Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peyrac

14. 12. 2008 11:08
jemu není líto přírody a dělá

pro lobby těžařů, i když už končí a byl jen malým synem velkého otce:-P

http://www.novinky.cz/clanek/156630-bush-zasadil-ranu-ochrane-ohrozenych-druhu.html

0 0
možnosti

mirek-storch

13. 12. 2008 18:41
lidem bývá líto vyléčených alkoholiků

ale drží si raději od nich odstup. Dnes byl krásný film na HBO, kde demonstranti protestují proti Bushovi - byl to hraný "dokument" http://www.hbo.cz/TitleDetail.aspx?ScheduleId=3062450

kde je prezident označován za lháře, válečníka atp. Záběry jsou ze skutečných demonstrací. Kameraman i režízérka a další byli zadrženi skutečnou policií NY i více než 40 hodin-bez určení viny. Bush junior si často pletl pojmy a měl dosti trapasů z neznalosti věci. Jako náš pan prezident, který je teď populární na francouzských gumácích.;-(

0 0
možnosti
JM

krab

25. 11. 2008 2:28
"mne" je ho lito, bacha na grammar

jinak cloveka, kterej v zaplave popularniho a modniho relativizovani typu "kazdej mame svoji pravdu" trva na tom, ze svoboda je nejvyssi hodnota, cloveka kterej sice s chybama ale presto NECO dela narozdil od vsech chytrolinu co donekonecna uvalujou sankce OSN na smejdy, ktery se jim smejou, cloveka kterej se nesnazi zalibit pruzkumum popiranim hodnot kterejm veri, takovy cloveka mne lito neni. Takovej clovek muze bejt na sebe pysnej.

A ze si se mnou nepotrese rukou slizkej had Barosso, o kterym nikdo nic nevi krome toho ze se umi udrzet u telyho kresla a utoci na demokracii v Irsku - to bych povazoval za cest.

Ono to totiz mozna bylo jinak: mozna ze si Bush odmitl podat ruku s nima, a ne naopak.

Jednou ho lidi docenej, jako docenili Wilsona a Trumana.

0 0
možnosti
PPB

Parouback

25. 11. 2008 23:32
Re: "mne" je ho lito, bacha na grammar

mně a mi je totéž, krabe, tak nemachruj s grammar, když ji nezvládáš...

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

24. 11. 2008 17:09
Jdu podat trestní oznámení...

Někdo vám ukrad skoro celej článek !

0 0
možnosti
J

jiri.fiala

26. 11. 2008 16:54
Re: Jdu podat trestní oznámení...

neukrad, namisto psani se palloto opet venovala sve variante manzelske vernosti (cti: pelesila se s nekolika milenci). pote, co zjistila, ze napsala prd, vlozila zde jen jedno video, protoze se nyni sveho domahal i manzel, kteryzto je o jejich eskapadach zpraven a moderne je toleruje.

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

24. 11. 2008 17:06
není to jen nějaký joke?

Není to jen nějáká česká soda, pardon, americká? :-)

0 0
možnosti
PK

PK66

24. 11. 2008 16:00
Hezký ...

Jinak děkuju za Rudlovu knížku. Jen jsem ji vybalil a koukám na zadní stranu obalu a nestačím se divit ...chvilku trvalo než jsem uviděl i "O této knize nenapsali". Takže nechápavý výraz brzy přešel do řehotu a když jsem uviděl údajné Vaše vyjádření, tak jsem se málem udusil. Když jsem dneska viděl znovu Vaši fotku a představil si, jak to říkáte, tak jsem chcechtal zas. ;-D

0 0
možnosti
PK

PK66

24. 11. 2008 16:02
Re: Hezký ...

tak se chechtám, až z toho koktám ...

0 0
možnosti
MP

MMister.com

24. 11. 2008 10:38
Mně taky

Je to jeden z nejlepších prezidentů!

0 0
možnosti
MM

slavek133

24. 11. 2008 11:01
Re: Mně taky

R^

0 0
možnosti
JJ

Yurek

24. 11. 2008 2:27
:-/

Historie mu dá za pravdu.

0 0
možnosti
PPB

Parouback

23. 11. 2008 23:30
Opravdu Vám ho je líto?

Mně tedy ani omylem ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 151
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8483x
"Dokážu žít s pochybnostmi, nejistotou a neznámem. Určitě je mnohem zajímavější žít s otázkami, na které máme nejistou odpověď, než mít jisté odpovědi, které mohou být nesprávné. Mám jen přibližné odpovědi a různé stupně jistoty o různých věcech. Nejsem si absolutně jistý ničím, o mnoha věcech nic nevím - třeba o tom, zda má vůbec význam se ptát, jaký je smysl života a co taková otázka znamená. Budu o tom chvíli přemýšlet a když na to nepřijdu, budu prostě přemýšlet o něčem jiném. Nemyslím, že je nutné mít na všechno odpověď. Nemám strach z toho něco nevědět, být ztracený v podivném světě, kterému nerozumím a ve kterém nemám přesné určení - protože tak to prostě je, alespoň si to o něm myslím, asi. Nebojím se toho." / Richard P. Feynman/

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Oblíbené blogy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky