Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

seimor

7. 11. 2008 15:49
Můj anděl strážný

mne dosud vždy něčím upozornil a já  vždy uposlechla.Bohužel,lidé přečasto na na to kašlou a chyby opakují. Někteří dýl,jiný za to zaplatí dřív. Alkohol neomlouvá.Naopak. Já jsem se v začátcích -asi před 25 lety nechala přemluvit k jízdě se zbytkovým alkoholem. A vjela jsem na železniční přejez v rychlosti asi 120 km/h. Za ním byla autobusová zastávka a v té chvíli tam zrovna vystupovali lidí. Rozhodila jsem je na dvě strany ,naštěstí se nikomu nic nestalo a já vyděšená zastavila asi o 100m dál. Roztřesená a s doživotním rozhodnutím . NIKDY! nejet ,když nechci ,natož s jakýmkoliv množstvím alkoholem v krvi. Nikdy jsem to neporušila.Bohužel Váš kamarád další šanci nedostal, chtěl pomoct ale jaksi nedomyslel, že je to špatně.....Alkohol je špatný pán....

0 0
možnosti