

Ministr Kalousek řekl před nedávnem jednu chytrou větu, když se ho ptali, zda by žil z průměrného platu (ale platí to jistě i o minimu): Já jsem za to kdysi žil, ale vadilo mi to, tak jsem začal pracovat víc. Tož v čem je problém?

0 0
možnosti

5alfa

12. 12. 2008 11:51
Re: Já jsem hlavně nepochopil, k čemu to.

Je tak příjemná předvánoční úvaha:

Nemyslím, si, že autorka podle páně Kalouskovy varianty se tedy rozhodla pravocat míň, aby si opravdu mohla zkusit, jak kvalitně se se ŽM dá žít... :-P

Opačný postup je pochopitelný a tak lidi více pracují. Naštěstí není nutné - pokud má autorka touhu to vyzkoušet - stát se hned "houmlesem". :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky